Predlog Svet 10

  • Thread starter Buco.et.cetera.et.cetera
  • Start date

DeletedUser

Guest
Spoštovane/spoštovani so~igralke/so~igralci Vojne plemen


...glede na to...
da bo 5. avgusta tretja obletnica prvega sveta Vojne plemen in
da se na Vojni plemen odpirajo novi svetovi v povprečju vsake tri do štiri mesece

...predlagam...
da se (jubilejni) Svet 10 odpre na dan 5. avgust, 2012
(tako bi (tudi) vedeli že mesece vnaprej datum začetka novega sveta in ne bo (več) slabe volje ter pritoževanja ;)
ter ob uri, ko je bil odprt Svet 1
(ta podatek ne bi bil "javen" ~ naj prve/prvi igralke/igralci (pionirke/pionirji) Vojne plemen vedo nekaj kar drugi ne ;)


...predlagam (tudi) nastavitve Sveta 10...
ki bi kar največ oziroma najbolje "zajemale" "vse" nastavitve dosedanjih svetov na Vojni plemen,
z nekaj "novostmi" na Vojni plemen, ki so se že bile v drugih državah
in "novostmi", ki jih (še) ni bilo nikjer

Hitrost igre: 1
Hitrost enot: 1
...1 kot Svet 1 in ker je to "osnovna" hitrost igre ter zato ker sta bili takšni hitrosti na Svetu 1...
Poruši zgradbo: aktivno
Morala: aktivno (temelji na času)
Pravilo kmetije: aktivno
...tako, da je v vasi (skupaj z okrepitvami) lahko le toliko enot kolikor populacije zmore kmetija...
oziroma da je v vseh vaseh (enega) računa lahko le toliko enot (skupaj z okrepitvami) kolikor populacije zmorejo skupaj vse kmetije (enega) računa

Osnovna obramba:
...ko/če obstaja (v nastavitvah) možnost milice, predlagam osnovno obrambo 0...
milico pa predlagam neomejeno s številom vasi in stopnjo kmetije;
polovična proizvodnja (oziroma nična proizvodnja) surovin bi pa bila in bi trajala v času pripravljenosti milice,
v deležu "preživele" milice pa bi se proizvodnja nadaljevala po izklopu le te
in bi se s časom povečevala z "regeneracijo" padlih enot milice
(kar pomeni, da bi bilo potrebno določiti čas (avtomatične) izdelave padlih enot milice (morda pa tudi potrebne surovine))

Milisekunde: aktivno
Limit lažnih napadov: neaktivno
...ker "lažni" napadi v resnici ne obstajajo ~ obstajajo samo napadi z različnim številom in vrsto enot...
(če je ena sama (katerakoli) enota toliko "pogumna", da napade neko vas, ni "pošteno" (od nas), da je poimenovana, kot "lažna" :)

Sistem raziskav: ...ne vem... (morda) tako kot je bilo na Svetu 1 (se ne spomnim)
Cerkev: aktivno
...ker je bila tudi del te igre in ker od so~igralk in so~igralcev "zahteva" še "malce" več razmišljanja in domišljije, itn...
nenazadnje pa tudi zato, ker je "verovanje" del nas ~ nihče ne ve vsega in v marsikaj "mora" (tudi) (slepo) "verjeti", itn.
(recimo da vse/vsi so~igralke/so~igralci igrajo po pravilih ali da so (čisto) vsi v ekipi/podpori "pošteni" ;)

Odličja: aktivno
Samorazvijajoče barbarske vasi: aktivno (neomejeno)
Bonusne vasi: izboljšane bonusne vasi
...1 barbarska vas in 1 bonusna vas na en (odprt) račun...
oziroma barbarske vasi ne in so samo "opuščene" zaradi novega začetka ali zaprtja računa

Čas za preklic napadov: 10 minute
Čas za preklic trgovanja: 5 minute
...oziroma neomejeno ~ vse dokler ne pridejo (enote ali trgovci) na cilj...
kar omogoča tudi malce več "svobodne domišljije" v taktikah in strategijah

