Predlog Skrivnosti

lev11

Member
Reaction score
0
Pravila glede skrivnosti na svetu 8 so narejene za izdajalce
združijo se igralci ki imajo ( bodo imeli različne skrivnosti ) in zmagajo svet

Svet bii moral imet še eno stvar in to je kakor je bilo na s3 tabore
Iz katerih se nebi moglo napadat - ampak v tabor bi se avtomatično po osvojitvi skrivnost shranila
če pleme nima tabora prostega se tudi skrivnost ne more shranit - torej bi ostala v vasi kjer je bila
Skrivnosti pa bi pripadale plemenu - NE igralcem
V primeru propada ali razpustitve plemena bi morale skrivnosti ostat v taboru
Tabor bi se jasno lahko vedno napadalo
Samo na ta način bi se izognili izdajalcem in igra bi bila veliko bolj dinamična
predvsem pa zanimiva
Koliko je v taboru vojske bi lahko videla samo vodja in vojskovodja ( oziroma tisti ki bi jim vodja dodelil to pravico )

Tu bi se izkazali vodje in tudi ostali igralci
 
Last edited by a moderator:

Motorka

Community Manager
Reaction score
4
hvala za predlog, sem ga zabeležil. Mogoče bo komu od razvijalcev padel v oko.
 

DeletedUser

Guest
Se strinjam. Vi ste prvo dali tabore, da je igra usmerjena bolj k napadu. Zdaj ste pa dali skrivnosti, ki so usmerjene bolj k obrambi. Oboje bi razdelilo razmerje moči obramba:napad. :)

Super predlog, upam da bo sprejet. :)
 

DeletedUser

Guest
Svet bii moral imet še eno stvar in to je kakor je bilo na s3 tabore
Iz katerih se nebi moglo napadat - ampak v tabor bi se avtomatično po osvojitvi skrivnost shranila
če pleme nima tabora prostega se tudi skrivnost ne more shranit - torej bi ostala v vasi kjer je bila
Skrivnosti pa bi pripadale plemenu - NE igralcem
V primeru propada ali razpustitve plemena bi morale skrivnosti ostat v taboru
Tabor bi se jasno lahko vedno napadalo
Samo na ta način bi se izognili izdajalcem in igra bi bila veliko bolj dinamična
predvsem pa zanimiva
Koliko je v taboru vojske bi lahko videla samo vodja in vojskovodja ( oziroma tisti ki bi jim vodja dodelil to pravico )

Torej igralec ne more zmagati kot posameznik? To je še veliko bolj obrambna taktika. Vsa deff bi bila v taboru in napadec bi samo filal nuke v tabor, da bi osvojil skrivnosti. Nobenega snipanja? Nobenega koordiniranja napadov? Samo označiš vso vojsko v vasi in jo usmeriš v tabor? Tudi meni način skrivnosti ni všeč, a se je treba prilagoditi na nova pravila igra. Skrivnosti koncentrirajo celotno akcijo na eno točko in igra samo izgublja dinamičnost, s kot nekimi tabori, bi bilo po vse še bolj skoncentrirano na eno točko. Pri skrivnostih mi je všeč, da niso drastično vplivale v samo igro, ker so na nek način še vedno razporejene, če pa bi bilo vse skoncentrirano na tabore? :confused: Ne vem kje bi igralci pridobili na zanimivosti in dinamičnosti.
 

DeletedUser

Guest
Pravila glede skrivnosti na svetu 8 so narejene za izdajalce
združijo se igralci ki imajo ( bodo imeli različne skrivnosti ) in zmagajo svet

Svet bii moral imet še eno stvar in to je kakor je bilo na s3 tabore
Iz katerih se nebi moglo napadat - ampak v tabor bi se avtomatično po osvojitvi skrivnost shranila
če pleme nima tabora prostega se tudi skrivnost ne more shranit - torej bi ostala v vasi kjer je bila
Skrivnosti pa bi pripadale plemenu - NE igralcem
V primeru propada ali razpustitve plemena bi morale skrivnosti ostat v taboru
Tabor bi se jasno lahko vedno napadalo
Samo na ta način bi se izognili izdajalcem in igra bi bila veliko bolj dinamična
predvsem pa zanimiva
Koliko je v taboru vojske bi lahko videla samo vodja in vojskovodja ( oziroma tisti ki bi jim vodja dodelil to pravico )

