DeletedUser
Guest
Spoštovane/spoštovani so~igralke/so~igralci Vojne plemen
...glede na to...
da bo 5. avgusta tretja obletnica prvega sveta Vojne plemen in
da se na Vojni plemen odpirajo novi svetovi v povprečju vsake tri do štiri mesece
...predlagam...
da se (jubilejni) Svet 10 odpre na dan 5. avgust, 2012
(tako bi (tudi) vedeli že mesece vnaprej datum začetka novega sveta in ne bo (več) slabe volje ter pritoževanja
ter ob uri, ko je bil odprt Svet 1
(ta podatek ne bi bil "javen" ~ naj prve/prvi igralke/igralci (pionirke/pionirji) Vojne plemen vedo nekaj kar drugi ne
...predlagam (tudi) nastavitve Sveta 10...
ki bi kar največ oziroma najbolje "zajemale" "vse" nastavitve dosedanjih svetov na Vojni plemen,
z nekaj "novostmi" na Vojni plemen, ki so se že bile v drugih državah
in "novostmi", ki jih (še) ni bilo nikjer
Hitrost igre: 1
Hitrost enot: 1
...1 kot Svet 1 in ker je to "osnovna" hitrost igre ter zato ker sta bili takšni hitrosti na Svetu 1...
Poruši zgradbo: aktivno
Morala: aktivno (temelji na času)
Pravilo kmetije: aktivno
...tako, da je v vasi (skupaj z okrepitvami) lahko le toliko enot kolikor populacije zmore kmetija...
oziroma da je v vseh vaseh (enega) računa lahko le toliko enot (skupaj z okrepitvami) kolikor populacije zmorejo skupaj vse kmetije (enega) računa
Osnovna obramba:
...ko/če obstaja (v nastavitvah) možnost milice, predlagam osnovno obrambo 0...
milico pa predlagam neomejeno s številom vasi in stopnjo kmetije;
polovična proizvodnja (oziroma nična proizvodnja) surovin bi pa bila in bi trajala v času pripravljenosti milice,
v deležu "preživele" milice pa bi se proizvodnja nadaljevala po izklopu le te
in bi se s časom povečevala z "regeneracijo" padlih enot milice
(kar pomeni, da bi bilo potrebno določiti čas (avtomatične) izdelave padlih enot milice (morda pa tudi potrebne surovine))
Milisekunde: aktivno
Limit lažnih napadov: neaktivno
...ker "lažni" napadi v resnici ne obstajajo ~ obstajajo samo napadi z različnim številom in vrsto enot...
(če je ena sama (katerakoli) enota toliko "pogumna", da napade neko vas, ni "pošteno" (od nas), da je poimenovana, kot "lažna"
Sistem raziskav: ...ne vem... (morda) tako kot je bilo na Svetu 1 (se ne spomnim)
Cerkev: aktivno
...ker je bila tudi del te igre in ker od so~igralk in so~igralcev "zahteva" še "malce" več razmišljanja in domišljije, itn...
nenazadnje pa tudi zato, ker je "verovanje" del nas ~ nihče ne ve vsega in v marsikaj "mora" (tudi) (slepo) "verjeti", itn.
(recimo da vse/vsi so~igralke/so~igralci igrajo po pravilih ali da so (čisto) vsi v ekipi/podpori "pošteni"
Odličja: aktivno
Samorazvijajoče barbarske vasi: aktivno (neomejeno)
Bonusne vasi: izboljšane bonusne vasi
...1 barbarska vas in 1 bonusna vas na en (odprt) račun...
oziroma barbarske vasi ne in so samo "opuščene" zaradi novega začetka ali zaprtja računa
Čas za preklic napadov: 10 minute
Čas za preklic trgovanja: 5 minute
...oziroma neomejeno ~ vse dokler ne pridejo (enote ali trgovci) na cilj...
kar omogoča tudi malce več "svobodne domišljije" v taktikah in strategijah
Nočni bonus: aktivno ...ne vem oziroma je vseeno od kdaj do kdaj...
