in mislim da je to ''Igralec z največ točkami ob koncu runde'' še en velik fail našega vodstva.
lp
to je čisto uničeneje igre, igre, ki naj bi se imenovala vojna plemen, torej ni več poante z vojno plemen ampak se bo zgodilo naslednje, zmagal bo igralec, ki se bo najbol znajdu, ne tisti, ki bo v resnici najbolši, zmenila se bo skupinica igralcev, eden bo ponoblal ostale in lepo si bojo razdelili nagradni premium.
Sama nastavitev zmaga najbolši igralec, je pa samo še zaradi škrtosti in strmenja po zaslušku inno g. , kajti zakaj bi dejali nagrado v premiumu celotnemu plemenu, če lahko damo samo enemu igralcu, ostali pa naj kupujejo, ali nebi bilo bolje, da se igra preimenuje v vojno vitezov ali kaj podobnega , se črta plemena in naj se vsak bori zase, ali pa vsaj da v nastavitve tako da ne moreš noblat soplemenjaka in je napad na člana plemena tretiran kot obisk, na isti način kot ob premirju, take nastavitve ima hr10, dodal bi pa še, da igralc ki enkrat odide iz plemena, ne more več nazaj v pleme, apeliram, na admine, da spremenijo, pogoj za zmago na 12 in vrnejo čar tej igri, da nebo tako kot tukaj na 11, kjer se več plemena ne borijo med sabo, ampak se gleda, kdo bo več svojih pobral, da bo tisti najbolši na koncu.