Tu bi se izkazali vodje in tudi ostali igralci

+1.. Res dober predlog... potem ga podkupijo in pokličejo v pleme in imajo 12/12 skrivnosti npr.. :) Zelo fajni predlog :)
 

ninja

Member
Reaction score
0
Moj predlog je jasen: skrivnosti so ena od večjih bedarij v poskusu oživitve igre tribal wars. Bom takoj podal argumente: 1) porazdelitev na .si je "svojevrstna", ni skladna z nobeno znano teorijo 2) skrivnosti ubijejo čar igre, ker kot je omenil lev11, se samo tistih 12, ki ima vse skrivnosti združi in zaključi svet. Ni logike in to nima z vojno igro ničesar skupnega, je zgolj spletkarjenje. Kdo je najboljši v "fejsbukovanju" in ima veliko znancev, lahko to hitro doseže. S tako možnostjo zaključka nastane problem v tem, da igralci, ki igrajo igro zaradi vojskovanja in ostalih užitkov, ne morejo vplivat na tak zaključek. Tudi meni se poraja vprašanje, zakaj klikat in gradit vasice in vojsko, če lahko 12 igralcev enostavno združi vasice in naredi konec. Vemo, da je vas, ki ima skrivnost, praktično nedotakljiva, saj je v njej toliko vojske, da jo ni možno prevzet. V 3 dneh je pa premalo časa, da se ali prevzame ali pa razbije pleme, ki ima vseh 12 skrivnosti.

Predlagam, da se skrivnosti ukinejo, hkrati pa nihče noče pojasniti delovanja skrivnosti in koliko je končno število skrivnosti na določenem svetu. Na .net je jasno, tam jih je 24 in to je končno število. Tam je zaseden cel svet, skoraj vseh 100 kontinentov, na s8 pa le en majhen del, pa še svet je omejen na 6x6 al nekaj takega. Saj vem da imamo možnost, da prenehamo z igro, vendar ali je to tudi cilj lastnikov igre, pa ne vem. Veliko igralcev je nezadovoljnih zaradi dveh stvari: nejasnih ("skrivnostnih") pravil o skrivnosti in spremenjena filozofija igre, saj skrivnosti omogočijo, da se svet zaključi še preden se začnejo vojne in bistvo igre. Vem da je bila ideja, da se bomo borili za skrivnosti, vendar "boji" za skrivnosti potekajo večinoma preko skypa: a prideš k nam, te bomo zaščitili, samo skrivnost prinesi s seboj v naše pleme itd...Aktivnemu igralcu pa skrivnost ne more sovražno pleme prevzet z vojsko nikoli, ker katsi s plamenico ustavijo tudi 100 nukov, ki pa morajo do skrivnosti potovati tudi po več ur, tudi po 20 in več...do takrat pa je lahko: ali vas nafilana z obrambo ali pa tik preden nobli udarijo prestavljena v drugo vas, tako da vseh "100 nukov" udari v prazno. :D Edini način da se zmaga vojno igro je spletkarjenje, povezave med igralci s skrivnostmi.
 

elvinho

New Member
Reaction score
0
Moj predlog je jasen: skrivnosti so ena od večjih bedarij v poskusu oživitve igre tribal wars. Bom takoj podal argumente: 1) porazdelitev na .si je "svojevrstna", ni skladna z nobeno znano teorijo 2) skrivnosti ubijejo čar igre, ker kot je omenil lev11, se samo tistih 12, ki ima vse skrivnosti združi in zaključi svet. Ni logike in to nima z vojno igro ničesar skupnega, je zgolj spletkarjenje. Kdo je najboljši v "fejsbukovanju" in ima veliko znancev, lahko to hitro doseže. S tako možnostjo zaključka nastane problem v tem, da igralci, ki igrajo igro zaradi vojskovanja in ostalih užitkov, ne morejo vplivat na tak zaključek. Tudi meni se poraja vprašanje, zakaj klikat in gradit vasice in vojsko, če lahko 12 igralcev enostavno združi vasice in naredi konec. Vemo, da je vas, ki ima skrivnost, praktično nedotakljiva, saj je v njej toliko vojske, da jo ni možno prevzet. V 3 dneh je pa premalo časa, da se ali prevzame ali pa razbije pleme, ki ima vseh 12 skrivnosti.