Nočni bonus: aktivno ...ne vem oziroma je vseeno od kdaj do kdaj...
če ne bi bil sprejet predlog, da si lahko 8 ur (nočnega bonusa) določi vsak~a sam~a (vnaprej)
...lahko 8 ur (ali v drugem večjem ali manjšem obsegu) skupaj ali po delih v teku dneva...
morda bi bilo dobro tudi kaj kombinirati s "sleeping mode"
(ko vas "spi" in se v njej nič ne dela oziroma vse stoji tako kot je in napadi v tem času nanjo nimajo vpliva)
...sicer predlagam "dodelani" (in neobvezni) "sleeping mode", ki ne bi imel vpliva na napade poslane pred aktiviranjem...
in ne bi vplival na čakalne vrste izdelave vojske in gradnje zgradb
(le surovine se ne bi delale in napadi poslani v času aktiviranja ne bi imeli vpliva na vas ~ bi se samo sprehodile enote)

Zaščita pred napadi za začetnike: ...neaktivno...
...varnost namreč že zagotavlja (spodnje) razmerje med napadalcem in branilcem...
Največje razmerje napadalci : branilci: 20 : 1 za prvih 60 dni ...lahko tudi drugačno...
...sicer pa predlagam postopno padanje: recimo 20:1 prvih 30 dni, 10:1 drugih 30 dni...

Enote
Lokostrelci: aktivno
Sistem izvidnikov: Izvidnik lahko odkrije enote, zgradbe in surovine. (...seveda odvisno od nastavitev za tehnološke raziskave...)
Paladin: aktivno, lahko odkrije predmete ~ predmeti so izboljšani
...da ne bi bilo povsem odvisno od sreče in naključja ter da ne bi Alatejeva plemenica pomenila "premoč"...
predmet, ki se odkrije, bi bil za tiste enote, ki jih je največ na računu
(oziroma za druge največ, če je za prve že odkrit predmet)
...sicer pa predlagam tudi...
da bi bilo moč narediti kip (in paladina), ko in kjer je narejen plemiški dvor (in kjer je cerkev oziroma stolnica);
kar tudi pomeni, da bi lahko imeli več paladinov (s skupno orožarno, da ne bi mogli vsi paladini imeti eno in isto orožje)


Plemič
Rast cen za PL: Zlatniki ...vseeno... (se ne spomnim kako je bilo na Svetu 1)
...osebno mi je najbolj všeč sistem stopnjami plemiškega dvora in za vsako stopnjo plemič...
Poceni ponovno urjenje PL: neaktivno
Maksimalen doseg PL: neomejeno
...te omejitve pa nekako ne morem in ne morem razumeti...
saj je menda za vse, ves svet eno in isto "bojišče"

Znižanje lojalnosti ob napadu s PL: 20-35 ...vseeno...
...morda bi le bilo bolje in nekoliko "realnejše"...
da bi bilo v povezavi s številom oziroma močjo spremljevalnih enot

Rast lojalnosti na uro: 1

Konfiguracija
Omejitev števila članov na pleme: neomejeno
...če je omejeno nastajajo "nesmiselne" akademije in (odvisna) pod~plemena, itn...
za lestvice plemen (točk in premaganih nasprotnikov, itn.) bi pa veljalo povprečje vseh članov plemena
...predlagam tudi, da iz plemena ne bi bilo moč izstopiti...
lahko tudi, da so~članic in so~članov plemena ne bi bilo moč napadati,
da bi se okrepitve lahko pošiljale le so~članicam in so~članom plemena

Lestvica premaganih nasprotnikov: aktivno, ravna se po točkah
Čuvanje računa: aktivno
Omejitev trajanja pri trajnem čuvanju računa: Omejem dostop do čuvanja. Račun je bil v čuvan 30 dni dni v zadnjih 30 dni dneh.
Prosto trgovanje: aktivno, časovna omejitev glede na čas začetka igranja posameznega igralca
Izbira smeri neba: aktivno ...oziroma (osebno pri srcu) naključno)...
Pogoji za zmago: Eno pleme mora 96 ur obvladovati 12 edinstvenih skrivnosti
...oziroma karkoli drugega ~ vendar so skrivnosti že (bile) del Vojne plemen in bi bilo prav, da so...
morda le nekoliko daljši čas obvladovanja skrivnosti ~ recimo 1 teden

Datum začetka: 2012-08-05
Različica: ...ne vem katera bo...