če ne bi bil sprejet predlog, da si lahko 8 ur (nočnega bonusa) določi vsak~a sam~a (vnaprej)
...lahko 8 ur (ali v drugem večjem ali manjšem obsegu) skupaj ali po delih v teku dneva...
morda bi bilo dobro tudi kaj kombinirati s "sleeping mode"
(ko vas "spi" in se v njej nič ne dela oziroma vse stoji tako kot je in napadi v tem času nanjo nimajo vpliva)
...sicer predlagam "dodelani" (in neobvezni) "sleeping mode", ki ne bi imel vpliva na napade poslane pred aktiviranjem...
in ne bi vplival na čakalne vrste izdelave vojske in gradnje zgradb
(le surovine se ne bi delale in napadi poslani v času aktiviranja ne bi imeli vpliva na vas ~ bi se samo sprehodile enote)
Zaščita pred napadi za začetnike: ...neaktivno...
...varnost namreč že zagotavlja (spodnje) razmerje med napadalcem in branilcem...
Največje razmerje napadalci : branilci: 20 : 1 za prvih 60 dni ...lahko tudi drugačno...
...sicer pa predlagam postopno padanje: recimo 20:1 prvih 30 dni, 10:1 drugih 30 dni...
Enote
Lokostrelci: aktivno
Sistem izvidnikov: Izvidnik lahko odkrije enote, zgradbe in surovine. (...seveda odvisno od nastavitev za tehnološke raziskave...)
Paladin: aktivno, lahko odkrije predmete ~ predmeti so izboljšani
...da ne bi bilo povsem odvisno od sreče in naključja ter da ne bi Alatejeva plemenica pomenila "premoč"...
predmet, ki se odkrije, bi bil za tiste enote, ki jih je največ na računu
(oziroma za druge največ, če je za prve že odkrit predmet)
...sicer pa predlagam tudi...
da bi bilo moč narediti kip (in paladina), ko in kjer je narejen plemiški dvor (in kjer je cerkev oziroma stolnica);
kar tudi pomeni, da bi lahko imeli več paladinov (s skupno orožarno, da ne bi mogli vsi paladini imeti eno in isto orožje)
Plemič
Rast cen za PL: Zlatniki ...vseeno... (se ne spomnim kako je bilo na Svetu 1)
...osebno mi je najbolj všeč sistem stopnjami plemiškega dvora in za vsako stopnjo plemič...
Poceni ponovno urjenje PL: neaktivno
Maksimalen doseg PL: neomejeno
...te omejitve pa nekako ne morem in ne morem razumeti...
saj je menda za vse, ves svet eno in isto "bojišče"
Znižanje lojalnosti ob napadu s PL: 20-35 ...vseeno...
...morda bi le bilo bolje in nekoliko "realnejše"...
da bi bilo v povezavi s številom oziroma močjo spremljevalnih enot
Rast lojalnosti na uro: 1
Konfiguracija
Omejitev števila članov na pleme: neomejeno
...če je omejeno nastajajo "nesmiselne" akademije in (odvisna) pod~plemena, itn...
za lestvice plemen (točk in premaganih nasprotnikov, itn.) bi pa veljalo povprečje vseh članov plemena
...predlagam tudi, da iz plemena ne bi bilo moč izstopiti...
lahko tudi, da so~članic in so~članov plemena ne bi bilo moč napadati,
da bi se okrepitve lahko pošiljale le so~članicam in so~članom plemena
Lestvica premaganih nasprotnikov: aktivno, ravna se po točkah
Čuvanje računa: aktivno
Omejitev trajanja pri trajnem čuvanju računa: Omejem dostop do čuvanja. Račun je bil v čuvan 30 dni dni v zadnjih 30 dni dneh.
Prosto trgovanje: aktivno, časovna omejitev glede na čas začetka igranja posameznega igralca
Izbira smeri neba: aktivno ...oziroma (osebno pri srcu) naključno)...
