Predlog Razpravljanje o slovenskih svetovih

DeletedUser

Guest
Morda me kdo že pozna. Sem SoToFlow (najbolj znan pod tem imenom na slovenski sceni). Rad bi Vam predstavil pomagati spremeniti slovensko vojno plemen. Kot sem že večkrat poudaril se vsak strežnik (mod. server) razlikuje od prejšnjega (recimo .si, .net, .de itd.). To bi lahko razumeli tudi tako, da se lahko vsaka država razlikuje v mnogih stvareh, kljub temu, da lahko imajo enake ali podobne družbene ureditve - če ne drugje, se razlikuje v mišljenju prebivalstva, načinu življenja idr. - tako se tudi slovenska vojna plemen razlikuje od ostalih.

Treba se je torej vprašati kje so te ključne razlike. Verjetno bi lahko začeli z majhnostjo, kar pa ne velja samo za slovenski svet, smo pa zagotovo eden najmanjših po velikosti. Seveda ne gre prezreti izkušenost uporabnikov. V tej točki bi rad poudaril, da ne gre samo za "klasično" neizkušenost, ko si obravnavan kot začetnik (mod. noob) temveč tudi za neizkušenost pri komunikaciji in pri splošnemu pristopu do plemena oz. druge skupnosti. Pojavi se nam preprosto vprašanje. Bi se - če bi odpravili ta dva vzroka - spremenila kakovost na slovenskih strežnikih (mod. server)? Moj odgovor je pritrdilen, hkrati pa je treba upoštevati, da skupnost vojne plemen sestavlja velik prepad med starostmi igralcev. Radi jo igrajo upokojenci, kot tudi osnovnošolci. Sedaj, ko smo opredelili probleme se lahko lotimo reševanja le teh.

Sam imam preproste rešitve, ki temeljijo na klasičnih prepričanjih. Šola. Malo verjetno je, da bomo na slovensko sceno privabili še več igralcev, saj je to praktično "misija nemogoče". Veliko produktivnejše bi bilo povečati kakovost sveta. Torej - šola. Z šolo se tudi v današnjem modernem svetu uporablja kot eno ključnih ustanov, ki je namenjena šolanju ljudi - mladih in starih - ter jih pripravlja na resno delo. Verjetno se Vam poraja dejstvo, da je zelo pretirano povezovati resnično življenje z vojno plemen, vendar po mojem mnenju tu ni velikega prepada. Seveda, obstajajo razlike - prva, ki se nam verjetno poraja je virtualnost, ločena od resničnosti - vendar lahko potegnemo veliko vzporednic. Kot že samo ime pove je igra postavljena v srednji vek. Že takoj je očitno, da bo struktura delovanja oz. igranja podobna srednjemu veku. Prav tako izkušenim igralcev, ki želijo nekaj doseči in se udejstvovati v tej prečudoviti igri vzame najmanj šestino dneva, zelo kmalu bi se približali polovici, torej je pomembno, da se o stvari, ki namenimo toliko našega dragocenega časa čimbolj izučimo.

Šola. Imamo izkušene ljudi, ki so pripravljeni delati, nimamo pa učencev. V veliko državah je šola obvezna (vsaj osnovna), kar pa na vojni plemen lahko samo sanjamo, da bomo uvedli. Verjetno je v interesu vseh, da kar se da dobro pripravijo "podmladek" vojne plemen, in tako dobijo stalne igralce, ki bodo nadaljevali z igranjem ne samo tekom svojega šolanja, temveč skozi vse življenje. Izkušeni ne smejo gledati le na svoje interese, temveč jim mora biti izziv "izšolati" mladega (ali starega) neizkušenega igralca. Na slovenski sceni sem spoznal mnogo čudovitih ljudi, ki so željni izziva bi bili pripravljeni pljuniti v roke in pričeti z delom. Seveda je spet vse odvisno od interesa. Ne moremo pričakovati, da bodo noob-i se samodejno odzvali na naše "priprave - delo" in se samostojno organizirali in nas v zadovoljivem številu kontaktirali. Zato je potrebno premisliti kako pravilno speljati ta projekt. Vse je lažje, če bi dobili neko zeleno luč s strani ekipe. Ne zahtevamo podpore - samo znak, da odobravajo naše početje.

