Svet 14 Brez dualov in Trialov ?? Obrazlozitev kako do bolse kakovosti igre v 2 DELIH

DeletedUser

Guest
Lep pozdrav vsem skupaj !

Ja še sm tu ;) še klikamo sicer smo bli na .net serverjih zadnje 2 leti pa vendarle sem tudi priskocil na pomoč svojim prijateljem na slovenskih svetovih kot dual mislim da skorajda na vsakem svetu..cist tko iz radovednosti. Zadnje čase so bila velika nasprotja in nesoglasja med IGRALCI in Podporo, glede vodenja same igre, neenakovrednost igralcev zaradi kupovanja premium tock,raznih ostalih obtoževanj.

Naprošam vse da si od tukaj dalje lepo preberete moje objektivno mnenje in kako sem prišel do spoznanja, da je pravzaprav pri slovenskih serverjih zaradi Maloštevilčnosti igralcev povprečno 2000 PROBLEM V TEMLE PRAVILU

§15) Soigranje

Dovoljeno je So-igranje do treh igralcev naenkrat. To se izvede tako, da se soigralci na en račun prijavijo z istim geslom. Vse to pa je mogoče le pod določenimi pogoji:

Račun je lahko igran samo na enem svetu in podpora mora biti o tem obveščene prek prošnje za pomoč.
Skupaj lahko igrajo največ 3 osebe. Več ni dovoljeno v nobenem primeru.
Če gre za kakšno spremembo soigralcev, ali igranega sveta, mora biti o tem obveščena podporna ekipa.
Noben soigralec ne sme imeti na igranem svetu še svojega računa.
So-igrani račun ne sme biti čuvan, lahko pa čuva druge račune.
V primerih, ko gre za lastništvo skupnega računa, bo le to dobil igralec, na katerega je bil račun registriran, brez ozira na to, kdo je kupoval premium točke.
So-igranje ni dovoljeno na hitrih svetovih
.



OBRAZLOŽITEV

1. Torej vsi vemo, da v današnjih časih pač --Kapitalizem denar najbolj pomembna zadeva. Razumem innogames prav tako pa naše moderatorje in tudi Motorko, pač da jim vodenje igre vzame kar precej časa in seveda je tudi prav da si tudi sama PODPORA odtegne kos pogače--zaslužene! saj se spomnim začetkov same igre vojne plemen. Po 3 ustanovljenih serverjih je če se prav spomnim celotna PODPORA delala zastojn, vlagala svoj trud in čas, da se bo tribal wars prijel tudi na slovenskih tleh. In ja uspelo jim je.

Skozi te 4 leta, ko sem spremljal igro, igral na vsakem svetku, se opazil da se določeni vzorci naprej in naprej ponavljajo.

Kako v najhitrejšem času biti najboljši?? Po tolikih začetkih je Old school/Pro igralcem postalo jasno naslednje...

1. Dobiti si je treba duala/triala da bo racun pokrit 24/7
2. Delati samo napadalno vojsko, cim prej lahka konjenica , FARMAT, FARMAT, FARMAT!! :primer :da te napadejo ne rabis obrambne vojske dokler ni plemicu?? razlog racun je skoz pokrit 24/7 pred napadom samo poslem farmat vojsko ni skrbi da bi izgubil vojsko in neumno zapravljati surovine za obrabmo..raje vec napadalne in drug dan ga mi napademo enkrat cez dan ko ga nebo gor saj igra sam mi pa smo 3 je-..enrkat ga bomo ze dobil..simple logika
3. Pospraviti igralce v svoji okolici 15x15 kvadratek / farmati 30x30 kvadratek
4. Med farmanjem delat vojsko dobit nobla ponoblat vasico in v njej ustvariti obrabne enote medtem v prvi vasici ze zraste močna vojsko ki se prebija čez sosedova obzidja brez kapljice potenja saj imajo solo igralci 4-5krat manjse vojske in padajo eden za drugim...

