Ta stavek od flakota - "Ko se to zgodi, začne teči 2/3(odvisno od situacije) mesečni rok, in če v tem ni nobene spremembe ali znaka, da bi se lahko situacija na svetu spremenila, je svet končan." - je zame malce sporen. Teoretično se lahko svet 3 vleče v nedogled.
Stavek ni preveč sporen. Bistvo tega pravila je, da ni mogoče z "iskanjem lukenj" v pravilniku, ali čem podobnim priti do zaključka sveta.
Primer: Ko pride svet v "zelo razvito dobo" , obstaja tudi taktika, da se 100 najboljših igralcev združi v eno pleme, in tako je potencialna možnost, da bodo imeli večino sveta zase. To je igra vojna plemen, in ne taktiziranje, kako svet predčasno končat, tako da, to pravilo je varovali, da do končnega cilja, ne bi kdo ubiral kakšnih bližnjic, ampak če hoče neko pleme zmagati, bodo morali časovno dokazati, da delujejo kot pravo pleme... Upam da razumeš.
@Gospod Marburg
Glede 80% in 90%. Še vedno določene jezikovne različice uporabljajo 90%. Teh stvari ne moreš tako enačiti med različnimi jezikovnimi različicami.
In-game pravila so odvisna od CoMa-e , forum pravila so odvisna od admina, in vsekakor je možnost, da se razlikujejo od ostalih verzij TW.
Npr. vem da nekje - mislim da španija ali portugalska(ne me držat za besedo) je prepovedano sittanje MANJ kot 24 ur. In to kaznujejo z bannom obeh acc.
Kje je smisel v tem, ne vem, ampak če se je njihov CoMa odločil, da je to prepovedano, je to prepovedano. Neglede kakšna pravila so bilokje drugje, tam je tako.
Tako da enačenje z .net ipd, je nesmiselno, ker .si deluje individualno in imamo svoja pravila... Zato tudi imamo konec ob 80% , medtem kot imajo mnogi še vedno ob 90% .
Samo v vednost.
lp