Vse je še iluzija, zagrnjeno z zavesami, prekrito s pajčevino - kakorkoli hočete. Bi radi seznam udeležencev. Nimam jih. Vendar sem prepričan, da nisem edini, ki je pripravljen začeti z delom in narediti nekaj novega s Slovenskim svetom.
Hvala za branje in se zahvaljujem za kakršenkoli odziv. Žal sem zaseden zadnje čase, zato v primeru, da me kontaktirate preko zasebnega sporočila ne pričakujte takojšnega odgovora. Lahko pa se pogovorimo na skypu: tribalwars.lockdown.
Lep pozdrav

P.S. Tak projekt je že bil v izdelavi ampak se/smo ga napačno lotili.
 

Grobi

Forum administrator
Reaction score
0
V kolikor bi prišlo do uresničitve projekta, bi ga ekipa z veseljem podprla.

Lep pozdrav,
Grobi
 

mr. noob

Banned
Reaction score
0
Js tud mislm da bi blo to zelo dobro, ampak veliko vodičev in vsega iz česa se lahko naučiš najdejo na internetu, tako da učenje bi bilo skoraj odveč, ker se bodo naučili samo če se bodo hotli, in če se hočjo imajo internet in veliko stvari že napisanih, vendar se jim preprosto ne da...

Lp
 

DeletedUser

Guest
Js tud mislm da bi blo to zelo dobro, ampak veliko vodičev in vsega iz česa se lahko naučiš najdejo na internetu, tako da učenje bi bilo skoraj odveč, ker se bodo naučili samo če se bodo hotli, in če se hočjo imajo internet in veliko stvari že napisanih, vendar se jim preprosto ne da...

Lp

"Tistim, ki ne vidijo očitnega."

Popolnoma se strinjam s tabo v prvem delu posta. Vodičev je res na pretek. Dvomim, da kakšen izmed nas že ni preizkusil kakšnega. Pa je resnično deloval? Ne govorim o tem, da bi morali uporabnikom vsiljevati neko znanje, je pa veliko bolj pregledno, če - kot začetnik - imaš nekoga, ki ti lahko pomaga tam, kjer ostali vodiči zatajijo. Ne govorim samo o načrtovani gradnji vasi pri različnih nastavitvah svetov, temveč tudi o tem, da se igralce vključi v pleme, da znajo sodelovati med seboj. Ničkolikokrat vidiš na plemenskem forumu sporočila, kot so: "Pomagajte mi z vojsko. Napada me igralec (cenzura). Pobil mi je vso vojsko, dal sem delat nove vojake ampak me non-stop napada". V takem primeru se ponavadi pleme odreče "noobu". Ta "noob" gre na naslednji svet in se zgodi isto. Se to ne bi zgodilo, če bi se ravnal po vodiču?

Ne govorim o popolni pomoči oz. vodljivosti novih igralcev ampak le to, da jim na kratko poskušamo približati vojno plemen, da ne obupajo, saj vemo kako smo mi igrali na svojem prvem svetu. Nekateri so imeli dobre vodje plemen, ljudi s katerimi so si pomagali in od katerih so izvedeli veliko dobrih nasvetov, spet drugim ostanejo samo vodiči. Naj nadaljujem z mislijo. Namen plemena bi bil, da bi igralcem približal vojno plemen. Vključili bi jih vključil v igro, vodstvo bi jim pomagalo prebroditi začetne težave. Postopoma nabralo ljudi kateri bi imeli že dovolj izkušenj (lahko tudi igralce iz starih svetov) in jim prepustilo pleme za nadalnje igranje.

Če se izrazim s prispodobo, bi delovali, kot zidarsko podjetje (da ne bo pomote: ne kot Primorje, SCT, Vegrad). Prišli bi, "sezidali" pleme in ga nato prepustili "lastnikom", igralcem. Naj poudarim, da vse "stoji na temeljih" in je potrebno še veliko dela. To je samo ena izmed idej, ki bi jih lahko uporabili. Ves material mora biti še naročen preden začnemo z gradnjo.
 