Predlagam, da se skrivnosti ukinejo, hkrati pa nihče noče pojasniti delovanja skrivnosti in koliko je končno število skrivnosti na določenem svetu. Na .net je jasno, tam jih je 24 in to je končno število. Tam je zaseden cel svet, skoraj vseh 100 kontinentov, na s8 pa le en majhen del, pa še svet je omejen na 6x6 al nekaj takega. Saj vem da imamo možnost, da prenehamo z igro, vendar ali je to tudi cilj lastnikov igre, pa ne vem. Veliko igralcev je nezadovoljnih zaradi dveh stvari: nejasnih ("skrivnostnih") pravil o skrivnosti in spremenjena filozofija igre, saj skrivnosti omogočijo, da se svet zaključi še preden se začnejo vojne in bistvo igre. Vem da je bila ideja, da se bomo borili za skrivnosti, vendar "boji" za skrivnosti potekajo večinoma preko skypa: a prideš k nam, te bomo zaščitili, samo skrivnost prinesi s seboj v naše pleme itd...Aktivnemu igralcu pa skrivnost ne more sovražno pleme prevzet z vojsko nikoli, ker katsi s plamenico ustavijo tudi 100 nukov, ki pa morajo do skrivnosti potovati tudi po več ur, tudi po 20 in več...do takrat pa je lahko: ali vas nafilana z obrambo ali pa tik preden nobli udarijo prestavljena v drugo vas, tako da vseh "100 nukov" udari v prazno. :D Edini način da se zmaga vojno igro je spletkarjenje, povezave med igralci s skrivnostmi.

Se posem strinjam, skrivnosti se mi zdijo najvecja bedarija in mislim, da unicijo smisel igre. Res upam, da razvijali ugotovijo, da skrivnosti uporabnikom v 90% niso vsec in jih ukinejo. :)
 

DeletedUser

Guest
@ninja

Tudi sam nisem "fan" skrivnosti in se mi zdijo korak nazaj v zanimivosti in pestrosti igre. Problem je v tem, da težijo h koncentriranju vse vojske in ukazov zgolj na eno samo vas, kar ubije čas snipanja in koordiniranja napadov, saj je ta vas - kot si že ugotovil - "nafilana" z defom. Za razvoj skrivnosti naprej je možnih več možnosti:
1.) Najmanj verjetno je, da jih bodo ukinili.
2.) Verjetno se bodo skozi čas spreminjale in izboljšale.
3.) Ostale bodo tako kot so.

Skrivnosti so prišle z "capture the flag" idejo. Koncept je po mojem mnenju zgrešen ampak se da kljub temu lepo igrat. Morda vidite toliko "zlobnega" v skrivnostih zaradi nepravične razporeditve na osmici, vendar je razporeditev bila opravljena avtomatsko z algortimom, kateri deluje, tako, da porazdeli skrivnosti tam, kjer naj bi bilo največ vojn, tako naj bi postal svet bolj zanimiv. Morda so razvijalci hoteli igro približati aktivnim, saj se morajo ti hitro odzvati in ne čakati, da spravijo branilci skrivnosti noter vso njihovo defenzivno vojsko. (Spet smo tam, da pleme Barbaric na osmici nima niti možnosti, da pride do teh vasic, saj so jim predaleč, ampak sedaj se pogovarjamo o konceptu skrivnosti in ne nepravični razporeditvi na svetu 8.) Princip je podoben kot pri "kampih", ki jih je InnoGames skušal upeljati v igro pred nekaj časa - neuspešno - in morda bo tako tudi tokrat. Prehitro obsojati sistem je nepošteno, saj ga poznaš zgolj iz Slovenskega sveta - in še to iz enega. Sedaj ne kaže v pravo smer, pustimo se presenetiti.

Nočem se izmuzniti z diplomatskim odgovorom, samo pravim, da je prehitro sojenje "nepošteno". Mi je všeč, da sodeluješ v debati - strinjam se s tabo glede ukinitve skrivnosti, ampak bi jim sam namenil še nekaj časa, da se izkažejo. Lahko pa razpravljamo kako jih izboljšati. Sam bi dal obvezno pravilo, da skrivnosti ne smejo biti v eni vasi več kot 4 dni (čas bi lahko bil še določen), tako ne se ne bi samo obrambo "filalo" noter, bi bilo pa potem še vedno enostavno obrambo samo prestaviti iz ene vasice v drugo, po možnosti še sosednjo. Razmišljajte kaj v tej smeri, konec koncev lahko vsak predlaga predlog, ki se ga predstavi razvijalcem igre.