TOČKA 1 PREMIUM točke so razlog za nekunkurenčnosti in neenakost med igralci! NE NAPAKA

Sam sem kljub temu da so ostali imeli duale triale igral solo, in kljub temu da sm kupil premium %za bonus surovine ugotovil da preprosto ne morem konkurirati sam osebno z 8urnim igranjem dual in trial racunom z 24urnim farmanjem.. Razlike v nafarmanih surovinah so bile iz dneva v dan vecje. Kar želim povedati tukaj je ko sem slišal , Z premium pikami lahko 5krat prepolovis stavbo in ja lahko povecas za 20% surovin to je primer rudnika lv 20 1000 surovin na uro z 20% premium buffom 1200 dnevno si na bolsem za 4800 surovin nichče pa ne pomisli da imajo medtem k ima solo igralec z 8 urnim farmanjem 500lahkih in dnevno nafarma 100 000 surovin in DUAL/TRIAL računi z 24 urnim farmanjem ze 1500 lahkih in nafarmanjo ze 250-300 000 surovin je 4800 bonusa posameznih surovin okey 3x 4800 14400 skupnih surovin v primerjavi z 300 000 surovinami trial računa NIČ fantje in dekleta NIČ. TOREJ SAMA KOMBINACIJA PREMIUMA in povprečnega igralca ne dela tako ogromnih razlkih kot pa seveda PREMIUM + trial računi

TOČKA 2 ŽELITE IMETI SVETK HITER 2 ali 2,5 pa vaše želje nikoli niso uslišane?? tukaj je Obrazložitev

Pač stvar je preprosta. Že v samem interesu innogammesa in seveda tudi podpore je da se svetk cim dlje igra, da igralci kupijo cim vec premium tock, da je cim vec zasluzka. Kako to doseći?? preprosto.. Da se majhno hitrost same igre, da se surovine počasi nabirajo in da so enote počasne... Hitrost enot in hitrost same igre sta OSNOVA za večji zaslužek. Zato podpora vedno , ce je hitrost sveta 1,5 ali 2! in mislite wauu tale je pa hitr...pokne nastavitev hitrosti enot na 0,75 in ja.. niste nič na bolšem kot pa če bi dobili nastavite 1/1..pač nekje je treba notr prnest a ne.

Vendar pa se problem pojavi pri tem, da trajajo na net serverjih svetovi tudi po 5-6 let! in ja tukaj ze z pocasno hitrostjo da veliko zasluzit saj plemiči potujejo cez 6-10 kontinentu tudi po 7-10dni!! pri nas pa se zapolni heh mogoče 1 kvadratek torej rabiš 2-3dni pa si na drugem koncu !! torej NIČ sama hitrost ne bo pomagala PODPORI ZALUŽIT prav tako pa ne INNO GAMMESU ker preprosto ni dovolj velikega stevila igralcev prav zaradi tega pa se tudi svet hitreje konča ponavadi max 1-2leti.

KAKO POTEM UJETI 2 MUHI NA EN MAH pomagati innogamesu zasluzit igralce pa razveselit z hitrstjo 2/2 ?? Odgovor sledi

Problem pri slovenskih serverjih , še posebej zaradi majhnega stevila igralcev so dual/trial računi. Z primer uzemimo Svet 13 top 30 igralcev ima od 600 000 do 200 000 razpon točk Večina izmed njih je dual/trial računov... Torej vzamem recimo 40tga igralca ki je na 100 000 tockah lep primer solo igralca. Torej sama hitrost sveta 13 je 1,5 0,75 bom vzel kr 1,5 1 za lazjo primerjavo. Torej ce bi VSI IGRALI SOLO bi z svetom hitrim 2/2 bili priblizno na 200 000-250 000 pikah ajde recimo da je tud med top 20 kaksn solo igralc torej iz 250 000 vrzemo potem z 2/2 na 500 000 pik. Torej z samo hitrostjo 2/2 in solo igralcem bi bil top igralec na 500 000 tockah medtem k je z manjso hitrostjo in trial racunom igralec ze na 600 000 !!.

Torej hitrost smo porihtal sedaj pa še zaslužek za innogammes in našo Podporo kje bi bil večji?? zelo preprosto. Največ igralcev se izgubi na 2 mestih v sami igri.
1 Na prvem mestu se izgubijo pri igranjih dual trial racunov. Da vzemem top 30 računov da so duali dobimo ze 30 več dodatnih igralcev oziroma da je se kak trial 40 dodatnih igralcev ! 40 dodatnih uproabnikov premium tock.. + Na drugem mestu pa pridobimo stevilo igralcem na ZELO POMEMBNEM DELU SAME IGRE VOJNE PLEMEN in to je v prvem mesecu igranja.

Trial in dual računi zaradi svoje agresivnega farmanja 24/7 pridobijo toliko več surovin da imajo v zelo kratkem času veliko vojsko in z tem v prvem mesecu vsak sesuje po 5-10 igralcev, ki ponavadi še ne kupijo premiuma in farmarja, ker ga dobijo od nalog zastojn in seveda ko so sesuti preprosto prenehajo igrat in z tem podpora izgubi INSTANTNO 150-200 potencialnih uporabnikov premium tock!