Pogoji za zmago: Eno pleme mora 96 ur obvladovati 12 edinstvenih skrivnosti
...oziroma karkoli drugega ~ vendar so skrivnosti že (bile) del Vojne plemen in bi bilo prav, da so...
morda le nekoliko daljši čas obvladovanja skrivnosti ~ recimo 1 teden
Datum začetka: 2012-08-05
Različica: ...ne vem katera bo...
...ob tem predlagam "novost" ~ ki je bila že drugod...
začetek z dvema vasema ~ na UK Classic je bilo meni to "izjemno";
nekako so se že uveljavile delitve na "napadalne" in "obrambne" vasi,
pa začetek sveta ni tako počasen in dolgočasen
(da se z "bojevanjem" "mora" začenjati na forumu
...ter "novost" ~ ki je (še) ni bilo drugod (oziroma sam še nisem izvedel zanjo)...
da bi bilo moč graditi zgradbe neomejeno ~ v neskončnost (po "faktorjih", ki so oziroma se jih lahko tudi "dodela")
...ter "ideja" (oziroma "pripomba") ~ ki ni moja (pa mislim oziroma sem skoraj prepričan, da prijatelj ne bo (nič) jezen, če jo zapišem)...
da se svet ne bi zaključeval na (koncih) strani neba,
ampak bi recimo tista/tisti na skrajnem zahodu, bil~a ob tisti/tistem na skrajnem vzhodu, itn.
...ker se menda zaradi Vojne plemen...
ponovno uveljavlja mišljenje, da je svet raven in da na koncu lahko padeš čez rob;
posledično je menda že kar nekaj šolark in šolarjev že prejelo negativno oceno,
psihologi in psihiatri ter drugo strokovno osebje pa menda ne najde odgovora za vse pogostejšo "paranojo" ~ "živeti na robu (sveta)"
...če se seveda za konec tega prispevka oziroma predloga, še malce pošalim~o...
...dobro in uspešno igro vsem...
ob obilici zabave
...in seveda hvala...
za Tvoj/Vaš čas ob branju (in komentiranju) tega prispevka
...glede na to...
da bo 5. avgusta tretja obletnica prvega sveta Vojne plemen in
da se na Vojni plemen odpirajo novi svetovi v povprečju vsake tri do štiri mesece
...predlagam...
da se (jubilejni) Svet 10 odpre na dan 5. avgust, 2012
(tako bi (tudi) vedeli že mesece vnaprej datum začetka novega sveta in ne bo (več) slabe volje ter pritoževanja
ter ob uri, ko je bil odprt Svet 1
(ta podatek ne bi bil "javen" ~ naj prve/prvi igralke/igralci (pionirke/pionirji) Vojne plemen vedo nekaj kar drugi ne
...predlagam (tudi) nastavitve Sveta 10...
ki bi kar največ oziroma najbolje "zajemale" "vse" nastavitve dosedanjih svetov na Vojni plemen,
z nekaj "novostmi" na Vojni plemen, ki so se že bile v drugih državah
in "novostmi", ki jih (še) ni bilo nikjer
Hitrost igre: 1
Hitrost enot: 1
...1 kot Svet 1 in ker je to "osnovna" hitrost igre ter zato ker sta bili takšni hitrosti na Svetu 1...
Poruši zgradbo: aktivno
Morala: aktivno (temelji na času)
Pravilo kmetije: aktivno
...tako, da je v vasi (skupaj z okrepitvami) lahko le toliko enot kolikor populacije zmore kmetija...
oziroma da je v vseh vaseh (enega) računa lahko le toliko enot (skupaj z okrepitvami) kolikor populacije zmorejo skupaj vse kmetije (enega) računa
Osnovna obramba:
...ko/če obstaja (v nastavitvah) možnost milice, predlagam osnovno obrambo 0...
milico pa predlagam neomejeno s številom vasi in stopnjo kmetije;
polovična proizvodnja (oziroma nična proizvodnja) surovin bi pa bila in bi trajala v času pripravljenosti milice,
v deležu "preživele" milice pa bi se proizvodnja nadaljevala po izklopu le te
in bi se s časom povečevala z "regeneracijo" padlih enot milice
(kar pomeni, da bi bilo potrebno določiti čas (avtomatične) izdelave padlih enot milice (morda pa tudi potrebne surovine))
Milisekunde: aktivno
Limit lažnih napadov: neaktivno
...ker "lažni" napadi v resnici ne obstajajo ~ obstajajo samo napadi z različnim številom in vrsto enot...
