Predlog Več Paladinov

DeletedUser

Guest
Pozdravljeni!
Imam en predlog oziroma idejo kot dodatek k novemu svetu, ce ga ze izdelujete, oziroma sprememba katerega drugega.
Po mojem si veliko ljudi zeli da jim ne bi bilo treba posiljati paladina med vasmi ce so napadeni, in je to ze skoraj nesmiselno, ce imas ze vec kot 5 vasi, ker ze predolgo traja in bi zato po mojem bila odlicna resitev, da je enostavno v vsaki vasi en paladin, ne se zapret zarad nore ideje, mal se zdrste prosim. se pravi en paladin v eni vasi, ki bi bil tam stalen, in ga ne bi mogel posiljati nikamor v okrepitve. Morda da bi bilo s paladinom v glavni vasi to se vedno mozno, ampak drugace pa, ko zavzames novo vas, postavis kip, bi lahko bila moznost da izuris paladina ampak za dosti visjo ceno, predlagam nekje 1:5 ali 1:10 cene plemica, in ko ga izuris imas iskanje za predmete v tisti vasi na 0% drugje pa normalno, kot prej kjer si ostal, ampak zaradi precej izboljsane obrambe oz. napada, bi bila moznost aktiviranja orozja super, naprimer, da najdem Ulrikov dolgi mec in ga hocen uporabiti, ampak ga ne morem, ker ga rabim najprej aktivirati, z doloceno kolicino surovin, ki se seveda razlikuje od orozja do orozja.
Tako bi igra postala bolj raznolika, drugacna se bolj zanimiva kot je in potrebne bi bile nove taktike. To je samo v razmislek in ne zahteva.
Hvala za potrpljenje in Lep pozdrav neo7!:paladin::paladin::paladin:
 

DeletedUser

Guest
Pozdravljeni!
Imam en predlog oziroma idejo kot dodatek k novemu svetu, ce ga ze izdelujete, oziroma sprememba katerega drugega.
Po mojem si veliko ljudi zeli da jim ne bi bilo treba posiljati paladina med vasmi ce so napadeni, in je to ze skoraj nesmiselno, ce imas ze vec kot 5 vasi, ker ze predolgo traja in bi zato po mojem bila odlicna resitev, da je enostavno v vsaki vasi en paladin, ne se zapret zarad nore ideje, mal se zdrste prosim. se pravi en paladin v eni vasi, ki bi bil tam stalen, in ga ne bi mogel posiljati nikamor v okrepitve. Morda da bi bilo s paladinom v glavni vasi to se vedno mozno, ampak drugace pa, ko zavzames novo vas, postavis kip, bi lahko bila moznost da izuris paladina ampak za dosti visjo ceno, predlagam nekje 1:5 ali 1:10 cene plemica, in ko ga izuris imas iskanje za predmete v tisti vasi na 0% drugje pa normalno, kot prej kjer si ostal, ampak zaradi precej izboljsane obrambe oz. napada, bi bila moznost aktiviranja orozja super, naprimer, da najdem Ulrikov dolgi mec in ga hocen uporabiti, ampak ga ne morem, ker ga rabim najprej aktivirati, z doloceno kolicino surovin, ki se seveda razlikuje od orozja do orozja.
Tako bi igra postala bolj raznolika, drugacna se bolj zanimiva kot je in potrebne bi bile nove taktike. To je samo v razmislek in ne zahteva.
Hvala za potrpljenje in Lep pozdrav neo7!:paladin::paladin::paladin:


Ne ker bi to uničilo ravnotežje v igri. Paladin je samo eden z razlogom,če je več paladinov potem je v premoč v vaseh.
 

DeletedUser

Guest
Ne ker bi to uničilo ravnotežje v igri. Paladin je samo eden z razlogom,če je več paladinov potem je v premoč v vaseh.
ne sej to je stos, da so stalni za vas da jih ne mors poslat v okrepitve kamorkoli
 

DeletedUser

Guest
dej naredte še svet 14 bomo mel kej več noblat čez čas pa naropal bomo več...


Začni znova

Če boš zares ugotovil, da v svojem območju v igri nimaš možnosti uspešno igrati, lahko začneš znova z drugo vasjo. Prebivalci bodo takrat zapustili tvojo vas in imel boš možnost, da drugje ustanoviš novo vas.