Torej če bi vsak igral solo bi iz teh top 30 igralcev dobili 50-60 zelo dobrih igralcev, ki bi si bili seveda zaradi majhnosti mape si bili medseboj primorani konkurirati in tudi če bi bili v istem plemenu POZOR bi si še vedno medseboj farmali barbarke in bonusne vasi in z tem še dodatno podaljšali sam začetni razvoj prav tako pa dali ostalim 150 igralcem,,ki bi bili v 1 mescu sesuti uničeni in zdeletani priložnost da konkurirajo njim in z tem tudi oni ostanejo v igri za najbolša mesta !!


TOČKA 3 Omejitev napadanj na razmerja 30:1 v prvem mesecu ???? BREZPOTREBNA NASTAVITEV ---OBRAZLOŽITEV


Torej glede te nastavitve se je ze veliko igralcev pritozilo, da so izgubili potencialne farme enkrat ko dosezejo dovolj veliko stevilo tock in pač se njihovo farmanje zamanjša pri tem pa se jim ritem igre ustavi in se bo dlje igralo.......NAPAKA v mišljenju Podpore.

Vem da vaš namen je bil, pač da nekako omejite razvoj samih igralcev, ki so bolsi in seveda da omogočite tem ostalim slabšim igralcem, ki so bili njihove farme nekakšen miren razvoj vendar problem je da taki igralci, ki so bili ,postali farma večjih igralcev nimajo več volje do igre saj so že preveč zaostali za ostalimi in ja itak da ne bo šeu zdaj premium tock kupavat k itak k bo zrastu spet na določeno število pik ga bo večji igralc spet sesu.

VI kot podpora morate poskrbeti da bo tale manjši igralc biu sposobn konkurirati bolšim čim dlje časa, da sploh ne bo potrebal te zaščite in to seveda dobimo pri tem da prekinemo dual/trial vodenje računa, saj so ti največja smrt za povprečne igralce. Za primer po prvih 14 dneh so trial /dual igralci ze na 1000 pikami z lepo vojsko in takrat slabsim solo igralcem zasčita 1:30 al pa 1:40 al pa jebe...1:10 začita ne bo pomagala pred tem da jih triali/duali z 1000 pikami ne sesujejo ce so sami na priblizno 200-400 pikah...

Pomagalo jim po sele po 2 mescih igranja k bodo bli top igralci z 5-6vasmi na 20 000-40 000tockami oni pa bodo tam na noreli z 1200 pikami umes že 10krat sesuti brez volje do igranja... KAJTI NE RAČUNAJTE NA POZNE PRIJAVE 2 meseca kasneje na slovenskih svetovih, ker je svet preprosto premajhen in kjerkoli boš začel te bodo v 1 dnevu doseglo top 40 igralcu..en te bo ze usekal.. kajti v primerjavi z net serverjem..se ti splača prijavit se tud 2 meseca po zacetku..saj se svetk konstantno polni in te vrze po 1tedn stran od prvotnih igralcu..itak da se ne bo nobeden z tabo ukvarjal
 

DeletedUser

Guest
TOČKA 4. Ce ne bo dualov trialov in bom igral sam bom lažja tarča cez dan in bom hitreje sesut kot pa ce bi imel duala! NE NI RES-obrazložitev

verjemite mi, da boste osebno lažje konkurirali 6 solo igralcem okoli sebe, ki so podobno časa online kot vi kot pa 1 igralcu z Dual Trial računom. Medtem ko boste vi z ostalimi 6 igralci se razvijali podobno hitro in delali tako napadalno kot obrambno vojsko bo trial delal samo napadalno ker se vas ne bo bal v začetnih dnevih igre ker ga ne morete ponoblati, njegova vojska pa bo varna ker bo vedno nekdo gor da bo farmal in ne bo doma nobene enote. Ta trial račun bo delal izključno na napadalni vojski in v 4-5dnevih bo imel v primerjavi z vasimi 5 solo igralci 5-6več napadalne vojske in vas bo seveda lažje napadel z 500sekircami in 200 lahkimi kot pa 5 povprečnih igralcev z 100sekircami in 60 lahkimi....

saj vaša obramba deluje na posamezen napad in 5 manjših je lazje branit kot pa 1 ga rušilnega...a ne z manjše številno vojsko boste vi kot branilec imeli manjše izgube napadalec pa večje ali pa boste celo zmagali saj bo milica še posebej smrtonosna.

No tukaj bi se tudi pokazala uproabnost milice, ki jo tako radi dajete v vsak svet not...Podpora ! Trial /dual igralca po 14dneh ko bo norel z 1000 skircami pa 500 lahkimi ....tudi ce je kmetija na max tistih 300 miliic ne bo ustavilo in bo sesul dobrega solo igralca kot NIČ v primeru če bi ga 5 povprečnih solo igralcev usekalo z 3 krat manjso vojsko torej 350sekirc in 120 lahkimi bi se dejansko z nekaj svoje obrambe in millico uspešno ubranil..pri tem da tudi seveda bolj agreisvne igralce zaustavil z samim razvojem in igra/SVET bi se podaljšal z igranjem !--glej ga zlomka pa bo spet vec denarja za inno game =)!

Ah ja pišem ja..ze zelo dolgo pa vendarle bi rad videl da se število igralcev in odnos Same podpore in do nje ! izboljša da bomo vsi veseli :cool:

TOČKA 5. NUJNO POTEBUJEM DUALA TRIALA; KER JE PREVEČ VASI ZA OBVLADOVANJE IN PREVEČ FARMANJA.....BULLŠIT IZGOVOR---Objasnitev !


Torej kr takoj k stvari. Dual trial računi so se začeli uvajati na international svetovih in nato še na ostalih z večjim stevilom igralcev iz preprostega razloga. Preveč vasi, preveč klikanja,.... Vse okey in prav samo fantje in dekleta na .net svetovih igra traja 5-6let in ima posamezen račun po 800,1000, tudi do 1600 vasi in vec UFF ja za tak račun se pa rabi 3 igralce.........kaj pa slovenski svetovi?? ja Končajo se v max 1 letu in v kolikor sem do sedaj videl je blo max stevila vasi od prvih top igralcu am okol 200 ??? 6-8manj kot na net pa tam lahka z 3 igralci dokončajo svetk se pravi 400-600 vasi na posameznega igralca da upravlja..... tukaj rabte pa 3 za 200 vasi o0 :mad::mad::mad:?? NE NE in NE. Tudi kar se tiče farmanja učasih je blo treba vse na roko ja..sem igral prve net svetove.. sele kasneje so prisle skripte..pa se to je blo tudi po 1 uro blo klikat......

Sedaj k je pa POMOČNIK ZA PLENJENJE TUKAJ + velikost farmanja veste da 50x50kvadratk mozno pofarmati z 3000lahkimi torej 1 samo vasjo!! in ze s tem boste pofarmali 30-40% CELOTNE IGRALNE POVRŠINE sveta.. a to ni dost???? ja valda da je in to se nardi mislim da pride okoli 30-40 strani na plenilcu v max 15-20minutah..pa še to je zlo hardcore bi reku..obicajno se ima po 20 strani tole že pokriva 20% igralne površine..več se ti itak ne splača ker so še ostali igralci ki isto delajo kot ti in pač..nima smisla bit tok požrešen


TOREJ EDINA POTREBA PO DUAL TRIAL računih je preprosto !!! POŽREŠNOST ja določeni igralci si tako zelo želijo biti na med top igralci da dobesedno ma skoz so gor vsak 8 urc 24/7 v začetnih dneh igre..saj se tukaj najhitreje pride do razlik in tukaj se tudi po 14 dneh ti jači igralci spravijo na vse solo sosede in seveda pospravijo ma 200 ziher če ne več dobrih SOLO Igralcev in z tem seveda tudi bodočih plačnikov premium točk še bolj pa seveda skrbijo da folk, k bi se rad enkrat naucu tole igro..vsak svetk v prvih 2mesecih ma onemogočijo jim sam vpogled v igro..in potem se čudimo zakaj ni novih igralcev pa zakaj jih je čadlje manj... ja zaradi unih 30-50 igralcev k se pomečejo skupaj v duale triale trpi ostalih 2000 ki samo čakajo kdaj jih bodo usekali.. in ja v prvih 2mesecih imas max 5-6vasic in DUAL TRIAL HAAH NI POTREBEN .... -.- edino za kar ga rabte je da filate sami sebe z surovinami od vseh moznih barbark in bonus vasi kar jih vidte v 50x50mapi...


