@ninja
Tudi sam nisem "fan" skrivnosti in se mi zdijo korak nazaj v zanimivosti in pestrosti igre. Problem je v tem, da težijo h koncentriranju vse vojske in ukazov zgolj na eno samo vas, kar ubije čas snipanja in koordiniranja napadov, saj je ta vas - kot si že ugotovil - "nafilana" z defom. Za razvoj skrivnosti naprej je možnih več možnosti:
1.) Najmanj verjetno je, da jih bodo ukinili.
2.) Verjetno se bodo skozi čas spreminjale in izboljšale.
3.) Ostale bodo tako kot so.
Skrivnosti so prišle z "capture the flag" idejo. Koncept je po mojem mnenju zgrešen ampak se da kljub temu lepo igrat. Morda vidite toliko "zlobnega" v skrivnostih zaradi nepravične razporeditve na osmici, vendar je razporeditev bila opravljena avtomatsko z algortimom, kateri deluje, tako, da porazdeli skrivnosti tam, kjer naj bi bilo največ vojn, tako naj bi postal svet bolj zanimiv. Morda so razvijalci hoteli igro približati aktivnim, saj se morajo ti hitro odzvati in ne čakati, da spravijo branilci skrivnosti noter vso njihovo defenzivno vojsko. (Spet smo tam, da pleme Barbaric na osmici nima niti možnosti, da pride do teh vasic, saj so jim predaleč, ampak sedaj se pogovarjamo o konceptu skrivnosti in ne nepravični razporeditvi na svetu 8.) Princip je podoben kot pri "kampih", ki jih je InnoGames skušal upeljati v igro pred nekaj časa - neuspešno - in morda bo tako tudi tokrat. Prehitro obsojati sistem je nepošteno, saj ga poznaš zgolj iz Slovenskega sveta - in še to iz enega. Sedaj ne kaže v pravo smer, pustimo se presenetiti.
Nočem se izmuzniti z diplomatskim odgovorom, samo pravim, da je prehitro sojenje "nepošteno". Mi je všeč, da sodeluješ v debati - strinjam se s tabo glede ukinitve skrivnosti, ampak bi jim sam namenil še nekaj časa, da se izkažejo. Lahko pa razpravljamo kako jih izboljšati. Sam bi dal obvezno pravilo, da skrivnosti ne smejo biti v eni vasi več kot 4 dni (čas bi lahko bil še določen), tako ne se ne bi samo obrambo "filalo" noter, bi bilo pa potem še vedno enostavno obrambo samo prestaviti iz ene vasice v drugo, po možnosti še sosednjo. Razmišljajte kaj v tej smeri, konec koncev lahko vsak predlaga predlog, ki se ga predstavi razvijalcem igre.
InnoGames pa ni nikjer razložil podrobnosti skrivnosti, da igralci sami ugotovijo njihove lastnosti, se pozanimajo, informacije stečejo. Zaradi prejšnih kritik, da vam ne razložimo algoritma (kam naj bi algoritem postavil skrivnosti sem ti odgovoril) in lastnosti posameznih lastnosti sem se pozanimal na drugih forumih. Nikjer ni razloženo nikjer več kot pri nas, razen na nemškem, kjer je dodano še slikovno gradivo, tako, da imate enake (ali celo več) informacij kot igralci na drugih serverjih.
Tole zahteva repliko:
"je razporeditev bila opravljena avtomatsko z algortimom, kateri deluje, tako, da porazdeli skrivnosti tam, kjer naj bi bilo največ vojn, tako naj bi postal svet bolj zanimiv"
To ne drži, na K44 ni bilo bistveno več vojn, hkrati to negira trditev, da so skrivnosti porazdeljene naključno! Barbaric guard in tudi solarix sta v času pojavljanja skrivnosti imela več premaganih skrivnosti, pa sta oba na K54. Ne lupajte v prazno prosim, ker s tem samo jezite igralce. Vsaj mene, pa še koga.
drugič: ukinitev nisem predlagal na tem svetu, ampak da se ukinejo na naslednjih, če še želite, da se kdo prijavi na "peskovnik".
