Informacija Razlaga naših namenov

Motorka

Community Manager
Reaction score
4
Dragi igralci,
Obstaja kar nekaj ugibanj o naših razlogih za zadnje spremembe. Zaradi tega smo se odločili, da jih razjasnimo in tako naredimo bolj razumljive.

Naše stališče o različnih zadevah

Dolgočasnost in monotonost
Monotonost ne bi smel biti razlog, za uravnavanje ravnovesja med napadalci in branilci. Da je nekdo prisiljen končati z igro zaradi dolgih mučnih ur prepoznavanja pravih napadov od lažnih, ni način na katerega si želimo, da bi bila igra igrana. Če nekdo to želi, s tem ni nič narobe, ampak osnovna uporabniku prijazna rešitev mora obstajati. Zaradi tega se trenutno ukvarjamo s tem, kako narediti vojne v zaključni fazi manj časovno zahtevne.

Staro ne pomeni nujno dobro
Obstaja ogromno stvari, ki jih izkušeni igralci poznajo, novim so pa težko dostopne ali razumljive. To, da smo se mi mučili z temi stvarmi, ko smo začeli z igro ne pomeni, da se morajo tudi oni. :)
Verjamemo, da ste navajeni kako so stvari trenutno postavljene, tudi mi smo, toda to ne pomeni, da so te stvari dobre. Kasneje bo to razloženo v podrobnosti.

Skripte in zunanja orodja
Čudovito je, da različni tehnično nadarjeni igralci svoje sposobnosti uporabljajo za to, da izdelajo lažjo uporabo nečesa ali priredijo igro z skriptami in drugimi orodji.
Te stvari sicer izboljšajo določene funkcionalnosti, vendar mi verajmemo, da bi igra morala biti igralna brez teh zunanjih orodij. Močno smo prepričani v to zaradi več razlogov:

  1. Slej ko prej taka orodja in skripte zaradi posodobitev nehajo delovati. Temu se poskušamo izogibati kadarkoli je mogoče in avtorji skript se trudijo le te posodabljati vendar je to pogosto izgubljena bitka. Ker se igra spreminja in dopolnjuje, bodo skripte slej ko prej morale biti posodobljene in popravljene. To je slabo za vse, ki so vključeni v ta proces: avtorji morajo delati posodobitve, igralci si morajo prenašati nove različice skript in ljudje se naveličajo teh posodobitev, ker skripte vsake toliko časa za nekaj časa nehajo delovati.
  2. Uporaba takih orodij je lahko kar zahteven proces, sploh za nekoga, ki tega ni vešč.
  3. Skripte in orodja so na voljo le določenim uporabnikom. Če imate srečo in imate v plemenu tehnično nadarjenega posameznika ste lahko srečni. Večina tega privilegija nima. Večina igralcev sploh ne ve, da skripte obstajajo.
  4. Večina se jih ne zaveda, da skripte predstavljajo varnostno ranljivost. Če skripto poganjate na svojem računu to avtorju skripte omogoča, da dela kakršnekoli spremembe na vašem računu. Vse kar imate vi je le beseda avtorja, da skripta ne počne kaj slabega. Vse kar je potrebno, da vam uniči igro je le ena zlobna oseba.
Zaradi tega smo se tega problema v zadnjem času lotili tako, da poskušamo najbolj popularne in uporabne funkcije integrirati neposredno v igro. To pomeni, da so bolj zanesljive, preproste, dostopne vsem in varne.


Nekaj sprememb, ki se nekaterim zdijo čudne
Z vsem tem v mislih, je tu nekaj sprememb, ki smo jih naredili v zadnjih mesecih in so bile sprejete z začudenjem in skeptičnimi pogledi.

Prestavitev gumba za karto
ddd5e62bb9b9e3e2.png

Gumb za karto je bil prej zraven povezave za vas, tik pod glavnim menijem. Tam je bil od prvih začetkov Vojne plemen. Normalno je to povzročilo nekaj slabe volje in zahtevalo nekaj privajanja. Zakaj smo torej storili to?