DRUGAČE PA je tukaj tudi Sittanje računov....tko da ne govort kaj pa če me tisti dan ne bo ,...zato pa so soplemenjaki..


KAJ USE PRIDOBIMO Z omejitvijo 1 igralec 1 račun ???

1: Več dobrih igralcev, ki se bodo medseboj bolj konkurirali z tem upocasnili sam razvoj igre

2: in z upočasnitivjo razvoja igre se bo tudi tistih 200-300 povprečnih igralcev, ki so bili od dualov/trialov neusmiljeno sesuti lahko normalno razvilo in mogoče po preteku 1 meseca odločilo celo kupiti premium točke ??

3:In mogoče ker bo zdaj ene 400 igralcev ki se bodo medseboj konkurirali bo sedaj dobilo moznost za razvoj tudi ostalih 1500 slabih igralcev, začetnikov, ki je prej sploh ni dobilo in ja..mogoce bo tud od njih kak premium tocke kupil...

4:pa bo vec igralcev igralo svetk..tudi z večjo hitrostjo DLJE ČASA in bo sam community bolši igralci veseli ker majo hitrejse svetke, ker lahko konkurirajo ostalim igralcem pa še več folka bo kupovalo premium točke pa bo več cvenka=) a ni to fajn!! no v razmislek fantje in dekleta!!


Pa lep dan še naprej ! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Temo se lahko tudi premakne na forumu pod PREDLOGE ! Pač Podpora VI presodite
 

Grobi

Forum administrator
Reaction score
0
Hvala za vaš izčrpen predlog in obrazložitev. Vsekakor bomo o predlogu tudi razmislili in preverili možnosti, ki jih imamo na voljo.

Nadaljnja debata na to temo je zaželena.

Lep pozdrav,
Grobi
 

toni1

New Member
Reaction score
0
Hvala za vaš izčrpen predlog in obrazložitev. Vsekakor bomo o predlogu tudi razmislili in preverili možnosti, ki jih imamo na voljo.

Nadaljnja debata na to temo je zaželena.


Delo v podpori deluje na prostovoljni bazi in ni plačano.

Lep pozdrav,
Grobi
Vi že motorka pa dobi zelo lepe cekine za malo dela, pa še to zelo slabega (zato, da ti odgovori v igri rabi več kot 50 ur).
Se pa strinjam s tem postom, samo če je hitrost sveta 1, to niti slučajno ne pomeni, da se bo ta končal pozneje kot svet z hitrostjo 2.
Večina slovenskih svetov se konča zaradi blokiranja določenih igralcev (ne vedno upravičenega) in tako se poruši ravnovesje in eno pleme profitira ter zmaga, popdpora pa sama sebi pljuva v skledo, saj zaradi blokad izgublja tako premium (ker se svet zaključi zelo hitro), kot igralce (ki ne želijo več igrati na naših serverjih). Pa ne zdaj o tem, da so vse blokade upravične, ker če bi bile se ne bi igralnost zmanjšala za 90%, pa tudi 95% izkušenih igralcev ne želi več igrati slovenskih serverjev, zakaj?
Aja pa solo račun lahko komot nažge tudi zelo zagnan in izkušen trial račun.
 
Last edited:

Grobi

Forum administrator
Reaction score
0
Večina slovenskih svetov se konča zaradi blokiranja določenih igralcev (ne vedno upravičenega) in tako se poruši ravnovesje in eno pleme profitira ter zmaga, /.../
Zadnji pregled blokad računov ni ugotovil nikakršnih nepravilnosti.

Ta tema je namenjena pogovoru o predlogu za spremembo pravil in vas tudi naprošam, da se tega držite. O podpori že imate drugo temo.

Lep pozdrav,
Grobi
 

toni1

New Member
Reaction score
0
Zadnji pregled blokad računov ni ugotovil nikakršnih nepravilnosti.

Ta tema je namenjena pogovoru o predlogu za spremembo pravil in vas tudi naprošam, da se tega držite. O podpori že imate drugo temo.

Lep pozdrav,
Grobi
ja malo sem zašel, sicer pa, če napišeš kaj proti podpori je itak račun bannan post pa brisan, čeprav bi bilo bolje, da bi pustili vse poste, ki vas blatijo in podobno, res da kršijo pravila, vendar izgubite več igralcev ko sproti brišete kritike, kot pa bi jih, če bi pustili vse poste, pa naj bodo resnični ali neresnični.
 

six12

<br><span style="font-size:0.8em;">Borec petega iz
Reaction score
0
Koliko časa si pa to pisal ?
 