Po ponovnem začetku moraš počakati 0 ur, preden lahko spet začneš znova. Ponoven začetek je mogoč le, če imaš natanko eno vas.
 

DeletedUser

Guest
Pozdravljeni!
Imam en predlog oziroma idejo kot dodatek k novemu svetu, ce ga ze izdelujete, oziroma sprememba katerega drugega.
Po mojem si veliko ljudi zeli da jim ne bi bilo treba posiljati paladina med vasmi ce so napadeni, in je to ze skoraj nesmiselno, ce imas ze vec kot 5 vasi, ker ze predolgo traja in bi zato po mojem bila odlicna resitev, da je enostavno v vsaki vasi en paladin, ne se zapret zarad nore ideje, mal se zdrste prosim. se pravi en paladin v eni vasi, ki bi bil tam stalen, in ga ne bi mogel posiljati nikamor v okrepitve. Morda da bi bilo s paladinom v glavni vasi to se vedno mozno, ampak drugace pa, ko zavzames novo vas, postavis kip, bi lahko bila moznost da izuris paladina ampak za dosti visjo ceno, predlagam nekje 1:5 ali 1:10 cene plemica, in ko ga izuris imas iskanje za predmete v tisti vasi na 0% drugje pa normalno, kot prej kjer si ostal, ampak zaradi precej izboljsane obrambe oz. napada, bi bila moznost aktiviranja orozja super, naprimer, da najdem Ulrikov dolgi mec in ga hocen uporabiti, ampak ga ne morem, ker ga rabim najprej aktivirati, z doloceno kolicino surovin, ki se seveda razlikuje od orozja do orozja.
Tako bi igra postala bolj raznolika, drugacna se bolj zanimiva kot je in potrebne bi bile nove taktike. To je samo v razmislek in ne zahteva.
Hvala za potrpljenje in Lep pozdrav neo7!:paladin::paladin::paladin:
Zanimiva ideja, z malce brušenja, bi morda šlo:
1. V prvi vasi paladin starega kova, ki ga lahko pošiljaš v okrepitve in ki sčasoma najde vsa orožja.
2. V ostalih vaseh stacionarni paladin, ki lahko deluje samo v svoji vasi. TAKŠEN PALADIN IMA SAMO ENO OROŽJE - TISTO, KI PRVO NAJDE. Ne moreš ga poslat v okrepitev. Če z njegovo pomočjo zavzameš vas, ostane v njej, v stari vasi moraš ustvariti novega, ki mora spet iskat orožje.
To bi popestrilo igro, vendar najbrž zahteva prevelike posege, tako da tega "nemo vidli".
 

DeletedUser

Guest
Zanimiva ideja, z malce brušenja, bi morda šlo:
1. V prvi vasi paladin starega kova, ki ga lahko pošiljaš v okrepitve in ki sčasoma najde vsa orožja.
2. V ostalih vaseh stacionarni paladin, ki lahko deluje samo v svoji vasi. TAKŠEN PALADIN IMA SAMO ENO OROŽJE - TISTO, KI PRVO NAJDE. Ne moreš ga poslat v okrepitev. Če z njegovo pomočjo zavzameš vas, ostane v njej, v stari vasi moraš ustvariti novega, ki mora spet iskat orožje.
To bi popestrilo igro, vendar najbrž zahteva prevelike posege, tako da tega "nemo vidli".



Tole je pa najbolj butasto kar sem slišo -.-
 

DeletedUser

Guest
Tole je pa najbolj butasto kar sem slišo -.-

Zanimiv in predvsem dobro argumentiran komentar. Saj mogoče bi se celo strinjal, ampak potem sem prebral tvoj prispevek. Mu ne sežem do kolen. :p
 

ragnarok

Member
Reaction score
0
Smešno da pod temo "predlog" končno nekdo najde pogum da nekaj napiše, v istem stavku pa se še brani da ga ne preveč obsojat. Zanimivo da so ljudje na forumu že tak navajeni da se avtomatsko branijo ko kaj objavijo. Žalostno kak daleć smo prišli. Tak da mislim da je žaljenje v tej temi čisto odveč ker vsak ima svoje ideje in svojo domišlijo, domišlija pa itak nima konca.

Kar se tiče tega o paladinih je zanimiva varjanta, ampak kot je že bilo omenjeno bi res porušilo ravnovesje. Po mojem mnenju bi potem vasi sigurno dosti lažje branil kot pa osvajal, in bi po mojem zelo upadlo noblanje na serverju. Razen če bi zbili bonuse orožij, kar pa spet ni kul ker smo pač na te trenutne bonuse vsi zelo navajeni.