...ob tem predlagam "novost" ~ ki je bila že drugod...
začetek z dvema vasema ~ na UK Classic je bilo meni to "izjemno";
nekako so se že uveljavile delitve na "napadalne" in "obrambne" vasi,
pa začetek sveta ni tako počasen in dolgočasen
(da se z "bojevanjem" "mora" začenjati na forumu :)

...ter "novost" ~ ki je (še) ni bilo drugod (oziroma sam še nisem izvedel zanjo)...
da bi bilo moč graditi zgradbe neomejeno ~ v neskončnost (po "faktorjih", ki so oziroma se jih lahko tudi "dodela")


...ter "ideja" (oziroma "pripomba") ~ ki ni moja (pa mislim oziroma sem skoraj prepričan, da prijatelj ne bo (nič) jezen, če jo zapišem)...
da se svet ne bi zaključeval na (koncih) strani neba,
ampak bi recimo tista/tisti na skrajnem zahodu, bil~a ob tisti/tistem na skrajnem vzhodu, itn.
...ker se menda zaradi Vojne plemen...
ponovno uveljavlja mišljenje, da je svet raven in da na koncu lahko padeš čez rob;
posledično je menda že kar nekaj šolark in šolarjev že prejelo negativno oceno,
psihologi in psihiatri ter drugo strokovno osebje pa menda ne najde odgovora za vse pogostejšo "paranojo" ~ "živeti na robu (sveta)"
...če se seveda za konec tega prispevka oziroma predloga, še malce pošalim~o...



...dobro in uspešno igro vsem...
ob obilici zabave

...in seveda hvala...
za Tvoj/Vaš čas ob branju (in komentiranju) tega prispevka
 
Last edited by a moderator:

mihibo5

Member
Reaction score
0
Limit članov plemena mora biti, sicer so lahko v 1. plemenu vsi igralci in sveta je konec.
 

DeletedUser

Guest
...recimo...
če bosta kdaj v istem plemenu [NICK]calimero[/NICK] in [NICK]ubijalec124[/NICK]
(in seveda (še marsi~kdo) tako naprej, da ne bo kateri/katera "užaljen~a")
...potem bi bilo najbrž konec realnega sveta...
in ne samo Sveta 10 na Vojni plemen

:D
 

DeletedUser

Guest
Zanimivo branje! Na nekaj od teh točk sem pomislil že sam... naprimer onemogočena izbira strani sveta, kar bi verjetno omogočilo več enakovrednejših plemen in začetnikom povečalo možnosti, da pridejo v dobro pleme. Pa ideja, da iz plemena ni možno izstopiti, lahko pa te izklučijo, kar bi otežilo igro vsem, ki se obračajo po vetru - trenutni vojaški situaciji. Upam, da bodo odgovorni premislili o teh predlogih
 

DeletedUser

Guest
Pravilo kmetije: aktivno
...tako, da je v vasi (skupaj z okrepitvami) lahko le toliko enot kolikor populacije zmore kmetija...
oziroma da je v vseh vaseh (enega) računa lahko le toliko enot (skupaj z okrepitvami) kolikor populacije zmorejo skupaj vse kmetije (enega) računa

To bi bilo brezveze.Pri kakšnih 3k pikah ti lahko zrušijo kmetijo, nimaš vojske, nemoraš dobit okrepitev, potem nobli...Kaj boš potem?Začel znova? :)

Sistem raziskav: ...ne vem... (morda) tako kot je bilo na Svetu 1 (se ne spomnim)

Sistem raziskav:preprosto.
Cerkev: aktivno

Čeprav je vsak drugi vset tukaj nebi bila potrebna.
Odličja: aktivno

Lahko bi dodali še kaj dobrih odličij.
Samorazvijajoče barbarske vasi: aktivno (neomejeno)

Potem bi Noobi same barbarske noblali :D

...da ne bi bilo povsem odvisno od sreče in naključja ter da ne bi Alatejeva plemenica pomenila "premoč"...
predmet, ki se odkrije, bi bil za tiste enote, ki jih je največ na računu
(oziroma za druge največ, če je za prve že odkrit predmet)

S tem se ne strinjam.Boljše je zdaj, ko si sam izbereš.
Plemič
Rast cen za PL: Zlatniki ...vseeno... (se ne spomnim kako je bilo na Svetu 1)

Zlatniki.

Konfiguracija
Omejitev števila članov na pleme: neomejeno

Mora biti omejeno kot je že mihibo5 povedal.Lol, eno pleme rekrutira vse igralce :D

...ter "novost" ~ ki je (še) ni bilo drugod (oziroma sam še nisem izvedel zanjo)...
da bi bilo moč graditi zgradbe neomejeno ~ v neskončnost (po "faktorjih", ki so oziroma se jih lahko tudi "dodela")

Se mi zdi tako odlično.Lahko bi pa povečali proizvodnjo za 10 stopenj.Edina pomembna stvar.(Mogoče še kmetija)


Nasplošno pa imam še sam en predlog, da bi se na svet lahko prijavilo omejeno število igralcev.Npr. 500.
 

DeletedUser

Guest
...recimo...
če bosta kdaj v istem plemenu [NICK]calimero[/NICK] in [NICK]ubijalec124[/NICK]
(in seveda (še marsi~kdo) tako naprej, da ne bo kateri/katera "užaljen~a")
...potem bi bilo najbrž konec realnega sveta...
in ne samo Sveta 10 na Vojni plemen

:D

se strinjam,1X in nikoli več.

Limit na člane plemen mora bit, na začetku TW ga ni bilo,pa je bila katastrofa.
 

DeletedUser

Guest
...preden pokomentiram oziroma dodatno in "obširneje" obrazložim posamezne "ideje"...
bi rad (še enkrat) opozoril na nekaj, kar se vse bolj "uveljavlja" ~ na tem forumu in Vojni plemen
(pa ne bi nikogar posebej izpostavljal, ker vas je (žal) vse več takih)
...namreč "posmehovanje" oziroma "zasmehovanje" in podobno...
tistim ki so ((lahko samo) po vašem mnenju) "noobi" oziroma tistim ki (še) ne "znajo" (dovolj dobro) igrati,
nekateri razumemo zgolj kot "primitivnost" (in nenazadnje "noobovstvo") tiste~ga, ki se "posmehuje", itn.
..."uspešnost" v igri...
je tako odvisna od časovne prisotnosti, da nima v tem smislu (skoraj) nič skupnega z besedama "sposobnost" in "znanje";
in kar je morda najlepše v tej igri je to, da si lahko vsak~a sam~a zastavi lastne (dolgoročne in kratkoročne) cilje
in najde svoje "užitke" ter zabavnost igranja

...samo malček več spoštljivosti drug~a do druge~ga in nam bo (po mojem mnenju) veliko lepše in zabavneje...
ko/če nočemo ali se nam ne da, itn. nam ni nujno (ni da moramo) "poučiti" "nooba", da dela kakšno napako, itn.
(lahko pa mi kar "verjamete" (ker ne bi (še) "javno" razgrinjal "vsega"), da večina (tudi "najboljših") dela vsaj eno veliko napako v igri)

...in nenazadnje ~ (taki) pozabljate...
da smo vsi marsikje in v marsičem (izven VP) (tudi) "noobi"
(ali si res toliko "želite" sami (tam in takrat) "posmeha"?)


...naj nadaljujem s temo ~ "on topic"...
predlog neomejenega članstva v plemenu je v povezavi s tem, da ko postaneš član~ica plemena to ostaneš do konca
oziroma dokler ne začneš znova ~ potem bi bilo potrebno (samo) urediti, da ob novem začetku nisi avtomatično član~ica plemena
PS
...sicer pa glede na nek zaznani "strah" pred novimi začetki...
kaj pa je to takega začeti znova
(saj ko/če nam nekdo pobije vojsko (ali poruši zgradbo) jo "začnemo znova" izdelovati (ali graditi))
...(bistveni) sestavni del igre je tudi izgubiti... ;)
(in "čestitati" nasprotnici/nasprotniku, da je bil~a (tokrat) boljša/boljši)

...ob omejitvi, da ni moč izstopiti iz plemena je ena "slabost"...
da "vohunkam" in "vohunom" ni moč ob koncu sveta izkazati "priznanje" za "dobro" delo, s tem da lahko prestopijo v matično pleme
("vohunke" in "vohuni" so sestavni del vsake vojne in (še posebej dobre/dobri) vredne/vredni vsega spoštovanja)

...dvomi o neomejenem članstvu plemena ~ ob tej nastavitvi morda le niste pomislili...
da bi bilo potrebno malo bolj premišljeno (že od začetka) pošiljati po~vabila oziroma prositi za vstop v pleme
(po mojem mnenju pa ni nekega "strahu", da bi bilo malo plemen ali celo eno samo)


...barbarske vasi...
na to temo bom samo še to dodal:
štejete se za "dobre" igralke in igralce ~ potem pa vas je "strah" "noobov", ki bi (lahko) prevzemali barbarske vasi ;)
...za nekakšno "enakopravnejšo"/"enakovrednejšo" igro...
(in da bi uspešnost v igri bila čim manj odvisna od časovne prisotnosti)
že obstajajo variante (dnevne) omejitve količine naropanih surovin
...vendar tega nisem predlagal, ker je po eni strani tudi "prav", da "pridne"/"pridni" imajo nekaj od tega...


PS
...omejitev števila so~igralk in so~igralcev na svetu...
je smiselna, ko/če se svetovi odpirajo in zapirajo pogosto in hitreje
(sicer lastniki igrice nimajo kaj veliko od odprtega sveta)


...pa še to bi po~prosil...
ne glej~te kako vplivajo nastavitve na lastno igro oziroma na lastne strategije in taktike
(recimo meni osebno bi marsikatere od mojih predlaganih nastavitev "škodile"),
ampak v čem izboljšajo in razširijo samo igro, da bi bila le še bolj zanimiva
PS
...lahko mi tudi verjamete...
da se mi še sanja ne, kako bi igral po takšnih ali podobnih nastavitvah
 
Last edited by a moderator:

DeletedUser

Guest
...namreč "posmehovanje" oziroma "zasmehovanje" in podobno...
tistim ki so ((lahko samo) po vašem mnenju) "noobi" oziroma tistim ki (še) ne "znajo" (dovolj dobro) igrati,

če nimaš pojma kaj pomeni noob se ne oglašaj. Noobi niso začetniki in nima nihče proti začetnikom nič, noobi so tisti, ki se nočejo naučit igrat bolje a.k.a calimero.

...barbarske vasi...
na to temo bom samo še to dodal:
štejete se za "dobre" igralke in igralce ~ potem pa vas je "strah" "noobov", ki bi (lahko) prevzemali barbarske vasi ;)
...za nekakšno "enakopravnejšo"/"enakovrednejšo" igro...
(in da bi uspešnost v igri bila čim manj odvisna od časovne prisotnosti)
že obstajajo variante (dnevne) omejitve količine naropanih surovin
...vendar tega nisem predlagal, ker je po eni strani tudi "prav", da "pridne"/"pridni" imajo nekaj od tega...

Nevem kje si videl da je koga strah.
 

DeletedUser

Guest
[SPOIL]
...preden pokomentiram oziroma dodatno in "obširneje" obrazložim posamezne "ideje"...
bi rad (še enkrat) opozoril na nekaj, kar se vse bolj "uveljavlja" ~ na tem forumu in Vojni plemen
(pa ne bi nikogar posebej izpostavljal, ker vas je (žal) vse več takih)
...namreč "posmehovanje" oziroma "zasmehovanje" in podobno...
tistim ki so ((lahko samo) po vašem mnenju) "noobi" oziroma tistim ki (še) ne "znajo" (dovolj dobro) igrati,
nekateri razumemo zgolj kot "primitivnost" (in nenazadnje "noobovstvo") tiste~ga, ki se "posmehuje", itn.
..."uspešnost" v igri...
je tako odvisna od časovne prisotnosti, da nima v tem smislu (skoraj) nič skupnega z besedama "sposobnost" in "znanje";
in kar je morda najlepše v tej igri je to, da si lahko vsak~a sam~a zastavi lastne (dolgoročne in kratkoročne) cilje
in najde svoje "užitke" ter zabavnost igranja

...samo malček več spoštljivosti drug~a do druge~ga in nam bo (po mojem mnenju) veliko lepše in zabavneje...
ko/če nočemo ali se nam ne da, itn. nam ni nujno (ni da moramo) "poučiti" "nooba", da dela kakšno napako, itn.
(lahko pa mi kar "verjamete" (ker ne bi (še) "javno" razgrinjal "vsega"), da večina (tudi "najboljših") dela vsaj eno veliko napako v igri)

...in nenazadnje ~ (taki) pozabljate...
da smo vsi marsikje in v marsičem (izven VP) (tudi) "noobi"
(ali si res toliko "želite" sami (tam in takrat) "posmeha"?)


...naj nadaljujem s temo ~ "on topic"...
predlog neomejenega članstva v plemenu je v povezavi s tem, da ko postaneš član~ica plemena to ostaneš do konca
oziroma dokler ne začneš znova ~ potem bi bilo potrebno (samo) urediti, da ob novem začetku nisi avtomatično član~ica plemena
PS
...sicer pa glede na nek zaznani "strah" pred novimi začetki...
kaj pa je to takega začeti znova
(saj ko/če nam nekdo pobije vojsko (ali poruši zgradbo) jo "začnemo znova" izdelovati (ali graditi))
...(bistveni) sestavni del igre je tudi izgubiti... ;)
(in "čestitati" nasprotnici/nasprotniku, da je bil~a (tokrat) boljša/boljši)

...ob omejitvi, da ni moč izstopiti iz plemena je ena "slabost"...
da "vohunkam" in "vohunom" ni moč ob koncu sveta izkazati "priznanje" za "dobro" delo, s tem da lahko prestopijo v matično pleme
("vohunke" in "vohuni" so sestavni del vsake vojne in (še posebej dobre/dobri) vredne/vredni vsega spoštovanja)

...dvomi o neomejenem članstvu plemena ~ ob tej nastavitvi morda le niste pomislili...
da bi bilo potrebno malo bolj premišljeno (že od začetka) pošiljati po~vabila oziroma prositi za vstop v pleme
(po mojem mnenju pa ni nekega "strahu", da bi bilo malo plemen ali celo eno samo)


...barbarske vasi...
na to temo bom samo še to dodal:
štejete se za "dobre" igralke in igralce ~ potem pa vas je "strah" "noobov", ki bi (lahko) prevzemali barbarske vasi ;)
...za nekakšno "enakopravnejšo"/"enakovrednejšo" igro...
(in da bi uspešnost v igri bila čim manj odvisna od časovne prisotnosti)
že obstajajo variante (dnevne) omejitve količine naropanih surovin
...vendar tega nisem predlagal, ker je po eni strani tudi "prav", da "pridne"/"pridni" imajo nekaj od tega...


PS
...omejitev števila so~igralk in so~igralcev na svetu...
je smiselna, ko/če se svetovi odpirajo in zapirajo pogosto in hitreje
(sicer lastniki igrice nimajo kaj veliko od odprtega sveta)


...pa še to bi po~prosil...
ne glej~te kako vplivajo nastavitve na lastno igro oziroma na lastne strategije in taktike
(recimo meni osebno bi marsikatere od mojih predlaganih nastavitev "škodile"),
ampak v čem izboljšajo in razširijo samo igro, da bi bila le še bolj zanimiva
PS
...lahko mi tudi verjamete...
da se mi še sanja ne, kako bi igral po takšnih ali podobnih nastavitvah
[/SPOIL]


Tvoje nastavitve mi niso preveč všeč, nekatere pa že. Po mojem mnenju bi se moralo uveljaviti pravilo, da nemoreš iztopiti iz plemena kamor si šel. Ven pa te lahko vržejo. Tako bi bilo tudi samo pleme močnejše, saj bi soplemenjaki bolj pazili koliko sodelujejo itd.
Obvezno pa bi moralo biti zraven tega pravila, tudi pravilo da lahko okrepitve pošiljaš le soplemenjakom in da soplemenjaka nemoreš napasti oz. bi ob napadu soplemenjak prejel le obisk.
Kar se tiče vohunov, bi tako bilo bolje da jih ni, če pa že so pa tudi ni tak problem bit, enostavno ko nočeš več bit začneš najedat vodji da te ven vrže oz. bi bilo bolj tvegano it za vohuna saj te mogoče vodja nebi hotel zanalašč vreči ven. :D
Pa lahko bi se pri dajanju pravic soplemenjakom dodalo še da lahko gledaš plemenski forum (da ali ne), in da lahko narediš forum za posameznika (npr. vodja in en član ipd. )
Tebe Buco.et.cetera.et.cetera pa bi prosil da malo skrajšaš svoja besedila, ker je vse preveč okrasnih pridevnikov in nepotrebnega.
 

DeletedUser

Guest
[NICK]ubijalec124[/NICK]

...joj, joj, ... joj...
"kaj oziroma koga vse "mati Zemlja" ne "ob~rodi"" :rolleyes: (tukaj ne najdem onega, ki toči solze)
(kdo pa je omenjal Tebe (oziroma tebe ~ je primerneje zate), vendar si se očitno našel v mojih besedah)
PS
...si pa nam zdaj na primeru (sebe) pokazal pomen besede "noob"...

...me je prijelo, da bi relacijo [NICK]calimero[/NICK] : [NICK]ubijalec124[/NICK]...
ponazoril nekako takole:
[NICK]calimero[/NICK]
enter,
enter,
.
.
.
enter (kolikor je le mogoče)


ubijalec124 alias klankon



[NICK]rruuss007[/NICK]

Tebe Buco.et.cetera.et.cetera pa bi prosil da malo skrajšaš svoja besedila, ker je vse preveč okrasnih pridevnikov in nepotrebnega.
...načeloma se zelo strinjam s Teboj in Te razumem ~ morda se bom pa tudi "potrudil" v tej smeri...
vendar vse ima nek svoj razlog zakaj je tako (če seveda ni napaka ~ "tiskarski škrat~ek" :)
...in kar je meni najbolj bistveno je, da (samo) tako (tudi) "uživam" kaj napisati... ;)
PS
...morda pa bi Ti zvenelo drugače in bi me razumel zakaj tako, če pomisliš...
da nimam (nikoli) ne namena in ne želje, itn. uveljavljati moje mnenje (recimo tokrat nastavitve)
ampak "spodbuditi" razmišljanje (in recimo temu "pogovor" ter "razsvetljevanje" določene teme)
...in da je moj namen ne biti (takoj) razumljen...
(pri tem bi bila sicer potrebna daljša obrazložitev in bi bil znova "kregan" :)
 
Last edited by a moderator:

DeletedUser

Guest
[SPOIL]
[NICK]ubijalec124[/NICK]

...joj, joj, ... joj...
"kaj oziroma koga vse "mati Zemlja" ne "ob~rodi"" :rolleyes: (tukaj ne najdem onega, ki toči solze)
(kdo pa je omenjal Tebe (oziroma tebe ~ je primerneje zate), vendar si se očitno našel v mojih besedah)
PS
...si pa nam zdaj na primeru (sebe) pokazal pomen besede "noob"...

...me je prijelo, da bi relacijo [NICK]calimero[/NICK] : [NICK]ubijalec124[/NICK]...
ponazoril nekako takole:
[NICK]calimero[/NICK]
enter,
enter,
.
.
.
enter (kolikor je le mogoče)


ubijalec124 alias klankon[/SPOIL]



[NICK]rruuss007[/NICK]


...načeloma se zelo strinjam s Teboj in Te razumem ~ morda se bom pa tudi "potrudil" v tej smeri...
vendar vse ima nek svoj razlog zakaj je tako (če seveda ni napaka ~ "tiskarski škrat~ek" :)
...in kar je meni najbolj bistveno je, da (samo) tako (tudi) "uživam" kaj napisati... ;)


Saj je vse ok, samo res je dolgo in je kakšen post treba brati tudi par minut. ;)
Hvala da se boš potrudil. :)
 

DeletedUser

Guest
Nevem zakaj bi se moral svet odpreti, z nastavitvami kot na 1.
In pa ja...tudi jaz sem že bluzil z prošnjami kaj naj svetovi imajo, pa vendarle nemci določijo vse.
Mogoče so dobrodošli predlogi naših modov, ampak vseeno...nemci so glavni...
 

DeletedUser

Guest
Pravilo kmetije: aktivno
...tako, da je v vasi (skupaj z okrepitvami) lahko le toliko enot kolikor populacije zmore kmetija...
oziroma da je v vseh vaseh (enega) računa lahko le toliko enot (skupaj z okrepitvami) kolikor populacije zmorejo skupaj vse kmetije (enega) računa

Osnovna obramba:
...ko/če obstaja (v nastavitvah) možnost milice, predlagam osnovno obrambo 0...
milico pa predlagam neomejeno s številom vasi in stopnjo kmetije;
polovična proizvodnja (oziroma nična proizvodnja) surovin bi pa bila in bi trajala v času pripravljenosti milice,
v deležu "preživele" milice pa bi se proizvodnja nadaljevala po izklopu le te
in bi se s časom povečevala z "regeneracijo" padlih enot milice
(kar pomeni, da bi bilo potrebno določiti čas (avtomatične) izdelave padlih enot milice (morda pa tudi potrebne surovine))

Samorazvijajoče barbarske vasi: aktivno (neomejeno)
...1 barbarska vas in 1 bonusna vas na en (odprt) račun...
oziroma barbarske vasi ne in so samo "opuščene" zaradi novega začetka ali zaprtja računa

...oziroma neomejeno ~ vse dokler ne pridejo (enote ali trgovci) na cilj...
kar omogoča tudi malce več "svobodne domišljije" v taktikah in strategijah

Nočni bonus: aktivno ...ne vem oziroma je vseeno od kdaj do kdaj...
če ne bi bil sprejet predlog, da si lahko 8 ur (nočnega bonusa) določi vsak~a sam~a (vnaprej)
...lahko 8 ur (ali v drugem večjem ali manjšem obsegu) skupaj ali po delih v teku dneva...
morda bi bilo dobro tudi kaj kombinirati s "sleeping mode"
(ko vas "spi" in se v njej nič ne dela oziroma vse stoji tako kot je in napadi v tem času nanjo nimajo vpliva)
...sicer predlagam "dodelani" (in neobvezni) "sleeping mode", ki ne bi imel vpliva na napade poslane pred aktiviranjem...
in ne bi vplival na čakalne vrste izdelave vojske in gradnje zgradb
(le surovine se ne bi delale in napadi poslani v času aktiviranja ne bi imeli vpliva na vas ~ bi se samo sprehodile enote)

Zaščita pred napadi za začetnike: ...neaktivno...
...varnost namreč že zagotavlja (spodnje) razmerje med napadalcem in branilcem...
Največje razmerje napadalci : branilci: 20 : 1 za prvih 60 dni ...lahko tudi drugačno...
...sicer pa predlagam postopno padanje: recimo 20:1 prvih 30 dni, 10:1 drugih 30 dni...

Naprej sploh nisem bral, ker takega NEznanja igre pa ne zaslediš velikokrat.
Najbolj so mi bile všeč tiste dve o neomejeno rastočih barbarkah, in pa možnost, da napade prekineš kadarkoli dokler ne pridejo do cilja.
Ti predlagam, da igraš mal dlje kot 14 dni preden probavaš bit "pameten".

Zraven tega me neizmerno nervira tvoja uporaba treh pik tam kjer to ni potrebno, zato tvoje poste največkrat preskočim, zato ti svetujem, da probaš pisati slovnično.
 

DeletedUser

Guest
...tripičje...
(...aja... zgornje je povezava na pojasnilo kaj vse lahko pomeni "tripičje")

...tako nekako zgleda...
če probavaš oziroma slovnično poizkušaš biti pameten

PS
:cry: ...jaz pa pisal in pisal ter uporabljal tripičje, samo zato da bi zadovoljil tebe... :rolleyes:
 
Last edited by a moderator:

Sasuke..

Member
Reaction score
0
Nevem zakaj bi se moral svet odpreti, z nastavitvami kot na 1.
In pa ja...tudi jaz sem že bluzil z prošnjami kaj naj svetovi imajo, pa vendarle nemci določijo vse.
Mogoče so dobrodošli predlogi naših modov, ampak vseeno...nemci so glavni...

To pa ni popolnoma res. Na začetku je sicer vedno tako, ko katera država dobi TW server, ampak kasneje, ko InnoGames opazi, da je aktivnost v mejah pričakovanega, je pa odvisno od našega Community Managera, da nam prisluži željene nastavitve in s tem ohranja to aktivnost, ki prinaša dobiček InnoGames.

Kajti sprva se smatra, da smo vsi noobi. Torej ne moremo povedat svojih želja za S2, ker naj ne bi poznali dovolj še igra (ponavadi je vedno tako, da v S1 ni cerkve ali kaj podobnega, nato pa v S2 je - da dobimo občutke v razlikah). Kasneje (npr. zdaj), ko je že 9 svetov, pa upoštevajo CMjeve želje. Namreč po tolikem času, pa bi naj CM poslal predloge uporabnikov oz. večinsko mnenje.

Na .net deluje. Možno, da imajo večji vpliv, ampak tam je ta naloga skorajda zelo lahka, samo je treba doseč večinsko mnenje in to posredujejo na InnoGames, ter takšen svet bo prišel. Seveda.................. ni pa možno pričakovat zaporednih hitrih svetov ipd, vedno mora biti kakšna razlika med prejšnim.
 

DeletedUser

Guest
Če bi blo možno naj ma svet 10 hitrost sveta 3-5 hitrost enot pa 2-2.5.. Za mene bi blo to kr vredu.. Časa imam dost.. tak da ni panike.. :p:)
 
Top