Last edited:

DeletedUser

Guest
Vi že motorka pa dobi zelo lepe cekine za malo dela, pa še to zelo slabega (zato, da ti odgovori v igri rabi več kot 50 ur).
Se pa strinjam s tem postom, samo če je hitrost sveta 1, to niti slučajno ne pomeni, da se bo ta končal pozneje kot svet z hitrostjo 2.
Večina slovenskih svetov se konča zaradi blokiranja določenih igralcev (ne vedno upravičenega) in tako se poruši ravnovesje in eno pleme profitira ter zmaga, popdpora pa sama sebi pljuva v skledo, saj zaradi blokad izgublja tako premium (ker se svet zaključi zelo hitro), kot igralce (ki ne želijo več igrati na naših serverjih). Pa ne zdaj o tem, da so vse blokade upravične, ker če bi bile se ne bi igralnost zmanjšala za 90%, pa tudi 95% izkušenih igralcev ne želi več igrati slovenskih serverjev, zakaj?
Aja pa solo račun lahko komot nažge tudi zelo zagnan in izkušen trial račun.


Toni1 Se popolnoma strinjam z tabo da lahko izkušen solo igralec nažge tud trial račun seveda pa vendarle da ga uspešno premagaš v količini farmanje in seveda aktivnosti moraš biti kr hardcore igralec govorim za top trial račune, ki so ze sami po seb sestavljeni iz dobrih igralcev proti njim bos kot samostojen igralec moral res posvetiti tej igri kr precej časa . V bistvu bi problem nastal pri samem napadu na Trial račun,ki bi v bistvu dokler niso v igri plemiči no bil vsak napad no izguba časa saj bi kot sem ze prej omenil bi neprestanoma izmikali vojsko brez večjih naporov in te pač v 24 urah že uspeli enkrat uspešno usekat nazaj in seveda ce si dober igralec imaš na žačetku ponavadi 90% napadalne vojske in kljub temu da so mogoče celo slabši v offenzivi kot ti , bi te samo v 1 uri tvoje nepripravljenosti brez problema popravili brez večjih izgub ker pač enkrat moraš it spat :(
 

DeletedUser

Guest
In hvala ker se je vsaj en najdel ki si je vzel čas, samo kaj ko je tvoje delo za manj podpora mislim da te ne bo upoštevala, mogoče te pa lahko. Lp!
 

six12

<br><span style="font-size:0.8em;">Borec petega iz
Reaction score
0
@woley
Ga ne , pač vprašanje ,se je potrudu
 
Last edited:

DeletedUser

Guest
Se strinjam in popolnoma podpiram predlog, ki ga je dal Number 1. Konec koncev tudi v atletiki ne tekmujejo štafete proti pozameznikom. Na ta način, bi bil uspeh računa odvisen od znanja in časa ki ga je LASTNIK računa pripravljen vložit v igro. Tudi vloga plemena bi postala bolj pomembna (sitanje!). Boljši igralci bi bili "prisiljeni" naučit novince kako naj igrajo, na kaj morajo biti pozorni, kako naj uporabljajo skripte... saj nihče ne želi, da bi mu račun sital soplemenjak, ki nima pojma o igri.
Drugo vprašanje pa je, če je podpora sposobna preprećit ilegalne dual in trial račune, ki se bodo sigurno pojavili.
 

DeletedUser

Guest
:cool:Lep Pozdrav !


No pa da še z moje strani komentiram nastavitve sveta 14 ! Kljub temu da duali/triali ostajajo se je podpora z temi nastavitvami vsaj nekoliko priblizali tistemu kar sem zelel...torej da se moč dualov in trialov nekoliko zmanjša, oziroma da se omeji, upocasni njihov razvoj

1.Milica: do dveh vasi, 6 ur, -50%

Mislim da je tole dobra nastavitev, ki bo omogocila slabsim igralcem da bodo dlje zdržali, če bodo imeli malce manj vojske in šli raje noblat bonusno vas da bodo bolje konkurirali tistim bolj agresivnim igralcem, ki bodo samo šopali vn napadalne enote. In da bodo kljub osvojeni 2 vasi, še vedno imeli možnost do dodatnih obrambnih enot..