InnoGames pa ni nikjer razložil podrobnosti skrivnosti, da igralci sami ugotovijo njihove lastnosti, se pozanimajo, informacije stečejo. Zaradi prejšnih kritik, da vam ne razložimo algoritma (kam naj bi algoritem postavil skrivnosti sem ti odgovoril) in lastnosti posameznih lastnosti sem se pozanimal na drugih forumih. Nikjer ni razloženo nikjer več kot pri nas, razen na nemškem, kjer je dodano še slikovno gradivo, tako, da imate enake (ali celo več) informacij kot igralci na drugih serverjih.
 
Last edited by a moderator:

DeletedUser

Guest
Mam eno vprašanje a bo to zej vsak svet s temi skrivnostmi??

Sem že odgovoril na to vprašanje v drugi temi s skrivnostmi. Kakorkoli.

Skrivnosti bodo na vseh nadaljnih svetovih. (Po informacijah zanesljivega vira)
 

jonke

Member
Reaction score
0
no še dobr da ne bom nadaljevav na drugih svetovih... ker tole je pa čist mem..
 

ninja

Member
Reaction score
0
@ninja

Tudi sam nisem "fan" skrivnosti in se mi zdijo korak nazaj v zanimivosti in pestrosti igre. Problem je v tem, da težijo h koncentriranju vse vojske in ukazov zgolj na eno samo vas, kar ubije čas snipanja in koordiniranja napadov, saj je ta vas - kot si že ugotovil - "nafilana" z defom. Za razvoj skrivnosti naprej je možnih več možnosti:
1.) Najmanj verjetno je, da jih bodo ukinili.
2.) Verjetno se bodo skozi čas spreminjale in izboljšale.
3.) Ostale bodo tako kot so.

Skrivnosti so prišle z "capture the flag" idejo. Koncept je po mojem mnenju zgrešen ampak se da kljub temu lepo igrat. Morda vidite toliko "zlobnega" v skrivnostih zaradi nepravične razporeditve na osmici, vendar je razporeditev bila opravljena avtomatsko z algortimom, kateri deluje, tako, da porazdeli skrivnosti tam, kjer naj bi bilo največ vojn, tako naj bi postal svet bolj zanimiv. Morda so razvijalci hoteli igro približati aktivnim, saj se morajo ti hitro odzvati in ne čakati, da spravijo branilci skrivnosti noter vso njihovo defenzivno vojsko. (Spet smo tam, da pleme Barbaric na osmici nima niti možnosti, da pride do teh vasic, saj so jim predaleč, ampak sedaj se pogovarjamo o konceptu skrivnosti in ne nepravični razporeditvi na svetu 8.) Princip je podoben kot pri "kampih", ki jih je InnoGames skušal upeljati v igro pred nekaj časa - neuspešno - in morda bo tako tudi tokrat. Prehitro obsojati sistem je nepošteno, saj ga poznaš zgolj iz Slovenskega sveta - in še to iz enega. Sedaj ne kaže v pravo smer, pustimo se presenetiti.

Nočem se izmuzniti z diplomatskim odgovorom, samo pravim, da je prehitro sojenje "nepošteno". Mi je všeč, da sodeluješ v debati - strinjam se s tabo glede ukinitve skrivnosti, ampak bi jim sam namenil še nekaj časa, da se izkažejo. Lahko pa razpravljamo kako jih izboljšati. Sam bi dal obvezno pravilo, da skrivnosti ne smejo biti v eni vasi več kot 4 dni (čas bi lahko bil še določen), tako ne se ne bi samo obrambo "filalo" noter, bi bilo pa potem še vedno enostavno obrambo samo prestaviti iz ene vasice v drugo, po možnosti še sosednjo. Razmišljajte kaj v tej smeri, konec koncev lahko vsak predlaga predlog, ki se ga predstavi razvijalcem igre.

InnoGames pa ni nikjer razložil podrobnosti skrivnosti, da igralci sami ugotovijo njihove lastnosti, se pozanimajo, informacije stečejo. Zaradi prejšnih kritik, da vam ne razložimo algoritma (kam naj bi algoritem postavil skrivnosti sem ti odgovoril) in lastnosti posameznih lastnosti sem se pozanimal na drugih forumih. Nikjer ni razloženo nikjer več kot pri nas, razen na nemškem, kjer je dodano še slikovno gradivo, tako, da imate enake (ali celo več) informacij kot igralci na drugih serverjih.