Last edited by a moderator:

DeletedUser

Guest
ja delno se strinjam..ni slaba ideja, ampak dvomim, da bo velik interes, kar se tiče mojih izkušenj je še najboljš, da kdor se je pripravljen učiti in malo bolj igrati se ga še najboljše nauči v toku igre..pa še nekako vzpostaviš osebni kontak pa gre..saj iz S1 imam dobre izkušnje s takimi "učenci" .. se jih je kar nekaj izvalilo v dobre igralce , ki se na drugih svetovih dobro obnesejo..

Glede vodičev pa ne bi zgubljal besed, ker je to bolj teorija kakor praksa, odvisno kje pa kdaj začneš, pa kakšne sosede imaš..se je treba prilagajati situaciji..tak, da tam lahko pobereš samo osnove..no moje mišlenje..jaz osebno sem prišel na S1 iz Traviana..dost podobno, ampak nekatere stvari pa je vseeno dobro pobrat po vodičih, da sploh veš za kaj se gre..hehe..pa še vedno izvem kaj novega..pač treba je imeti voljo, pa kaj vprašat, meni nikoli ni blo izpod časti, da se učim od boljših.(sem imel tudi srečo, da sem uletu v pleme, ki je imelo nekaj izkušenih igralcev in predvsem volje , da so me kaj naučili..sej veste, znam biti težak ko bager.hehe).
 
Last edited by a moderator:

DeletedUser

Guest
Js tud mislm da bi blo to zelo dobro, ampak veliko vodičev in vsega iz česa se lahko naučiš najdejo na internetu, tako da učenje bi bilo skoraj odveč, ker se bodo naučili samo če se bodo hotli, in če se hočjo imajo internet in veliko stvari že napisanih, vendar se jim preprosto ne da...

Lp

vodiči sami ti nič ne pomagajo, noobi morajo okusit na lastni koži. Se pravi si morajo izkušnje pridobit, vodiči te bodo samo do neke določene točke pripeljali, dalje pa je vse odvisno od tega kolko izkušenj imaš in kako vztrajen si.
 

DeletedUser

Guest
Še nekaj bi dodal za dvomljiveže, ki se sprašujejo o funkcionalnosti tega sistema. Tudi če boste trdili, da je stvar oz. primerjava popolnoma zgrešena jo bom podal. Namreč, primerjava med šolo (izobraževanjem) in mojo zamislijo. Zakaj nas država šola (govorim o osnovni šoli, saj so ostale prostoizbirne in neobvezne)? Zato, ker ima večjo korist z izšolanimi ljudmi. So konkurenčnejši, poveča se dinamika in kvaliteta. Kvaliteta življenja, standarda itd.

Podobno je na vojni plemen. Res je, da večina sčasoma postane konkurenčnejši eliti igralcev, z ekipo - ki bi bila zainteresirana - pa bi ta proces pospešili in ustvarili boljše pogoje in posledično povečali kakovost sveta. In tu se mi zdi tisti najpomembnejši napredek, ki bi ga s takšnim načinom organiziranja pridobili.

Če je mogoče kdo zainteresiran sem na voljo na skypu tribalwars.lockdown in pa preko zasebnega sporočila.
 

DeletedUser

Guest
Ja lej zard mene če boš imel interesente pol boš zalavfal z svojo idejo..drugač sem pa povedal svoje izkušnje..kaj naj rečem..pač srečno
 

mr. noob

Banned
Reaction score
0
Ja res je vodiči ti dajo samo osnove, vse ostalo pa pride z voljo in izkušnjami, učimo se na napakah, ampak napak se je treba zavedat in nekdo ti more povedat da si naredu napako, veliko igralcem sem že pomagal ampak pomagam samo tistim ki se hočejo naučit in sm tud že spisal par "spisov" kako in kaj.

Ideja ni slaba ampak moreš se zavedat da tole ni osnovna šola in ni obvezna, in kar ni obvezno je nezanimivo;)...za nekatere...da bi povečali kvaliteto in interes pa se bo mogla mal podpora zbudit in začet gradit igro na zeljah igralcev in ne na neizpolnjenih obljubah...Nihče pa ne more nekoga prisilit da začne igrat to igro in se začne učit kako pa kaj je treba.

Veliko je zanimivosti in veliko je takih stvari ki jih z vodiči ne osvojih/ne razbereš. Ampak vodiči so osnova in iz osnove se gradi nadalne znanje. Bom vzel tvoj primer: osnovna šola, prvo te naučijo abecedo, šele nato pisat in brat. Enako je pri matematiki prvo številke šele nato računske operacije.