(če je ena sama (katerakoli) enota toliko "pogumna", da napade neko vas, ni "pošteno" (od nas), da je poimenovana, kot "lažna"
Sistem raziskav: ...ne vem... (morda) tako kot je bilo na Svetu 1 (se ne spomnim)
Cerkev: aktivno
...ker je bila tudi del te igre in ker od so~igralk in so~igralcev "zahteva" še "malce" več razmišljanja in domišljije, itn...
nenazadnje pa tudi zato, ker je "verovanje" del nas ~ nihče ne ve vsega in v marsikaj "mora" (tudi) (slepo) "verjeti", itn.
(recimo da vse/vsi so~igralke/so~igralci igrajo po pravilih ali da so (čisto) vsi v ekipi/podpori "pošteni"
Odličja: aktivno
Samorazvijajoče barbarske vasi: aktivno (neomejeno)
Bonusne vasi: izboljšane bonusne vasi
...1 barbarska vas in 1 bonusna vas na en (odprt) račun...
oziroma barbarske vasi ne in so samo "opuščene" zaradi novega začetka ali zaprtja računa
Čas za preklic napadov: 10 minute
Čas za preklic trgovanja: 5 minute
...oziroma neomejeno ~ vse dokler ne pridejo (enote ali trgovci) na cilj...
kar omogoča tudi malce več "svobodne domišljije" v taktikah in strategijah
Nočni bonus: aktivno ...ne vem oziroma je vseeno od kdaj do kdaj...
če ne bi bil sprejet predlog, da si lahko 8 ur (nočnega bonusa) določi vsak~a sam~a (vnaprej)
...lahko 8 ur (ali v drugem večjem ali manjšem obsegu) skupaj ali po delih v teku dneva...
morda bi bilo dobro tudi kaj kombinirati s "sleeping mode"
(ko vas "spi" in se v njej nič ne dela oziroma vse stoji tako kot je in napadi v tem času nanjo nimajo vpliva)
...sicer predlagam "dodelani" (in neobvezni) "sleeping mode", ki ne bi imel vpliva na napade poslane pred aktiviranjem...
in ne bi vplival na čakalne vrste izdelave vojske in gradnje zgradb
(le surovine se ne bi delale in napadi poslani v času aktiviranja ne bi imeli vpliva na vas ~ bi se samo sprehodile enote)
Zaščita pred napadi za začetnike: ...neaktivno...
...varnost namreč že zagotavlja (spodnje) razmerje med napadalcem in branilcem...
Največje razmerje napadalci : branilci: 20 : 1 za prvih 60 dni ...lahko tudi drugačno...
...sicer pa predlagam postopno padanje: recimo 20:1 prvih 30 dni, 10:1 drugih 30 dni...
Enote
Lokostrelci: aktivno
Sistem izvidnikov: Izvidnik lahko odkrije enote, zgradbe in surovine. (...seveda odvisno od nastavitev za tehnološke raziskave...)
Paladin: aktivno, lahko odkrije predmete ~ predmeti so izboljšani
...da ne bi bilo povsem odvisno od sreče in naključja ter da ne bi Alatejeva plemenica pomenila "premoč"...
predmet, ki se odkrije, bi bil za tiste enote, ki jih je največ na računu
(oziroma za druge največ, če je za prve že odkrit predmet)
...sicer pa predlagam tudi...
da bi bilo moč narediti kip (in paladina), ko in kjer je narejen plemiški dvor (in kjer je cerkev oziroma stolnica);
kar tudi pomeni, da bi lahko imeli več paladinov (s skupno orožarno, da ne bi mogli vsi paladini imeti eno in isto orožje)
Plemič
Rast cen za PL: Zlatniki ...vseeno... (se ne spomnim kako je bilo na Svetu 1)
...osebno mi je najbolj všeč sistem stopnjami plemiškega dvora in za vsako stopnjo plemič...