Lahko pa bi tu pa tam na serverju vrgli ven par vasi, tako kot so bile pri zastavah, ki bi jih pač plemena mogla ponoblat za neki začasni bonus.

Primer... na s11 se pojavi par vasi, in plemena se za njih borijo. Katero pleme naselje prevzame in ga zadrži (do izteka bonusa, recimo 7 dni) ima dodaten bonus pri zbijanju lojalnosti, recimo 100% več, kar pomeni da bi en plemič zbijal lojalnost od 40 pa vse do 70%. Se pravi 1x več.

Ali pa bi celotno pleme dobilo bonus 10% na hitrejše urjenje, ali pa proizvodnjo, ali pa karkoli podobnega. Ali pa bi to naselje delovalo kot začasni tabor kot se je že pojavljal na prejšnih svetovih.

Skratka, če bi pa naselje menjalo lastnika in s tem tudi pleme, pol pa bi pa ta bonus deloval na tisto aktualno pleme, tak da bi blo malo več borbenosti. Mogoče bi se igralci malo prebudili iz tega poletnega spanca :)

To je moj predlog recimo... vsa ostala mnenja so lepo dobrodošla, dokler ne zajemajo žaljivk.

lp
 

DeletedUser

Guest
Lepi predlogi ampak kaj nam nuca kaj nam nuca če nas podpora ne posluša kaj ????? :p
 

DeletedUser

Guest
Lepi predlogi ampak kaj nam nuca kaj nam nuca če nas podpora ne posluša kaj ????? :p

taki predlogi nimajo nobene veze z podporo, innogames so tisti, ki se odločajo katere predloge se implementira(vsaj predloge take vrste). Vsekakor pa zanimiva ideja ragnarok, se bom pozanimal glede možnosti da se to uveljavi.
 

DeletedUser

Guest
Kar se tiče tega o paladinih je zanimiva varjanta, ampak kot je že bilo omenjeno bi res porušilo ravnovesje. Po mojem mnenju bi potem vasi sigurno dosti lažje branil kot pa osvajal, in bi po mojem zelo upadlo noblanje na serverju. Razen če bi zbili bonuse orožij, kar pa spet ni kul ker smo pač na te trenutne bonuse vsi zelo navajeni.
lp

Po mojem mnenju, pa ravnovesje le ne bi bilo tako zelo porušeno. Res bi bil v večini vasi paladin, ker pa bi imel samo eno orožje, bi bil vpliv na obrambne sposobnosti dostikrat minimalen (sekire, LC, ovni). Prav tako pa bi bil lahko v vsakem nuku paladin, kar bi to neravnovesje praktično odpravilo. Bi pa to vplivalo na to, kakšne vrste vojsko delaš v neki vasi. Prilagoditi bi se moral orožju, ki ga ima paladin, saj bi ga le tako lahko izkoristil. Poleg tega bi moral uporabljati možgane in bistveno bolj paziti na sestavo nuka, glede na vrsto obrambe v napadeni vasi. Ker so napadalna in obrambna orožja dokaj enakomerno porazdeljena, bi to vplivalo tudi na usmeritev igralcev - manj bi bilo čistih ofenzivnih oz. defenzivnih igralcev. In to mogoče ni slabo.

Lahko pa bi tu pa tam na serverju vrgli ven par vasi, tako kot so bile pri zastavah, ki bi jih pač plemena mogla ponoblat za neki začasni bonus. Primer... na s11 se pojavi par vasi, in plemena se za njih borijo. Katero pleme naselje prevzame in ga zadrži (do izteka bonusa, recimo 7 dni) ima dodaten bonus pri zbijanju lojalnosti, recimo 100% več, kar pomeni da bi en plemič zbijal lojalnost od 40 pa vse do 70%. Se pravi 1x več.

Tudi to ni slaba ideja, čeprav bi to pomagalo predvsem močnejšim plemenom, saj bi ta lažje zavzela in zadržala "bonusne vasi". In verjetno bi spet poslušali prepire glede tega, kje se te vasi pojavljajo, tako kot smo jih pri skrivnostih.