Tole zahteva repliko:

"je razporeditev bila opravljena avtomatsko z algortimom, kateri deluje, tako, da porazdeli skrivnosti tam, kjer naj bi bilo največ vojn, tako naj bi postal svet bolj zanimiv"

To ne drži, na K44 ni bilo bistveno več vojn, hkrati to negira trditev, da so skrivnosti porazdeljene naključno! Barbaric guard in tudi solarix sta v času pojavljanja skrivnosti imela več premaganih skrivnosti, pa sta oba na K54. Ne lupajte v prazno prosim, ker s tem samo jezite igralce. Vsaj mene, pa še koga.

drugič: ukinitev nisem predlagal na tem svetu, ampak da se ukinejo na naslednjih, če še želite, da se kdo prijavi na "peskovnik".

tretjič: "Prehitro obsojati sistem je nepošteno, saj ga poznaš zgolj iz Slovenskega sveta - in še to iz enega. Sedaj ne kaže v pravo smer, pustimo se presenetiti." Ne govori neumnosti, če ne poznaš kje vse igram. Na w60 sem prisoten od skoraj začetka sveta in dobro vem, kako so skrivnosti porazdeljene: na K17 je ena skrivnost, na nobenem K nista več kot dve, večinoma po 1 na kontinent. Zato ne zavajaj. Tam ne bo novih, jih bo samo 12 pa je svet z 100 kontinenti!! Da ne kaže razvoj v pravo smer se strinjam, da bi se pa pustil presenetit, pa mi ne preostane drugega, kot da se. Vendar ni za pričakovati, da bo šlo na bolje. Vsaka novost se izkaže za brco v temo, tako so bili tudi kampi, kjer sem jasno povedal, da je bedarija na kubik. Bila je bedarija na vsaj 7 potenco. Zato sem s3 tudi nehal, ker ni bilo smisla klikat.

četrtič: da bi pa omejili skrivnost časovno na eno vas, kot predlagaš 4 dni, je pa brca v temo (še večja), razlog je v tem, če skrivnost osvojim, jo lahko imam v svoji posesti in z njo delam kar želim. Tvoj predlog jasno kaže, da so skrivnosti neumnost, ker slaba rešitev s slabimi popravki povzroči še slabšo rešitev. Ne vem zakaj bi bilo prehitro sojenje nepošteno?! Ni pomembno ali je hitro ali počasno, pomembna so dejstva. Razvoj skrivnosti in igre na .si v primerjavi z .net je kot noč in dan. Govorim kot uporabnik obeh serverjev, zato ne zavajat. Dejstvo je, da na w60 ni bilo težav s skrivnostmi, pojavljale so se po "normalni porazdelitvi" glede na vse kontinente, neodvisno od "kjer je bilo več vojn" in podobnih pravljic, ki nam jih servirate na s8. Nismo vsi otroci, pa tudi otroci razumejo bistveno več, kot si mislite. Preverjeno. Sem sina vprašal, kako je možno, da od 4 prostorov dobi en prostor 8 jabolk, vsi ostali trije pa samo 1 jabolko? In odgovor je bil, da ni logično in da nikakor niso jabolka porazdeljena pravično med vse prostore. Sin ima 8 let. Samo v razmislek, s čim nas "farbate". Lahko se diplomatsko izogibate vprašanjem, lahko niti ne trzate na vprašanja. Me ne moti, s tem pač pokažete svoj odnos do igre in do uporabnikov igre, ki je tudi plačljiva.

petič: Mene ne zanima, kaj posamezna skrivnost naredi, ker vem da ne naredi nič, gre samo za imena, ki niti niso najbolj posrečena, me niti ne motijo. Zbereš 12 različnih skrivnosti, jih zadržiš določeno časovno obdobje in prisiliš svet, da se zaključi. Enostavno, jasno, neumno, nesmiselno. Vsaj zame. To ni tribal wars. Vsaj na s8 ne, vzroke sem pa že večkrat pojasnil in utemeljil. Razlaga algoritma je bila obljubljena iz strani modov, posebno nas je zanimala zato, ker so različni modi (forum, ingame) različno razlagali postavitve skrivnosti, nihče pa očitno ni imel nobenega pojma o tem (razen Motorke, ki pa takrat v debati ni sodeloval, niti ni njegovo pisanje sporno). Še enkrat, na w60 ni delovanje algoritma zanimalo nikogar, vzroki so pa jasni, ker je bilo vse jasno in razumljivo.