2.Največje razmerje napadalci : branilci: 10:1 40 dni

Tudi v tej smeri ste se potrudili. Ceprav vecina igralcev mislim da je tole nesmislena nastavitve no napadalci: branilci 30/40:1 bi bila res Nesmislena saj pač manjše k je razmerje, manj časa bos imel možnost sesuvat slabsega igralca , da prevedem v smislu igre po prvih dveh mesecih imajo bolsi igralci že vsaj ene 6-8 vasi torej 12 000- 20 000 pik in z tem so slabši igralci z 1000-1500+ vsaj varni pri 1:10 razmerju. Pri 1:40 pa nebi i bii varni pri recimo ce imajo 1500 tock ima lahko nasprotnik vse do 60 000 točk kar pomeni da bi imel lahko še že tam nekje 18-20 vasi in bi vas še vedno lahko noblal!! in bi v tem smislu razmerja bi padlo/blo sesuto ponoblano 3krat več slabših igralcu...

3.Raziskave: preproste

Tudi dobro, da so preproste, ker če bi bil razvojni sistem, bi duali/triali k bodo tud zdaj vn šopali samo napad na zacetku bili še bolj uničevalni, ker bi hitro razvili pri napadalnih enotah lv 3 sekirce rame katse in lahko in bi še lažje sesuli solo in pa slabše igralce.

4.Paladin: aktivno, vsi predmeti

Zelo dobra nastavitev ! Večina vas bo vprašala zakaj in da ni fer ker en lahko dobi za lahko konjenico, ki je uporabna za napadat v zacetkih igre drugi pa recimo za mece al neki, ki se ne uproablja veliko, spet tretji bo lahko dobil plamenico, ki je v zacetkih igre res premočna prav tako pa tudi v kasnejših delih igre.

No in prav Plamenice bi se rad dotaknil ! Fantje in dekleta Vojno plemen se mora igrati kot ekipa in z tem mislim Celotno pleme Torej v plemenu je lahko 25 članov. Ma ni vrag da bo vsaj eden dobil plamenico. In z tem bo lahko vsak naredil samo 20 katapultov x 25 je 500 katapultov v recimo 10dnevu igranja priblizno. In ta item Ta plamenica je najboljse orožje proti dobrim dual trial računom, ki vas z farmanjem popolnoma prehitijo in imajo z tem vecjo vojsko. Tale stvarca lahko njihovo vojsko kljub temu da je tudi do 2-3krat večje Kot vaša obramba spremeni v prah , če ne druzga jim bo zadalo vsaj velike izgube

5.Hitrost igre: 2
Hitrost enot: 0.5


No pa da še tole pokomentiramo. No vsi tistih, ki ste pisali da bi radi dvojne surovine se vam je želje usresničila. Mogoče vas večina ne ve, pa vendarle je količina surovin, ki jo bo proizvedel vaš rudnik odvisna od same hitrosti igre. Torej hitrost 1..... 2400 surovin lv 30 rudnik 1,5......3600 surovin lv 30 rudnik in z našo nastavitvijo hitrost igre 2 boste imeli lv 30 rudnik 4800 surovin !

Kar se tiče hitrosti enot 0.5 . Vem da se sliši mala, pa vendarle z hitrostjo igre 2 se sama hitsot enot pomnozi torej 2 x 0,5 dobimo hitrost enot 1 . Torej bi bilo isti kot ce bi svetk 1:1 samo da POZOR je Hitrost igre 2, hitrost enot 0,5 VELIKO VELIKO boljša

Obrazložitev

Tale nastavitev bo veliko pripomogla k temu, da bodo solo igralci lahko bolje konkurirali dualov/trialov oziroma pač, da bo vaše farmanje lahko konkuriralo njihovem. Kako? Z hitrostjo enot 0,5 se jim bo čas , ki ga bodo enote porebovale za farmanje barbark veliko bolj podaljšal. Zato se bodo mogoče, da čim bolj optimizirajo sam začetni razvoj svoje vasice, bodo primorani iti v začetku tudi malce v razvoj rudnikov ker hitrost 2/se pravi dvojne surovine od rudnikov kot ce bi bila hitrost igre 1 NI ZANEMARLJIVA. In z tem ko bodo morali dati svoje surovine tudi v rudnike, bodo počasneje začeli z gradnjo vojsko, oziroma bodo imeli manjšo napadalno vojsko, in z tem se povečajo vaše možnosti za preživetje :cool: ....Let*s hope so :mad:

Prav, tako pa bo v začetnih stadijih igre tudi veliko pomenilo. če bote imeli rudnike malce višji level kot običajno, saj v primeru, da izgubite vojsko, se vam bodo surovine hitreje povrnile in z tem omogočile hitrejši povratek v igro.