Poceni ponovno urjenje PL: neaktivno
Maksimalen doseg PL: neomejeno
...te omejitve pa nekako ne morem in ne morem razumeti...
saj je menda za vse, ves svet eno in isto "bojišče"
Znižanje lojalnosti ob napadu s PL: 20-35 ...vseeno...
...morda bi le bilo bolje in nekoliko "realnejše"...
da bi bilo v povezavi s številom oziroma močjo spremljevalnih enot
Rast lojalnosti na uro: 1
Konfiguracija
Omejitev števila članov na pleme: neomejeno
...če je omejeno nastajajo "nesmiselne" akademije in (odvisna) pod~plemena, itn...
za lestvice plemen (točk in premaganih nasprotnikov, itn.) bi pa veljalo povprečje vseh članov plemena
...predlagam tudi, da iz plemena ne bi bilo moč izstopiti...
lahko tudi, da so~članic in so~članov plemena ne bi bilo moč napadati,
da bi se okrepitve lahko pošiljale le so~članicam in so~članom plemena
Lestvica premaganih nasprotnikov: aktivno, ravna se po točkah
Čuvanje računa: aktivno
Omejitev trajanja pri trajnem čuvanju računa: Omejem dostop do čuvanja. Račun je bil v čuvan 30 dni dni v zadnjih 30 dni dneh.
Prosto trgovanje: aktivno, časovna omejitev glede na čas začetka igranja posameznega igralca
Izbira smeri neba: aktivno ...oziroma (osebno pri srcu) naključno)...
Pogoji za zmago: Eno pleme mora 96 ur obvladovati 12 edinstvenih skrivnosti
...oziroma karkoli drugega ~ vendar so skrivnosti že (bile) del Vojne plemen in bi bilo prav, da so...
morda le nekoliko daljši čas obvladovanja skrivnosti ~ recimo 1 teden
Datum začetka: 2012-08-05
Različica: ...ne vem katera bo...
...ob tem predlagam "novost" ~ ki je bila že drugod...
začetek z dvema vasema ~ na UK Classic je bilo meni to "izjemno";
nekako so se že uveljavile delitve na "napadalne" in "obrambne" vasi,
pa začetek sveta ni tako počasen in dolgočasen
(da se z "bojevanjem" "mora" začenjati na forumu
...ter "novost" ~ ki je (še) ni bilo drugod (oziroma sam še nisem izvedel zanjo)...
da bi bilo moč graditi zgradbe neomejeno ~ v neskončnost (po "faktorjih", ki so oziroma se jih lahko tudi "dodela")
...ter "ideja" (oziroma "pripomba") ~ ki ni moja (pa mislim oziroma sem skoraj prepričan, da prijatelj ne bo (nič) jezen, če jo zapišem)...
da se svet ne bi zaključeval na (koncih) strani neba,
ampak bi recimo tista/tisti na skrajnem zahodu, bil~a ob tisti/tistem na skrajnem vzhodu, itn.
...ker se menda zaradi Vojne plemen...
ponovno uveljavlja mišljenje, da je svet raven in da na koncu lahko padeš čez rob;
posledično je menda že kar nekaj šolark in šolarjev že prejelo negativno oceno,
psihologi in psihiatri ter drugo strokovno osebje pa menda ne najde odgovora za vse pogostejšo "paranojo" ~ "živeti na robu (sveta)"
...če se seveda za konec tega prispevka oziroma predloga, še malce pošalim~o...
...dobro in uspešno igro vsem...
ob obilici zabave
...in seveda hvala...
za Tvoj/Vaš čas ob branju (in komentiranju) tega prispevka
Last edited by a moderator: