Zakaj bi bilo najbolj fer da vsak lahko nafarma enako?? Jaz imam 10 vasi več, toraj porabim za 10 vasi več surovin zakaj bi jaz in nekdo ki ima 1 vas imela isti limit?
Počasen svet z omejitvijo farmanja...neumno!!! Limit farmanja je enostavno premajhen in se prepočasi dviga. Ne razumem zakaj bi morali zmanjševati razlike med aktivnimi in neaktivnimi igralci oz. dobrimi in slabimi? Zakaj igramo igre? Da dokazujemo svoje sposobnosti ali? Surovinske zgradbe proizvajajo premalo surovin, limit je smešno nizek in vse to dela svet nezanimiv oz. dolgočasen. Kaj to pomeni? Dober igralec( pleme) dolgoročno nima šans v svetu kjer je 3/4 sveta proti njemu( njim)! Zakaj? Ker z vsem svojim znanjem ne more( jo) priti do izraza zaradi nastavitev sveta! 45 igralcev pod takšnimi nastavitvami bo prej obnovilo vojsko kot 15( logično), kar hočem povedat je da nastavitve omejujejo aktivnejšim, boljšim igralcem razvit svojo igro. Kako naj lastnik računa s 15 vasmi, ki ima limit farmanja 450000/dan najhitreje obnovi vojsko po akciji? A lastnik računa s 6 vasmi ima limit omejen na 350000! Razdelite to med vasi in boste videli razliko.
Samo ste pozabili da mora Motorka pomagati svojim kolegom iz svetov do free zastav (s tem da dosežejo plenilca dneva).
"Jaz imam 10 vasi več, toraj porabim za 10 vasi več surovin "
To je res, ampak proizvedeš pa tudi 10x več ene surovine, če imaš deset vasi več.
Kakorkoli sem za to da limit ostane ampak da je za vse enak, da se ob noblanju vasi ne dviguje (tako bo zmanjšano noblanje barbark ), kakorkoli enotni limit ali pa brez limita, ker s tem sistemom limita je omogočena večja konkurenca na svetu novincem in tistim ki zamudijo (povzetek odgovora Motorke na temo limita v eni izmed tem na .si forumu). Ni mi jasno da bo nekdo ki bo začel 2 tedna za nekom avtomatsko nafarmal manj od njega in se bo ta prednost samo še večala z noblanjem prvega, itd.
Enoten sistem, pa bodo svetovi daljši, lep pozdrav!