DeletedUser
Guest
se neki u brez veze pričkate tuki,
(...:ram: / ..-... :sekira::lc:aladin: || / ...)
samo zato, ker ne razumeš, še ne pomeni da je brezveze so pa nesmiselni posti, kot je tvoj, saj nimajo nobene vsebine...
se neki u brez veze pričkate tuki,
(...:ram: / ..-... :sekira::lc:aladin: || / ...)
Pozdravljeni igralci!
Ravnokar so me obvestili, da server sveet 4 ponovno deluje.
Edino izpostavil bi pomanjkljivost, da je zaenkrat še server v Nemškem jeziku, dokler ga ne prevedemo. To bo v zelo kratkem roku.
Drugače pa svet 4 ponovno deluje.
Obilo užitkov ob igranju.
Glede nastale škode bo tudi v kratkem prišlo obvestilo kako in kaj.
Lep pozdrav,
Flako/Forum moderator
Fantje, tema je odgovorjena, nehajte spamat vse povpreko. Če še koga kaj v zvezi z si4 zanima, naj vpraša, drugi se pa utišajte.
1. Koliko časa (dni) imajo igralci da prijavijo? In kaj če se kdo od igralcev (tisti ki je vas osvojil) s tem ne bo strinjal? Boste samovoljno to naredili ali kako?
2. Koliko izgubljenih dni ste izračunali (od kdaj do kdaj)?
3. Osebni podatki - niti tega ne veste, zakaj je prišlo do napake, pa se napiše tako suveren odgovor - če ste medtem izvedeli za vrsto napake, jo prosim opišite, da dvomom glede (ne)varovanja osebnih podatkov ne bo več...
4. "Pitaj boga"?!? sem ateist, tako da nimam kontakta....in šalo na stran, naj odgovori nekdo, ki ne bo dal neresnega odgovora. Spet se ponavlja odnos do igralcev, ki ni na mestu...
5.
Moj komentar je letel na KoM14. Tudi jaz sem že od nekdaj odprt za vsa mnenja, predloge, itd.Če se utišajo to ne pomeni, da morajo biti čist tiho. Meni se zdi to OK, da član pove svoje mnenje. Kot član osebja bi moral prej premisliti o svojem pristopu.
----------
P.S
Če želite obdržati uporabnike morate spremeniti odnos do njih!
Če želite obdržati uporabnike morate spremeniti odnos do njih!
Vem urrosjeh, kdo si.
Pač povem, da je že enkrat pred kratkim bil problem, in so zadevo rešili na tak način. In sedaj, naj bi reševali enako. Vsaj meni so tako sporočili.
Tako podrobnih informacij nimam, vse kar lahko rečem je, da mi je včeraj/danes kolega, ki moderira si4 povedal, da se bo primere obravnavalo individualno.
Glede velikega števila ticketov, to prakso so in game team že enkrat preizkusili, in četudi je veliko dela, jim se uspelo.
Glede osebnih podatkov, vrste napake ne vem, vendar sem prepričan, da so vaši podatki varni, oz. če bi bilo kaj narobe, bi nas že obvestili. (Vsaj moje osebno mnenje) .
Glede "pitaj boga", ni bilo mišljeno, kot neresen odgovor, vedno sem imel do igralcev korekten odnos, ampak ok, karkoli. Saj na koncu koncev, nisem niti jaz zadolžen za si4, tako da vse kar počnem - počnem samoiniciativno. Pa bomo počakali na moderatorja, ki je zadolžen za ta svet. Mogoče bo on znal kaj več povedati .
Moj komentar je letel na KoM14. Tudi jaz sem že od nekdaj odprt za vsa mnenja, predloge, itd.
Pozdravljeni.
Kot je že flako napisal, bomo vsak primer obravnavali individualno, nekakšne časovne omejitve glede prijav škode ni, poskusite pa čimprej javit - ne pričakujte pa, da bomo odreagirali in škodo popravili na hitro. Pomislite, da je še dosti igralcev, ki ne komentirajo tukaj in niste edini, ki ste ob enote in svoje vasi.
Glede pojasnila, ki sem ga "obljubil". Bo potrebno počakati na rešitev trenutne težave, na žalost je prišlo še dododatnih zapletov. To pa je tudi edino, kar znam v tem trenutku odgovoriti.
Nobena stvar ni bila namerno omejena. Šlo je za tehnične težave, ki so sedaj odpravljene. Za te se vsem igralcem iskreno opravičujemo.
Seveda bomo premium za čas težav povrnili vsem, tisti igralci, ki ga ne uporabljajo, ga bodo deležni kot opravičilo. Težave posameznih igralcev
pa obravnavamo na podpori.
mislm da pišeš preveč. neda se mi brat
4. Napaka ni vplivala na varovanje osebnih podatkov. Osebni podatki so primerno zavarovani in hranjenji na ločenih strežnikih.4. Kako napaka vpliva na varovanje osebnih podatkov?
5. Zakaj so pri splošnih pogojih ob registraciji navodila zapisana v angleščini? Kdaj bodo (če bodo) prilagojena slovenskim uporabnikom?
...
Uporabnik Motorka je uslužbenec InnoGames-a.morda pa začnem kar sam prejeta pojasnila glede situacije na S4 s strani Innogames (in z njihove strani "baje" pooblaščenih oseb) lepiti tukaj na forumu?
Ob registraciji si se strinjal s splošnimi pogoji, če pogojev ne razumeš se ne moreš registrirati.Maresi said:samo da imamo zagotovljeno varovanje podatkov...in očitno je napaka takšne vrste, da kljub nezmožnosti "normalnega" igranja Innogames omogoča nemoten nakup premium točk...seveda, zakaj pa bi omejili pritok denarja v podjetje Innogames in ga potem ne vračali igralcem, ki obupajo nad takšnim produktom?
Verjetno je za to kak tehten (pravni) razlog, ki pa je...glej ga zlomka, že spet zapisan v tujem jeziku, tokrat angleškem...
http://legal.innogames.de/?type=agb&...l&market_id=si