Pritožba Neupravičen izbris

Status
Not open for further replies.

bosko1

Member
Reaction score
0
Da pojasnem celotno zadevo in vam prikažem delovanje slovenske podpore:

Gre za račun bosko1 na svetu 5. Dne 30.1.2012 sem prejel blokado - že ta blokada je bila izvedena zelo amatersko, saj sem bil blokiran po pravilu 1§; več računov, ampak je v utemeljitvi pisalo, da sem blokiran zaradi predolgega čuvanja računov, kar je seveda protislovje, saj pravilo 1§ nima nič s čuvanjem računov.

Resnični vzrok blokade sta bila računa, ki sta bila na čuvanju prek 120 dni - šlo je za dva majhna računa, ki nista nikakor vplivala na potek igre, prav tako pa je bila dosedanja praksa oziroma tudi napisano pravilo, da bodo dolgotrajno čuvani računi odtegnjeni glavnemu računu - povedano po domače: podpora bo vzela oba čuvana računa, brez da bi kakokrkoli onemogočila glavni račun. Že tu se je na začetku zalomilo, saj mi je moderator ali community manager kar takoj podelil trajni ban z obrazložitvijo, napisano zgoraj. Seveda se s tako banalnim razlogom nisem mogel strinjati in nato dosegel dogovor z Motorko, da gre le za 3-tedenski ban.

Dokaz (del njegovega odgovora k moji pritožbi):

_____________________________________

§9. Objava zasebnih pogovorov z ekipo

Prepovedano je objaviti zasebne pogovore z moderatorji ali administratorji brez predhodnega dogovora in njihovega dovoljenja, četudi bi pri tem odstranili ime moderatorja ali administratorja.


_____________________________________

Nato pa so me danes brez vseh pojasnil zbrisali. Kako je to mogoče, vedo samo oni, zato zahtevam pojasnila, in tokrat javno, da bomo vsi videli, kakšne stvari se gre naša slovenska podpora in kako izgublja še nekaj malega verodostojnosti, ki ji je ostalo. Res je, da smo vsi ljudje in da delamo napake, ampak takšnih napak si nobeden ne bi smel privoščiti.

Poleg tega je velik problem, da je na računu ostalo premiuma za skoraj 3 leta igre, prav tako se je s tem izbrisom zbrisalo ogromno pomembnih stvari pod zapiski.

Prosim za konstruktivna mnenja in pojasnila, tako igralcev kot tudi odgovornih za nastalo situacijo.

LP, bosko
 

DeletedUser

Guest
O vseh stvareh, kar se tičejo in-game povprašajte in-game moderatorja sveta (piši listek podpori). Višje od njih je Motorka, nad njim pa samo še InnoGames Team. S postanjem na forumu se problemi ne bodo rešili. Če vam mod. ne odgovori takoj lahko počakate, kajti niso vsi 24ur na "online".

Premium točke se NIKOLI ne povrnejo nazaj v denar, če je račun banan samo na enem svetu se premium točke ohranijo na računu, lahko pa je račun banan na vseh svetovih. Take rešitve se spet rešujejo preko podpore in ne na forumu, saj Forum ekipa ni odgovorna za in-game reči.
 

DeletedUser

Guest
Najverjetneje boš nazaj dobil pp, kaj več ne pričakuj.
 

Grobi

Forum administrator
Reaction score
0
Mislim, da moram razjasniti nekaj zadev v tej temi. Primera ne poznam, niti nisem član podpore, vendar poznam določene mehanizme igre.
1. Blokirani ste lahko tudi z nazaj.
To pomeni, da če ste prekršek naredili pred meseci, še vedno lahko dobite kazen.

2. Na forumu se ne razpravlja o posameznih dejanjih podpore.
Razlog je povsem logičen. Veliko napisanega s strani uporabnikov je napačnega, ker niso seznanjeni z vsemi informacijami. Večina prispevkov je zavajajočih. Če imate problem, se najprej obrnite na podporo, šele nato pridite na forum, kjer mi lahko napišete zasebno sporočilo. Preko zasebnega sporočila vam bom lahko v večjo pomoč.

Bom sporočil naprej, vendar boš na odgovor moral malo počakati.

Lep pozdrav,
Grobi
 

Motorka

Community Manager
Reaction score
4
Šlo je napako v sistemu, ki jo bomo seveda odpravili. Tisti, ki pa spet vidite teorijo zarote povsod, se pa malo zamislite nad svojim življenjem.
 
Status
Not open for further replies.
Top