ps: vsi ki spremljate forum, malo sem se razpisal, a je potrebno predstaviti argumente, da se dobi širši pogled

bi pa predlagal anketo ob prijavi v igro: a ste za to, da se na s9 uvedejo skrivnosti ali ne? DA NE

(me zanima rezultat) :D
 

natalija

Member
Reaction score
0
Ce govorimo o algoritmih, bi prosila za odgovor. Prosim naj nekdo odgovori po katerem algoritmu so skrivnosti postavjene? V vsem ostalem pa 100% podpiram ninjo in sem proti skrivnostim, kampom, cerkvam...
 

DeletedUser

Guest
In niti ni fore v skrivnostih ko so tudi bile na speed serverjih, ki so se že zaključili in če bi bilo kaj na njih bi že vedeli...

Mene ne zanima, kaj posamezna skrivnost naredi, ker vem da ne naredi nič, gre samo za imena, ki niti niso najbolj posrečena, me niti ne motijo. Zbereš 12 različnih skrivnosti, jih zadržiš določeno časovno obdobje in prisiliš svet, da se zaključi. Enostavno, jasno, neumno, nesmiselno.

Tukaj že vse piše...:) Kaj so skrivnosti in kaj delajo...:)
Tako da tisti bebec, ki se je spomnil tega je moral prej igrati kakšen travian in takoj začeti vojno plemen da je z takimi butastimi idejami načel...

In če človek pri 8 letih ve da ni logična takšna razporeditev nevem zakaj nekaterim noče kapniti da ni logična in niti pravična.
 

Flako

Member
Reaction score
0
Na ta komentar težko odgovorim, ker ne poznam situacije tako dobro, vendar koliko sem prebral, naj bi "baje" bile skoraj vse skrivnosti na kupu.
Verjamite, da je to zgolj naključje, in ja, imaš prav, taka razporeditev je res nelogična in nepravična, vendar naši moderatorji, ki so to delali, so to počeli pošteni in zgolj naključje je tako naneslo.
V prihodnje bomo posvetili več pozornosti pravičnejšemu razdeljevanju, in poizkušali izpeljati stvari bolje.

Kaj drugega težko komentiram, samo želel bi dodati, da vse novosti se dogajajo z namen, da bi vam bila igra bolj všeč, včasih pač to ne uspe, ampak to še ne pomeni, da se ne trudimo.
Razumem, da so spremembe naporne - vedno so, vendar le spremembe lahko pripeljejo do cilja, ki nas še bolj zadovolji...

In ja, ko tako razmišljam, imate prav, glede problema , da se 12 igralcev poveže in konča server... Bomo v prihodnje v ekipi spregovorili o tem problemu in poizkušali najti rešitev.
 

DeletedUser

Guest
Grobi se opravičujem, res sem te prosil, da mi zbrišeš račun ampak so se začele dogajati stvari, da se nisem mogu zadržat, da se ne prijavim še enkrat..hehe

na hitro, kasneje malo več
- ne branim SoToFlow (ga ne poznam niti nimam nekih vez, razen par klikov na skaypu, pa še to zarad motorke večino) jaz imam za njega en plus ker se je edin trudu neki pojasnit pa kej brskat tudi po drugih forumih..od ostalih je bila tišina

- ne predstavljam si na drugih serverjih, ki jih klikam za hobi, da se CM ne bi prijavu na forum več kot teden dni, kar je pri nas uspelo motorki..bravo ( iz tega izhaja en kup problemov)

- flako odlično, da se trudiš vzpostavit nek pozitiven kontakt, kaj bo bomo še videli, ko bom imel malo več časa bom se še jaz razpisal ko ninja, mene tudi žuli en kup stvari, ki so bile doslej ignorirane , brisane, blokirane

ja ubijalc kot si zadnjič zopet napametoval, ne znam samo kritizirati, če bi kdaj prebral, kar sem napisal bi lahko vidu da sem hotu dat tudi kakšno rešitev, pač je do sedaj blo vse v znamenju brisanja tem in zaklepanja..močno upam da je tole znak da se bo končno začelo razvijati v pozitivno smer, zato sem se pa tud še enkrat prijavu
 

