DeletedUser
Guest
Problem je, da je prevec poznanstva med igralci. Serverji so vedno manj kakovostni.
Ko bo recimo odprt tam si15, bodo se poznali ze vsi med sabo, takrat pa bodo te skrivnosti imele vpliv.
Recimo se najde skupaj 12 kolegov, pa ce ma vsak 1 skrivnost, takoj zakljucijo z serverjem.
Mesto na katerem je pleme ne pomeni nic.
V kolikor se bodo te skrivnosti obdrzale, bi bilo potrebno naredit, da igralci nebi mogli zapustit plemena, le vodja jih lahko vrze ven.
Samo pa nebi morali zapustit. Drugace bo brezveze sploh dalje igrat... Ker te skrivnosti bodo imele res prevelik vpliv.
lp
Ko bo recimo odprt tam si15, bodo se poznali ze vsi med sabo, takrat pa bodo te skrivnosti imele vpliv.
Recimo se najde skupaj 12 kolegov, pa ce ma vsak 1 skrivnost, takoj zakljucijo z serverjem.
Mesto na katerem je pleme ne pomeni nic.
V kolikor se bodo te skrivnosti obdrzale, bi bilo potrebno naredit, da igralci nebi mogli zapustit plemena, le vodja jih lahko vrze ven.
Samo pa nebi morali zapustit. Drugace bo brezveze sploh dalje igrat... Ker te skrivnosti bodo imele res prevelik vpliv.
lp