Če pa boš zalaufal svojo idejo ti pa z veseljem stopim v bran in pomagam, če sem seveda dobrodošel.

Lp
 

DeletedUser

Guest
SoToFlow, se strinjam s tabo. Če želimo imeti več kvalitetnih igralcev, je to najhitrejši in najučinkovitejši način. Sedaj začetnike enostavno "vržemo v vodo" pa naj plavajo ali pa utonejo... in večina jih utone, sploh tisti, ki takoj poskušajo s svojim plemenom. Če se pridružijo izkušenemu plemenu imajo malo več možnost, ampak samo malo več Vsi vemo kako izgleda, ko začetnik v plemenu vpraša kaj "pametnega"... dobi nekaj posmehljivih odgovorov, ki mu niso v pomoč in zato v bodoče ne sprašuje več. Uči se na svojih napakah (če je dovolj vztrajen), žal pa napaka na začetku zanj ponavadi pomeni konec vsaj približno uspešnega igranja na tem svetu. Ko pa se mu to zgodi na dveh ali treh svetovih (in ponavadi se mu, saj začenja na razvitih svetovih) enostavno obupa in ne igra več. Redki imajo srečo, da jih "posvoji" res dobro pleme, saj dobra plemena iščejo izkušene igralce, po možnosti takšne, ki so že igrali skupaj. No, če so imeli to srečo in so dovolj zavzeti, potem bodo mogoče nekoč postali res dobri igralci.
Tvoj način s "šolskim" plemenom, bi začetnikom olajšal start, jim dal več veselja do igre ( res ni zabavno igrat, če takoj po izteku zaščite postaneš farma) in na ta način bi iz njih dobili več solidnih in morda celo kakšnega dobrega igralca. Seveda pa se takoj pojavi vprašanje, koliko so (če sploh so) dobri igralci zainteresirani, da bi si ustvarjali bodočo konkurenco? Glede na komentarje po forumu, hoče vsak biti petelin na svojem kupčku gnoja, nasprotniku nikoli ne priznajo kakršne koli kvalitete in raje kot pohvalo uporabljajo žalitve..
PODPIRAM TVOJO IDEJO in upam,da ti jo uspe uresničit, v dobro celotne skupnosti VP na teh naših svetovih.
 

DeletedUser

Guest
Mislim,da je ta ideja zelo pametna.Moramo pa upoštevati,da igralci,ki so mladi,da imajo šolo!Zato ne morejo bit velikokrat aktivni.Mislim pa,da je začetnik vojna plemen malo narobe sestavljen.Večina igralec tako imenovanih začetnikov ponavadi začne v začetku saj mislijo,da bodo s tem pridobili veliko prednost.In če se ravnajo po vodiču kakršnjen je na 8 svetu bodo kmalu propadli.Moramo pa tudi vedeti,da vojna plemen ni edina srednjeveška igra.Tudi druge igre so zanimive.Je pa velika slabost serverjev,da je veliko oz. preveč plemen,ki niso resna.S tem samo privabljajo začetnike in jih narobe učijo igrati.

Lp
 

DeletedUser

Guest
Počasi se kaže neki interes. Če še koga zanima me lahko kontaktira.

Lep pozdrav
 

DeletedUser

Guest
ne boš dobil učencev... z ubijalcom sva sprobala tole in sta se glih 2 al 3je prijavli... škoda časa
 

DeletedUser

Guest
ne boš dobil učencev... z ubijalcom sva sprobala tole in sta se glih 2 al 3je prijavli... škoda časa

Ne mislim, da bi se morali "učenci" pred-prijaviti. Ustanoviš pleme ob začetku sveta in povabiš naključne igralce, ki so na istem kontinentu v pleme. Poleg vabila pa jih preko zasebnega sporočila razložil kakšno pleme smo, kaj počnemo in kakšne igralce potrebujemo.

Preprosto/Enostavno.
Drugače, če pa si zainteresiran - ker kot sklepam iz tvojega posta, si to nameraval že narest - si vabljen, da se nam pridružuš.

Lp,
SoTo
 
Last edited by a moderator:
Top