Ker vem, da o takih spremembah odločajo Innogames, nimam nikakršnega upanja, da bi se katerikoli od teh predlogov kdaj uresničil. Je pa vsaj zanimiva debata, sploh z nekom, ki je pripravljen napisati kaj več, kot samo en stavek. :)
 

DeletedUser

Guest
Ker je to poseg v igro, je to domena innogamesa. Torej, mogoče bo v kakšni prihodnji verziji se znašlo not.
 

ragnarok

Member
Reaction score
0
Sigurno bi bila zelo dobrodošla neka novost ki bi igro naredila bolj taktično. Se pravi da bi le malce bolj premislil svojo naslednjo potezo.

No vprašanje če bo kdaj kdo od innogames slišal ali pa premislil o naših predlogih, sigurno pa je fajn imeti kako takšno debato da obudimo naš mrtvi forum, pa da se 1x za spremembo samo pogovarjamo namesto kregamo.

Kar se pa tiče mojega predloga o teh bonusnih vaseh (natančneje o bonusih za plemiča), to je bil le en primer oz. ena smernica v katero smer bi lahko razmišljali. Drugače pa kot praviš Egon Mali, to o velikih plemenih... Vsi smo 1x bili majhni, in smo se borili za to da smo lahko zdaj veliki. Sigurno pa bi kdaj naključna lokacija lahko tudi kakšnemu majhnemu plemenu omogočila da se potrudi osvojiti in zadržati takšno vas. Sicer pa če se pojavi na fronti med dvema plemenoma, na čisti sredini, so potem spet šanse 50% 50% kdo jo bo dobil :) Potem se pa tukaj pokaže kdo ima večjo voljo, željo in pa aktivnost.

lp
 

DeletedUser

Guest
No vprašanje če bo kdaj kdo od innogames slišal ali pa premislil o naših predlogih, sigurno pa je fajn imeti kako takšno debato da obudimo naš mrtvi forum, pa da se 1x za spremembo samo pogovarjamo namesto kregamo.

lp

Slišali bodo, samo če bodo pa premislili pa je vprašanje.
 

ragnarok

Member
Reaction score
0
Ah super. Hvala.

Sicer pa sam zelo navijam na začasne taborje :) Oz. ta predlog o taborih ki sem ga napisal par postov nazaj ;)
 

DeletedUser

Guest
Slišali bodo, samo če bodo pa premislili pa je vprašanje.

Upanje umira zadnje, ali nekaj takega...
P.S.: Lepo, da se član podpore - moderator - inšpektor - nadzornik - ljudski miličnik - ali kakor se že imenuje ta funkcija, oglasi na forumu in sodeluje v debati in to brez brisanja, groženj in banov. Mogoče se bo pa res obrnilo na bolje :)
 

DeletedUser

Guest
Upanje umira zadnje, ali nekaj takega...
P.S.: Lepo, da se član podpore - moderator - inšpektor - nadzornik - ljudski miličnik - ali kakor se že imenuje ta funkcija, oglasi na forumu in sodeluje v debati in to brez brisanja, groženj in banov. Mogoče se bo pa res obrnilo na bolje :)

nisem ne član podpore ne nič od drugega naštetega. Moja funkcija bi se lahko opisala,kot posrednik med podporo in igralci in je čisto prostovoljna brez kakršnihkolih pravic.
 

Grobi

Forum administrator
Reaction score
0
Upanje umira zadnje, ali nekaj takega...
P.S.: Lepo, da se član podpore - moderator - inšpektor - nadzornik - ljudski miličnik - ali kakor se že imenuje ta funkcija, oglasi na forumu in sodeluje v debati in to brez brisanja, groženj in banov. Mogoče se bo pa res obrnilo na bolje :)

Vse, kar na forumu napišete, nekdo iz ekipe tudi prebere.
 

DeletedUser

Guest
Vse, kar na forumu napišete, nekdo iz ekipe tudi prebere.

Ravno v tem tiči problem, zamiranja foruma, vrjamem da vedno nekdo prebere, saj to je tudi vedno bilo, samo če že po slovensko imenujemo podpora, je za pričakovat, da se nekdo tudi oglasi, pove ali je nekaj sploh možno, če ni zakaj ni, da se debata spelje v pravilno smer, drugače pa je to le še vedno peskovnik, v katerem se otroci lahko igrajo, ekipa - ne podpora- pa pazi na to, da igra ne postane pregroba in da pregrobe odstrani iz peskovnika
 
Top