Flako
Member
- Reaction score
- 0
Predlog : Prehodni svetovi
Obrazložitev: Prehodni svetovi bi bili svetovi, ki bi bili zelo majhni in zelo hitri z namenom, da se končajo le po nekaj mesecih(cca. 3 mesece) – Hitrost in velikost bi bili odvisni od vsake jezikovne različice posebej in ugotovljeni na podlagi prakse.
Namen: Namen prehodnih svetov je, da se v njih zajame »sezonske« igralce in igralce na čakanju, v času med zaprtjem enega sveta in odprtjem novega. Med svojim delom kot moderator sem zaznal veliko potrebo po igranju, vendar marsikdo ne želi iti na že obstoječ svet, zato čaka na novega. Prav tako marsikdo ne želi igrati daljši čas in marsikomu življenske aktivnosti ne omogočajo , da bi igral vso leto. Npr. Zimski/letni športi, študij, ipd. Namen prehodnih svetov je torej, da zajamejo te »prehodne« igralce, zato pa so ti svetovi tudi zelo hitri in majhni, kajti predstavljajo alternativo normalnim rednim svetom.
Delovanje: Z prehodnimi svetovi vidim prednost predvsem za jezikovne različice in ne za mednarodno različico, kajti jezikovne različice kot takšne se ukvarjajo z problemi pomanjkanja igralcev. Vsak CoMa pozna svojo jezikovno različico in zato bi le oni lahko dobro uravnavali odpiranje prehodnih svetov. (npr. Ob zaprtju 2 normalnih svetov, bi bilo dobro odpreti prehoden svet.) Število prehodnih svetov si vsak CoMa izbere sam, vendar ne vidim potrebe po večjem številu, še največje jezikovne različice bi po mojem mnenju imele dovolj 2 ali 3. Pomembno se mi tudi zdi, da bi se ti prehodni svetovi prilagajali populaciji, torej , da bi imeli zimski in poletni prehodni svet, za katera bi bilo standardno določeno okvirno odprtje. Svetovi se pravtako ne bi odpirali istočasno z rednimi svetovi in bi dopuščal možnost, da za določeno krajše obdobje neka jezikovna različica nima prehodnega sveta, neko obdobje pa ima 2.
Prednosti: Z takšnimi svetovi, bi dali možnost igranja dobesedno vsem uporabnikom, torej bi se jim s tem zelo približali, zraven pa bi še vsem na čakanju ponudili možnost igranja, torej za nas, možnost nakupa premiuma. »Mejni stroški«(ekonomisti bodo že vedeli kaj to pomeni ) bodo za vsak nov svet minimalni, kajti vsa infrastruktura je že položena, na nas pa je odvisno kako jo bomo izkoristili.
Slabosti: Določeni, ki bodo igrali prehodne svetove, se ne bodo registrirali na redne svetove, vendar to niti ne vidim kot ključno slabost, kajti igral bo vseeno, le na drugačnem svetu. Večja obremenitev CoMa.
(Predlog vam posredujem v razpravo in zanimajo me vaša mnenja predno zadevo posredujem v Nemčijo na Innogames.)
Obrazložitev: Prehodni svetovi bi bili svetovi, ki bi bili zelo majhni in zelo hitri z namenom, da se končajo le po nekaj mesecih(cca. 3 mesece) – Hitrost in velikost bi bili odvisni od vsake jezikovne različice posebej in ugotovljeni na podlagi prakse.
Namen: Namen prehodnih svetov je, da se v njih zajame »sezonske« igralce in igralce na čakanju, v času med zaprtjem enega sveta in odprtjem novega. Med svojim delom kot moderator sem zaznal veliko potrebo po igranju, vendar marsikdo ne želi iti na že obstoječ svet, zato čaka na novega. Prav tako marsikdo ne želi igrati daljši čas in marsikomu življenske aktivnosti ne omogočajo , da bi igral vso leto. Npr. Zimski/letni športi, študij, ipd. Namen prehodnih svetov je torej, da zajamejo te »prehodne« igralce, zato pa so ti svetovi tudi zelo hitri in majhni, kajti predstavljajo alternativo normalnim rednim svetom.
Delovanje: Z prehodnimi svetovi vidim prednost predvsem za jezikovne različice in ne za mednarodno različico, kajti jezikovne različice kot takšne se ukvarjajo z problemi pomanjkanja igralcev. Vsak CoMa pozna svojo jezikovno različico in zato bi le oni lahko dobro uravnavali odpiranje prehodnih svetov. (npr. Ob zaprtju 2 normalnih svetov, bi bilo dobro odpreti prehoden svet.) Število prehodnih svetov si vsak CoMa izbere sam, vendar ne vidim potrebe po večjem številu, še največje jezikovne različice bi po mojem mnenju imele dovolj 2 ali 3. Pomembno se mi tudi zdi, da bi se ti prehodni svetovi prilagajali populaciji, torej , da bi imeli zimski in poletni prehodni svet, za katera bi bilo standardno določeno okvirno odprtje. Svetovi se pravtako ne bi odpirali istočasno z rednimi svetovi in bi dopuščal možnost, da za določeno krajše obdobje neka jezikovna različica nima prehodnega sveta, neko obdobje pa ima 2.
Prednosti: Z takšnimi svetovi, bi dali možnost igranja dobesedno vsem uporabnikom, torej bi se jim s tem zelo približali, zraven pa bi še vsem na čakanju ponudili možnost igranja, torej za nas, možnost nakupa premiuma. »Mejni stroški«(ekonomisti bodo že vedeli kaj to pomeni ) bodo za vsak nov svet minimalni, kajti vsa infrastruktura je že položena, na nas pa je odvisno kako jo bomo izkoristili.
Slabosti: Določeni, ki bodo igrali prehodne svetove, se ne bodo registrirali na redne svetove, vendar to niti ne vidim kot ključno slabost, kajti igral bo vseeno, le na drugačnem svetu. Večja obremenitev CoMa.
(Predlog vam posredujem v razpravo in zanimajo me vaša mnenja predno zadevo posredujem v Nemčijo na Innogames.)
Last edited: