DeletedUser
Guest
Lep pozdrav vsem skupaj !
Ja še sm tu še klikamo sicer smo bli na .net serverjih zadnje 2 leti pa vendarle sem tudi priskocil na pomoč svojim prijateljem na slovenskih svetovih kot dual mislim da skorajda na vsakem svetu..cist tko iz radovednosti. Zadnje čase so bila velika nasprotja in nesoglasja med IGRALCI in Podporo, glede vodenja same igre, neenakovrednost igralcev zaradi kupovanja premium tock,raznih ostalih obtoževanj.
Naprošam vse da si od tukaj dalje lepo preberete moje objektivno mnenje in kako sem prišel do spoznanja, da je pravzaprav pri slovenskih serverjih zaradi Maloštevilčnosti igralcev povprečno 2000 PROBLEM V TEMLE PRAVILU
§15) Soigranje
Dovoljeno je So-igranje do treh igralcev naenkrat. To se izvede tako, da se soigralci na en račun prijavijo z istim geslom. Vse to pa je mogoče le pod določenimi pogoji:
Račun je lahko igran samo na enem svetu in podpora mora biti o tem obveščene prek prošnje za pomoč.
Skupaj lahko igrajo največ 3 osebe. Več ni dovoljeno v nobenem primeru.
Če gre za kakšno spremembo soigralcev, ali igranega sveta, mora biti o tem obveščena podporna ekipa.
Noben soigralec ne sme imeti na igranem svetu še svojega računa.
So-igrani račun ne sme biti čuvan, lahko pa čuva druge račune.
V primerih, ko gre za lastništvo skupnega računa, bo le to dobil igralec, na katerega je bil račun registriran, brez ozira na to, kdo je kupoval premium točke.
So-igranje ni dovoljeno na hitrih svetovih.
OBRAZLOŽITEV
1. Torej vsi vemo, da v današnjih časih pač --Kapitalizem denar najbolj pomembna zadeva. Razumem innogames prav tako pa naše moderatorje in tudi Motorko, pač da jim vodenje igre vzame kar precej časa in seveda je tudi prav da si tudi sama PODPORA odtegne kos pogače--zaslužene! saj se spomnim začetkov same igre vojne plemen. Po 3 ustanovljenih serverjih je če se prav spomnim celotna PODPORA delala zastojn, vlagala svoj trud in čas, da se bo tribal wars prijel tudi na slovenskih tleh. In ja uspelo jim je.
Skozi te 4 leta, ko sem spremljal igro, igral na vsakem svetku, se opazil da se določeni vzorci naprej in naprej ponavljajo.
Kako v najhitrejšem času biti najboljši?? Po tolikih začetkih je Old school/Pro igralcem postalo jasno naslednje...
1. Dobiti si je treba duala/triala da bo racun pokrit 24/7
2. Delati samo napadalno vojsko, cim prej lahka konjenica , FARMAT, FARMAT, FARMAT!! rimer :da te napadejo ne rabis obrambne vojske dokler ni plemicu?? razlog racun je skoz pokrit 24/7 pred napadom samo poslem farmat vojsko ni skrbi da bi izgubil vojsko in neumno zapravljati surovine za obrabmo..raje vec napadalne in drug dan ga mi napademo enkrat cez dan ko ga nebo gor saj igra sam mi pa smo 3 je-..enrkat ga bomo ze dobil..simple logika
3. Pospraviti igralce v svoji okolici 15x15 kvadratek / farmati 30x30 kvadratek
4. Med farmanjem delat vojsko dobit nobla ponoblat vasico in v njej ustvariti obrabne enote medtem v prvi vasici ze zraste močna vojsko ki se prebija čez sosedova obzidja brez kapljice potenja saj imajo solo igralci 4-5krat manjse vojske in padajo eden za drugim...
TOČKA 1 PREMIUM točke so razlog za nekunkurenčnosti in neenakost med igralci! NE NAPAKA
Sam sem kljub temu da so ostali imeli duale triale igral solo, in kljub temu da sm kupil premium %za bonus surovine ugotovil da preprosto ne morem konkurirati sam osebno z 8urnim igranjem dual in trial racunom z 24urnim farmanjem.. Razlike v nafarmanih surovinah so bile iz dneva v dan vecje. Kar želim povedati tukaj je ko sem slišal , Z premium pikami lahko 5krat prepolovis stavbo in ja lahko povecas za 20% surovin to je primer rudnika lv 20 1000 surovin na uro z 20% premium buffom 1200 dnevno si na bolsem za 4800 surovin nichče pa ne pomisli da imajo medtem k ima solo igralec z 8 urnim farmanjem 500lahkih in dnevno nafarma 100 000 surovin in DUAL/TRIAL računi z 24 urnim farmanjem ze 1500 lahkih in nafarmanjo ze 250-300 000 surovin je 4800 bonusa posameznih surovin okey 3x 4800 14400 skupnih surovin v primerjavi z 300 000 surovinami trial računa NIČ fantje in dekleta NIČ. TOREJ SAMA KOMBINACIJA PREMIUMA in povprečnega igralca ne dela tako ogromnih razlkih kot pa seveda PREMIUM + trial računi
TOČKA 2 ŽELITE IMETI SVETK HITER 2 ali 2,5 pa vaše želje nikoli niso uslišane?? tukaj je Obrazložitev
Pač stvar je preprosta. Že v samem interesu innogammesa in seveda tudi podpore je da se svetk cim dlje igra, da igralci kupijo cim vec premium tock, da je cim vec zasluzka. Kako to doseći?? preprosto.. Da se majhno hitrost same igre, da se surovine počasi nabirajo in da so enote počasne... Hitrost enot in hitrost same igre sta OSNOVA za večji zaslužek. Zato podpora vedno , ce je hitrost sveta 1,5 ali 2! in mislite wauu tale je pa hitr...pokne nastavitev hitrosti enot na 0,75 in ja.. niste nič na bolšem kot pa če bi dobili nastavite 1/1..pač nekje je treba notr prnest a ne.
Vendar pa se problem pojavi pri tem, da trajajo na net serverjih svetovi tudi po 5-6 let! in ja tukaj ze z pocasno hitrostjo da veliko zasluzit saj plemiči potujejo cez 6-10 kontinentu tudi po 7-10dni!! pri nas pa se zapolni heh mogoče 1 kvadratek torej rabiš 2-3dni pa si na drugem koncu !! torej NIČ sama hitrost ne bo pomagala PODPORI ZALUŽIT prav tako pa ne INNO GAMMESU ker preprosto ni dovolj velikega stevila igralcev prav zaradi tega pa se tudi svet hitreje konča ponavadi max 1-2leti.
KAKO POTEM UJETI 2 MUHI NA EN MAH pomagati innogamesu zasluzit igralce pa razveselit z hitrstjo 2/2 ?? Odgovor sledi
Problem pri slovenskih serverjih , še posebej zaradi majhnega stevila igralcev so dual/trial računi. Z primer uzemimo Svet 13 top 30 igralcev ima od 600 000 do 200 000 razpon točk Večina izmed njih je dual/trial računov... Torej vzamem recimo 40tga igralca ki je na 100 000 tockah lep primer solo igralca. Torej sama hitrost sveta 13 je 1,5 0,75 bom vzel kr 1,5 1 za lazjo primerjavo. Torej ce bi VSI IGRALI SOLO bi z svetom hitrim 2/2 bili priblizno na 200 000-250 000 pikah ajde recimo da je tud med top 20 kaksn solo igralc torej iz 250 000 vrzemo potem z 2/2 na 500 000 pik. Torej z samo hitrostjo 2/2 in solo igralcem bi bil top igralec na 500 000 tockah medtem k je z manjso hitrostjo in trial racunom igralec ze na 600 000 !!.
Torej hitrost smo porihtal sedaj pa še zaslužek za innogammes in našo Podporo kje bi bil večji?? zelo preprosto. Največ igralcev se izgubi na 2 mestih v sami igri.
1 Na prvem mestu se izgubijo pri igranjih dual trial racunov. Da vzemem top 30 računov da so duali dobimo ze 30 več dodatnih igralcev oziroma da je se kak trial 40 dodatnih igralcev ! 40 dodatnih uproabnikov premium tock.. + Na drugem mestu pa pridobimo stevilo igralcem na ZELO POMEMBNEM DELU SAME IGRE VOJNE PLEMEN in to je v prvem mesecu igranja.
Trial in dual računi zaradi svoje agresivnega farmanja 24/7 pridobijo toliko več surovin da imajo v zelo kratkem času veliko vojsko in z tem v prvem mesecu vsak sesuje po 5-10 igralcev, ki ponavadi še ne kupijo premiuma in farmarja, ker ga dobijo od nalog zastojn in seveda ko so sesuti preprosto prenehajo igrat in z tem podpora izgubi INSTANTNO 150-200 potencialnih uporabnikov premium tock!
Torej če bi vsak igral solo bi iz teh top 30 igralcev dobili 50-60 zelo dobrih igralcev, ki bi si bili seveda zaradi majhnosti mape si bili medseboj primorani konkurirati in tudi če bi bili v istem plemenu POZOR bi si še vedno medseboj farmali barbarke in bonusne vasi in z tem še dodatno podaljšali sam začetni razvoj prav tako pa dali ostalim 150 igralcem,,ki bi bili v 1 mescu sesuti uničeni in zdeletani priložnost da konkurirajo njim in z tem tudi oni ostanejo v igri za najbolša mesta !!
TOČKA 3 Omejitev napadanj na razmerja 30:1 v prvem mesecu ???? BREZPOTREBNA NASTAVITEV ---OBRAZLOŽITEV
Torej glede te nastavitve se je ze veliko igralcev pritozilo, da so izgubili potencialne farme enkrat ko dosezejo dovolj veliko stevilo tock in pač se njihovo farmanje zamanjša pri tem pa se jim ritem igre ustavi in se bo dlje igralo.......NAPAKA v mišljenju Podpore.
Vem da vaš namen je bil, pač da nekako omejite razvoj samih igralcev, ki so bolsi in seveda da omogočite tem ostalim slabšim igralcem, ki so bili njihove farme nekakšen miren razvoj vendar problem je da taki igralci, ki so bili ,postali farma večjih igralcev nimajo več volje do igre saj so že preveč zaostali za ostalimi in ja itak da ne bo šeu zdaj premium tock kupavat k itak k bo zrastu spet na določeno število pik ga bo večji igralc spet sesu.
VI kot podpora morate poskrbeti da bo tale manjši igralc biu sposobn konkurirati bolšim čim dlje časa, da sploh ne bo potrebal te zaščite in to seveda dobimo pri tem da prekinemo dual/trial vodenje računa, saj so ti največja smrt za povprečne igralce. Za primer po prvih 14 dneh so trial /dual igralci ze na 1000 pikami z lepo vojsko in takrat slabsim solo igralcem zasčita 1:30 al pa 1:40 al pa jebe...1:10 začita ne bo pomagala pred tem da jih triali/duali z 1000 pikami ne sesujejo ce so sami na priblizno 200-400 pikah...
Pomagalo jim po sele po 2 mescih igranja k bodo bli top igralci z 5-6vasmi na 20 000-40 000tockami oni pa bodo tam na noreli z 1200 pikami umes že 10krat sesuti brez volje do igranja... KAJTI NE RAČUNAJTE NA POZNE PRIJAVE 2 meseca kasneje na slovenskih svetovih, ker je svet preprosto premajhen in kjerkoli boš začel te bodo v 1 dnevu doseglo top 40 igralcu..en te bo ze usekal.. kajti v primerjavi z net serverjem..se ti splača prijavit se tud 2 meseca po zacetku..saj se svetk konstantno polni in te vrze po 1tedn stran od prvotnih igralcu..itak da se ne bo nobeden z tabo ukvarjal
Ja še sm tu še klikamo sicer smo bli na .net serverjih zadnje 2 leti pa vendarle sem tudi priskocil na pomoč svojim prijateljem na slovenskih svetovih kot dual mislim da skorajda na vsakem svetu..cist tko iz radovednosti. Zadnje čase so bila velika nasprotja in nesoglasja med IGRALCI in Podporo, glede vodenja same igre, neenakovrednost igralcev zaradi kupovanja premium tock,raznih ostalih obtoževanj.
Naprošam vse da si od tukaj dalje lepo preberete moje objektivno mnenje in kako sem prišel do spoznanja, da je pravzaprav pri slovenskih serverjih zaradi Maloštevilčnosti igralcev povprečno 2000 PROBLEM V TEMLE PRAVILU
§15) Soigranje
Dovoljeno je So-igranje do treh igralcev naenkrat. To se izvede tako, da se soigralci na en račun prijavijo z istim geslom. Vse to pa je mogoče le pod določenimi pogoji:
Račun je lahko igran samo na enem svetu in podpora mora biti o tem obveščene prek prošnje za pomoč.
Skupaj lahko igrajo največ 3 osebe. Več ni dovoljeno v nobenem primeru.
Če gre za kakšno spremembo soigralcev, ali igranega sveta, mora biti o tem obveščena podporna ekipa.
Noben soigralec ne sme imeti na igranem svetu še svojega računa.
So-igrani račun ne sme biti čuvan, lahko pa čuva druge račune.
V primerih, ko gre za lastništvo skupnega računa, bo le to dobil igralec, na katerega je bil račun registriran, brez ozira na to, kdo je kupoval premium točke.
So-igranje ni dovoljeno na hitrih svetovih.
OBRAZLOŽITEV
1. Torej vsi vemo, da v današnjih časih pač --Kapitalizem denar najbolj pomembna zadeva. Razumem innogames prav tako pa naše moderatorje in tudi Motorko, pač da jim vodenje igre vzame kar precej časa in seveda je tudi prav da si tudi sama PODPORA odtegne kos pogače--zaslužene! saj se spomnim začetkov same igre vojne plemen. Po 3 ustanovljenih serverjih je če se prav spomnim celotna PODPORA delala zastojn, vlagala svoj trud in čas, da se bo tribal wars prijel tudi na slovenskih tleh. In ja uspelo jim je.
Skozi te 4 leta, ko sem spremljal igro, igral na vsakem svetku, se opazil da se določeni vzorci naprej in naprej ponavljajo.
Kako v najhitrejšem času biti najboljši?? Po tolikih začetkih je Old school/Pro igralcem postalo jasno naslednje...
1. Dobiti si je treba duala/triala da bo racun pokrit 24/7
2. Delati samo napadalno vojsko, cim prej lahka konjenica , FARMAT, FARMAT, FARMAT!! rimer :da te napadejo ne rabis obrambne vojske dokler ni plemicu?? razlog racun je skoz pokrit 24/7 pred napadom samo poslem farmat vojsko ni skrbi da bi izgubil vojsko in neumno zapravljati surovine za obrabmo..raje vec napadalne in drug dan ga mi napademo enkrat cez dan ko ga nebo gor saj igra sam mi pa smo 3 je-..enrkat ga bomo ze dobil..simple logika
3. Pospraviti igralce v svoji okolici 15x15 kvadratek / farmati 30x30 kvadratek
4. Med farmanjem delat vojsko dobit nobla ponoblat vasico in v njej ustvariti obrabne enote medtem v prvi vasici ze zraste močna vojsko ki se prebija čez sosedova obzidja brez kapljice potenja saj imajo solo igralci 4-5krat manjse vojske in padajo eden za drugim...
TOČKA 1 PREMIUM točke so razlog za nekunkurenčnosti in neenakost med igralci! NE NAPAKA
Sam sem kljub temu da so ostali imeli duale triale igral solo, in kljub temu da sm kupil premium %za bonus surovine ugotovil da preprosto ne morem konkurirati sam osebno z 8urnim igranjem dual in trial racunom z 24urnim farmanjem.. Razlike v nafarmanih surovinah so bile iz dneva v dan vecje. Kar želim povedati tukaj je ko sem slišal , Z premium pikami lahko 5krat prepolovis stavbo in ja lahko povecas za 20% surovin to je primer rudnika lv 20 1000 surovin na uro z 20% premium buffom 1200 dnevno si na bolsem za 4800 surovin nichče pa ne pomisli da imajo medtem k ima solo igralec z 8 urnim farmanjem 500lahkih in dnevno nafarma 100 000 surovin in DUAL/TRIAL računi z 24 urnim farmanjem ze 1500 lahkih in nafarmanjo ze 250-300 000 surovin je 4800 bonusa posameznih surovin okey 3x 4800 14400 skupnih surovin v primerjavi z 300 000 surovinami trial računa NIČ fantje in dekleta NIČ. TOREJ SAMA KOMBINACIJA PREMIUMA in povprečnega igralca ne dela tako ogromnih razlkih kot pa seveda PREMIUM + trial računi
TOČKA 2 ŽELITE IMETI SVETK HITER 2 ali 2,5 pa vaše želje nikoli niso uslišane?? tukaj je Obrazložitev
Pač stvar je preprosta. Že v samem interesu innogammesa in seveda tudi podpore je da se svetk cim dlje igra, da igralci kupijo cim vec premium tock, da je cim vec zasluzka. Kako to doseći?? preprosto.. Da se majhno hitrost same igre, da se surovine počasi nabirajo in da so enote počasne... Hitrost enot in hitrost same igre sta OSNOVA za večji zaslužek. Zato podpora vedno , ce je hitrost sveta 1,5 ali 2! in mislite wauu tale je pa hitr...pokne nastavitev hitrosti enot na 0,75 in ja.. niste nič na bolšem kot pa če bi dobili nastavite 1/1..pač nekje je treba notr prnest a ne.
Vendar pa se problem pojavi pri tem, da trajajo na net serverjih svetovi tudi po 5-6 let! in ja tukaj ze z pocasno hitrostjo da veliko zasluzit saj plemiči potujejo cez 6-10 kontinentu tudi po 7-10dni!! pri nas pa se zapolni heh mogoče 1 kvadratek torej rabiš 2-3dni pa si na drugem koncu !! torej NIČ sama hitrost ne bo pomagala PODPORI ZALUŽIT prav tako pa ne INNO GAMMESU ker preprosto ni dovolj velikega stevila igralcev prav zaradi tega pa se tudi svet hitreje konča ponavadi max 1-2leti.
KAKO POTEM UJETI 2 MUHI NA EN MAH pomagati innogamesu zasluzit igralce pa razveselit z hitrstjo 2/2 ?? Odgovor sledi
Problem pri slovenskih serverjih , še posebej zaradi majhnega stevila igralcev so dual/trial računi. Z primer uzemimo Svet 13 top 30 igralcev ima od 600 000 do 200 000 razpon točk Večina izmed njih je dual/trial računov... Torej vzamem recimo 40tga igralca ki je na 100 000 tockah lep primer solo igralca. Torej sama hitrost sveta 13 je 1,5 0,75 bom vzel kr 1,5 1 za lazjo primerjavo. Torej ce bi VSI IGRALI SOLO bi z svetom hitrim 2/2 bili priblizno na 200 000-250 000 pikah ajde recimo da je tud med top 20 kaksn solo igralc torej iz 250 000 vrzemo potem z 2/2 na 500 000 pik. Torej z samo hitrostjo 2/2 in solo igralcem bi bil top igralec na 500 000 tockah medtem k je z manjso hitrostjo in trial racunom igralec ze na 600 000 !!.
Torej hitrost smo porihtal sedaj pa še zaslužek za innogammes in našo Podporo kje bi bil večji?? zelo preprosto. Največ igralcev se izgubi na 2 mestih v sami igri.
1 Na prvem mestu se izgubijo pri igranjih dual trial racunov. Da vzemem top 30 računov da so duali dobimo ze 30 več dodatnih igralcev oziroma da je se kak trial 40 dodatnih igralcev ! 40 dodatnih uproabnikov premium tock.. + Na drugem mestu pa pridobimo stevilo igralcem na ZELO POMEMBNEM DELU SAME IGRE VOJNE PLEMEN in to je v prvem mesecu igranja.
Trial in dual računi zaradi svoje agresivnega farmanja 24/7 pridobijo toliko več surovin da imajo v zelo kratkem času veliko vojsko in z tem v prvem mesecu vsak sesuje po 5-10 igralcev, ki ponavadi še ne kupijo premiuma in farmarja, ker ga dobijo od nalog zastojn in seveda ko so sesuti preprosto prenehajo igrat in z tem podpora izgubi INSTANTNO 150-200 potencialnih uporabnikov premium tock!
Torej če bi vsak igral solo bi iz teh top 30 igralcev dobili 50-60 zelo dobrih igralcev, ki bi si bili seveda zaradi majhnosti mape si bili medseboj primorani konkurirati in tudi če bi bili v istem plemenu POZOR bi si še vedno medseboj farmali barbarke in bonusne vasi in z tem še dodatno podaljšali sam začetni razvoj prav tako pa dali ostalim 150 igralcem,,ki bi bili v 1 mescu sesuti uničeni in zdeletani priložnost da konkurirajo njim in z tem tudi oni ostanejo v igri za najbolša mesta !!
TOČKA 3 Omejitev napadanj na razmerja 30:1 v prvem mesecu ???? BREZPOTREBNA NASTAVITEV ---OBRAZLOŽITEV
Torej glede te nastavitve se je ze veliko igralcev pritozilo, da so izgubili potencialne farme enkrat ko dosezejo dovolj veliko stevilo tock in pač se njihovo farmanje zamanjša pri tem pa se jim ritem igre ustavi in se bo dlje igralo.......NAPAKA v mišljenju Podpore.
Vem da vaš namen je bil, pač da nekako omejite razvoj samih igralcev, ki so bolsi in seveda da omogočite tem ostalim slabšim igralcem, ki so bili njihove farme nekakšen miren razvoj vendar problem je da taki igralci, ki so bili ,postali farma večjih igralcev nimajo več volje do igre saj so že preveč zaostali za ostalimi in ja itak da ne bo šeu zdaj premium tock kupavat k itak k bo zrastu spet na določeno število pik ga bo večji igralc spet sesu.
VI kot podpora morate poskrbeti da bo tale manjši igralc biu sposobn konkurirati bolšim čim dlje časa, da sploh ne bo potrebal te zaščite in to seveda dobimo pri tem da prekinemo dual/trial vodenje računa, saj so ti največja smrt za povprečne igralce. Za primer po prvih 14 dneh so trial /dual igralci ze na 1000 pikami z lepo vojsko in takrat slabsim solo igralcem zasčita 1:30 al pa 1:40 al pa jebe...1:10 začita ne bo pomagala pred tem da jih triali/duali z 1000 pikami ne sesujejo ce so sami na priblizno 200-400 pikah...
Pomagalo jim po sele po 2 mescih igranja k bodo bli top igralci z 5-6vasmi na 20 000-40 000tockami oni pa bodo tam na noreli z 1200 pikami umes že 10krat sesuti brez volje do igranja... KAJTI NE RAČUNAJTE NA POZNE PRIJAVE 2 meseca kasneje na slovenskih svetovih, ker je svet preprosto premajhen in kjerkoli boš začel te bodo v 1 dnevu doseglo top 40 igralcu..en te bo ze usekal.. kajti v primerjavi z net serverjem..se ti splača prijavit se tud 2 meseca po zacetku..saj se svetk konstantno polni in te vrze po 1tedn stran od prvotnih igralcu..itak da se ne bo nobeden z tabo ukvarjal