6. Cerkev

Uff.....:confused: :confused: :confused: Zdaj ste me pa dobli ;) Sam osebno sm strogo proti njej. Zdaj z moje strani jo sovražim pač preprosto, ker me omejuje.

Sam sm agresiven igralec, in ja...delam na napadalni vojski in rušim celo okolico. Kar pa osebno najraje naredim je da si čim prej zmaxam Napadalni nuke. Torej res 24000/24000 napadalne vojske. In nato naredim plemiški vlakec torej 4-5plemiču in grem..res ponavadi pač tudi po 7-10 ur stran noblat vasico ki ima lepo stevilo točk. In res jih zavzamem 1-2 tudi 3 na hitro . In ja ker ponavadi okolico pospravim sem primoran za leporazvito vas iti tudi daleč izven meja Okolice cerkve, če bi bila seveda. In z tem pridobim 2 muhi na 1 mah. Dobim dobro razvite vasice + 2-3 različne okolice za farmanje in z tem hitrejši razvoj za agresivne napadalce z veliko offenzivne vojske/ ponavadi spet dual trial računi..:cool: TOREJ ČE NI CERKVE, am IDEALNA NASTAVITEV ZA bolše igralce, tudi zelo dobra za duale ,triale.


Imeti samo cerkev v igri pomaga večini igralcev pri sledečem: Napadalni igralci bodo imeli omejenost noblanja,zavzamavanja vasi, torej bodo morali v svoji okolici pustit vsaj 2-3 slabse igralce, ki jih bodo kasneje seveda imeli namen ponoblati. Pa vendarle je bolje za večino folka ker pač..ja bodste vsaj 2-3 ostali živi, saj pri nastavitvah brez cerkvije bi bila 15x15 mapca v okolici dobrega duala,triala popolnoma dominirana ,sesuta in nebi bilo zivega 1 igralca, prav tako pa imeti se 2-3 dodatne igralce v svojem 15x15 kvadratku pomeni tudi, da bodo agreisvnim igralcem odžirali surovine v barbarkah in z tem onemogocali njihov optimalen razvoj. Torej bo na njih ali vsa bodo raje sesuli in imeli tistih 20-30% vec surovin in bodo pač noblali neko sranje od 800 pik barbarko ali pa bodo mogoče zadržali tole svojo požrešnost in pač se sprijaznili z manj surovinami in mogoče kasneje ponoblali bolse vasico z 1500 pikami +. Prav tako ne pozabite, da je treba za povečanje okolice vere žrtvovati kar nekaj populacije in z tem napadalnim dualom trialom zmanjša količina napadalne vojske vsaj v kaksni vasici:rolleyes:


Kot ste mogoče razbrali iz posta sem tudi sam agreisven, napdalen igralec, ki pač dela na napadalni vojski, ja tudi sam imam ponavadi duala in ja najin način igranja je v bistvu točn tak, kot sm opisal v svojem postu glede dualov trialov.

Torej, zdaj boste nekateri se malce zamislili in si rekli zakaj za enga vraga bi si model sam sebi metal polena pod nogo in sam sebi poslabšal nastavitve.....:confused::confused::confused:

No razlog je preprost. Torej želim si da bi imela čim večja večina igralcev čim bolj enakovredne pogoje za igranje, in čim boljše nastavitvem ki bodo tudi slabšim igralcem omogočile vsaj nek povprečen razvoj,,,da bo folk dejansko tudi začetnik videl,,da je ta igra fun in da se tudi samo stevilo igralcev mogoče malce poveča. Sam vrjamem da velika večina, ki gre igra tole igro prvič in je sesut v prvem tednu..no ja ni zanimiva inse ne bo nikdar več vrnu..pa čeprav še ni videl celotno razvito vasico in sam lategame igre.



Torej kot je podpora omenila se lahko nastavitve še spremenijo. Večina vas seveda moti hitrost enot in pa cerkev. Tako da sam osebno bi povečal hitrost enot in seveda sem PROTI cerkvi ker to ustreza mojemu načinu igranja, ki je isti kot od večine DUALOV in TRIALOV torej delanje napadalne vojske, napad ,. napad in ruši vse okoli..tako da 2krat ma ne 3krat premislite kaj si želite :cool::cool::cool:!!!!

V glavnem se vidimo v igri :cool:

Pa lep večer še naprej
 
Top