DeletedUser

Guest
:p Po principu "kud svi Turci, tud i mali Mujo (Mali Egon)" - pa oprostite za citat v tujem jeziku - nekaj pripomb glede Skrivnosti. Najprej glede porazdelitve. Če je ta odvisna predvsem od slučajnosti (random funkcija), je sedanja porazdelitev povsem možna, verjetna in enako "poštena", kot katerakoli druga. Btw, "poštenost" nima zveze s pogostostjo pojavljanja določenega dogodka. Ker se skrivnost lahko pojavi samo v barbarki in ker ima vsaka barbarka enako (majhno) možnost, da bo izbrana, ni tu nič narobe. Primer z jabolki je čudovit, vendar izhaja iz napačne predpostavke, da nekdo položi jabolka v "gajbice". Če poskusiš takole - 4 gajbice, ti pa z zavezanimi očmi, z desetih metrov oddaljenosti mečeš jabolka vanje, dokler ni dvanajst zadetkov. Ker je to dokaj majhna serija poskusov (12), z zelo omejenim številom različnih rezultatov (4), bo vse skupaj daleč od normalne (ne poštene) porazdelitve. Če bi metal 10.000 jabolk v 1000 gajbic, bi bila porazdelitev bolj normalna in bližje rezultatu, ki ga tu imenujete pošten (seveda samo če bi bile bliže vam kot vašim nasprotnikom ;) ).
Pa še o tem, da bi se lastniki skrivnosti združili v eno "Pleme čuvajev skrivnosti" in zmagalo svet (tako kot se sedaj lahko združijo najmočnejši igralci vseh plemen v novo pleme). Tu problem ni v skrivnostih, ampak v igralcih. Če jim je zmaga pomembnejša od igre, bodo to nedvomno naredili (ali vsaj poskusili narediti). Vendar tudi za ta problem obstajajo rešitve. V pleme boste sprejemali ljudi, ki jim upravičeno zaupate, tisti ki zaupanja niso vredni, bodo tako verjetno znoblani še pred pojavom skrivnosti. Če pa kljub temu pride do združevanja čuvajev skrivnosti (in vas ni med njimi :( ), je rešitev enostavna, čeprav malce težja. Lastniki skrivnosti bodo (vsaj nekateri) dokaj oddaljeni eden od drugega, zato bo sodelovanje - pošiljanje okrepitev - v "Plemenu čuvajev skrivnosti" malce težje in bolj zamudno. Prepričan pa sem, da je vsako od ostalih "normalnih" plemen sposobno znoblat svojega odpadnika in mu prevzeti skrivnost, preden bi te skrivnosti lahko končale svet.
Pa še tole - skrivnosti mi niso všeč, tako kot mi ni všeč offside v nogometu, če pa bodo (in vse kaže da bodo), se jim bo pač treba prilagodit. Plemena bodo morala spremeniti taktiko, veliko znanja in spretnosti, ki jih igralci že imajo, bo v tej fazi igre nepomembnih, veliko bolj pomembni pa bodo pripadnost plemenu, sodelovanje, nesebičnost... To mogoče niti ne bo tako slabo.. Pustimo se presenetiti in prihranimo kritiko in pohvale za čas, ko bo večina igralcev imela vsaj nekaj izkušenj s temi Skrivnostmi :graduated:
 

DeletedUser

Guest
kratek komentar..jasno, da ne bodo nikol pokazali te algoritme, to itak ni sporno.

glede skrivnosti je pa tak, sem prijavljen za hec še na druge serverje, pa povsod so skrivnosti bile razmetane tako po kontinentih in tudi časovno, da je bilo nekako pravično razdeljeno, kako je pa zopet lih na slo serverju "zaštekal" ta algoritem pa ni nobenmu jasno, tak ko ne na s7 barbarske..hehe..ja pa zanimivo, da se glavni ne oglasi in pojasni kaj je bilo narobe..

glede skrivnosti v nadeljevanju pa ni res, da morajo biti na vsakem svetu, gledam BIH server kjer je sevt 9 z skrivnostmi, svet 10, ki se je začel par dni nazaj pa je skoraj klasik (brez skrivnosti, celo več, brez cerkve , lokostrelcev , paladin brez orožja..itd..), kar si želim, da je en svet tudi na slo serverjih tak ampak zgleda, da naše želje ne bojo izpolnjene.
 
Top