Opazili smo, da imajo igralci težave z povezavo do karte. Seveda je bilo neprijetno, ko smo ga prestavili, ker smo bili vsi navajeni njegovega mesta zaradi toliko ponovitev in navajenosti na staro mesto.
Seveda pa igralci, ki ne poznajo Vojne plemen nimajo teh izkušenj in ne vedo, kje določen gumb stoji. Vse kar imajo je le pričakovanje. Pričakovanje se je izkazalo za nekaj zelo logičnega: vsi pomembni deli igre so dostopni na veilkem v oči vpijočem glavnem meniju. Če torej iščes nekaj takega, kot je karta, je glavni meni prva stvar, kamor pogledaš. Noben pomemben del igre ne more biti dostopen samo preko na pol drugače pobarvanega teksta. Premik karte v glavni meni navigacijo naredi veliko bolj intiutivno.
Poslednično smo to vodilo uporabili tudi v posodobitvi 8.22, kjer smo "preglede" v glavnem meniju spremenili, tako, da te pripeljejo nazaj v prvo vas, če imaš le eno(in nimaš premium računa). Opazili smo, da novi igralci večkrat klikajo tja, ko želijo priti nazaj do svoje vasi.

Iskanje v zbirališču
Iskanje smo dodali za to, ker so koordinate nekaterim tuj koncept in niso nekaj, kar si je lahko zapomniti. To smo združili s prikazom informacij o tarči preden gremo na potrditveni zaslon - nekaj, kar smo že več časa menili, da manjka. Vemo, da je iskanje nekaj, kar je uporabno le v začetnih delih igre. Zaradi tega smo tudi pustili star način vnašanja koordinat za tiste, ki si želijo dodatne preciznosti. In za tiste, ki uporabljajo skripte.


Prioritete
Zakaj torej je toliko sprememb namenjenih novim igralcem? Zaradi tega, ker so nam novi igralci pomembni! In tudi vam bi morali biti. Igralci ste srce vsake igre. Brez vas ne bi bilo Vojne plemen. In žal, je dejstvo, da nihče igre ne igra večno. Brez nobih igralcev, ki spoznavajo igro in uživajo v njej, tako, kot ste vi, kmalo ne bi bilo več Vojne plemen. Nekaj sprememb, ki smo jih opisali zgoraj so namenjene boljši uporabniški izkušnji novih igralcev, kar pomaga, da malo raje igrajo Vojno plemen in postanejo del naše skupnosti.

Nič od tega ne pomeni, da obstoječi igralci niste pomembni. Prav nasprotno. Pomembne so vse vrste igralcev. Vsi so lahko prijatelji, soplemenjaki, sovražniki ali tarče. Vsi prispevajo k močni skupnosti igre, ki ima eno najdaljših tradicij. Čeprav se kdaj ne zdi tako, zelo natančno poslušamo vaše odzive na forumih na podpori in drugje. Vodje posameznih različic nam neprestano sporočajo vaše želje, potrebe in tegobe.
Morate pa se zavedati, da upoštevanje vaših zahtev ni naš edini način odločanja. Pri tem moramo upoštevati še veliko število drugih dejavnikov, kot so: odziv igralcev, zahtevnost uporabe, varnost, hitrost, izkušnje iz preteklih primerov, vpliv na premium uporabnike, vpliv na zadovoljstvo uporabnikov in kaj nam o uporabljenih funkcijah povejo naše metrike.
Trudimo se, da upoštevamo vse informacije, ki so nam na voljo, da naredimo kakor je najboljše za Vojno plemen na splošno, kot igro, poslovni model in skupnost. Zavedamo se, da to mogoče ni vedno tako jasno, kot bi moralo biti, zaradi tega bomo poskušali biti o svojih razlogih, ciljih in premislekih čim bolj odprti.


Upamo, da je to pojasnilo kakšno vprašanje in hvala za branje do konca. Prosimo nikoli se ne ustavite in nam vedno povejte, kaj si mislite, kaj vam je všeč in kaj sovražite!

Tema za komentarje

Razvojna ekipa Vojne plemen
 
Last edited:
Top