tretjič: "Prehitro obsojati sistem je nepošteno, saj ga poznaš zgolj iz Slovenskega sveta - in še to iz enega. Sedaj ne kaže v pravo smer, pustimo se presenetiti." Ne govori neumnosti, če ne poznaš kje vse igram. Na w60 sem prisoten od skoraj začetka sveta in dobro vem, kako so skrivnosti porazdeljene: na K17 je ena skrivnost, na nobenem K nista več kot dve, večinoma po 1 na kontinent. Zato ne zavajaj. Tam ne bo novih, jih bo samo 12 pa je svet z 100 kontinenti!! Da ne kaže razvoj v pravo smer se strinjam, da bi se pa pustil presenetit, pa mi ne preostane drugega, kot da se. Vendar ni za pričakovati, da bo šlo na bolje. Vsaka novost se izkaže za brco v temo, tako so bili tudi kampi, kjer sem jasno povedal, da je bedarija na kubik. Bila je bedarija na vsaj 7 potenco. Zato sem s3 tudi nehal, ker ni bilo smisla klikat.
četrtič: da bi pa omejili skrivnost časovno na eno vas, kot predlagaš 4 dni, je pa brca v temo (še večja), razlog je v tem, če skrivnost osvojim, jo lahko imam v svoji posesti in z njo delam kar želim. Tvoj predlog jasno kaže, da so skrivnosti neumnost, ker slaba rešitev s slabimi popravki povzroči še slabšo rešitev. Ne vem zakaj bi bilo prehitro sojenje nepošteno?! Ni pomembno ali je hitro ali počasno, pomembna so dejstva. Razvoj skrivnosti in igre na .si v primerjavi z .net je kot noč in dan. Govorim kot uporabnik obeh serverjev, zato ne zavajat. Dejstvo je, da na w60 ni bilo težav s skrivnostmi, pojavljale so se po "normalni porazdelitvi" glede na vse kontinente, neodvisno od "kjer je bilo več vojn" in podobnih pravljic, ki nam jih servirate na s8. Nismo vsi otroci, pa tudi otroci razumejo bistveno več, kot si mislite. Preverjeno. Sem sina vprašal, kako je možno, da od 4 prostorov dobi en prostor 8 jabolk, vsi ostali trije pa samo 1 jabolko? In odgovor je bil, da ni logično in da nikakor niso jabolka porazdeljena pravično med vse prostore. Sin ima 8 let. Samo v razmislek, s čim nas "farbate". Lahko se diplomatsko izogibate vprašanjem, lahko niti ne trzate na vprašanja. Me ne moti, s tem pač pokažete svoj odnos do igre in do uporabnikov igre, ki je tudi plačljiva.
petič: Mene ne zanima, kaj posamezna skrivnost naredi, ker vem da ne naredi nič, gre samo za imena, ki niti niso najbolj posrečena, me niti ne motijo. Zbereš 12 različnih skrivnosti, jih zadržiš določeno časovno obdobje in prisiliš svet, da se zaključi. Enostavno, jasno, neumno, nesmiselno. Vsaj zame. To ni tribal wars. Vsaj na s8 ne, vzroke sem pa že večkrat pojasnil in utemeljil. Razlaga algoritma je bila obljubljena iz strani modov, posebno nas je zanimala zato, ker so različni modi (forum, ingame) različno razlagali postavitve skrivnosti, nihče pa očitno ni imel nobenega pojma o tem (razen Motorke, ki pa takrat v debati ni sodeloval, niti ni njegovo pisanje sporno). Še enkrat, na w60 ni delovanje algoritma zanimalo nikogar, vzroki so pa jasni, ker je bilo vse jasno in razumljivo.
ps: vsi ki spremljate forum, malo sem se razpisal, a je potrebno predstaviti argumente, da se dobi širši pogled
bi pa predlagal anketo ob prijavi v igro: a ste za to, da se na s9 uvedejo skrivnosti ali ne? DA NE
(me zanima rezultat)