Odgovorjeno Svet 4

Status
Not open for further replies.

DeletedUser

Guest
se neki u brez veze pričkate tuki, :)

(...:ram: / :eek::eek: ..-... :sekira::lc::paladin: || :cool: / :p...)

samo zato, ker ne razumeš, še ne pomeni da je brezveze ;) so pa nesmiselni posti, kot je tvoj, saj nimajo nobene vsebine...
 

Flako

Member
Reaction score
0
Fantje, tema je odgovorjena, nehajte spamat vse povpreko. Če še koga kaj v zvezi z si4 zanima, naj vpraša, drugi se pa utišajte.
 

DeletedUser

Guest
Pozdravljeni igralci!
Ravnokar so me obvestili, da server sveet 4 ponovno deluje.
Edino izpostavil bi pomanjkljivost, da je zaenkrat še server v Nemškem jeziku, dokler ga ne prevedemo. To bo v zelo kratkem roku.
Drugače pa svet 4 ponovno deluje.

Obilo užitkov ob igranju.
Glede nastale škode bo tudi v kratkem prišlo obvestilo kako in kaj.

Lep pozdrav,
Flako/Forum moderator

ja, mene zanima:
1. Kdaj pride obvestilo glede ureditve posledic nastale škode?
2. Kako boste povrnili škodo igralcem, ki so zaradi nedelujoče aplikacije (in neobveščenosti) obupali in nehali z igranjem?
3. Kako boste v prihodnje (v smislu obveščenosti) odreagirali na podobne "zaplete"?
4. Kako napaka vpliva na varovanje osebnih podatkov?
5. Zakaj so pri splošnih pogojih ob registraciji navodila zapisana v angleščini? Kdaj bodo (če bodo) prilagojena slovenskim uporabnikom?
...
 

Flako

Member
Reaction score
0
Hm, zanimivo vprašanje, na nekaj ti lahko odgovorim sam, na nekaj pa boš moral počakati na odgovor vodilnih.

1. Obvestilo bi moralo priti v kratkem, če ne bo kdo drug, ga bom jaz sam napisal danes. Vsak primer je potrebno prijaviti podpori, in vsak primer bo obravnavan individualno.
2. Škodo bomo povrnili z PP za vsak izgubljen dan, in z povpračitvijo vseh izgubljenih vasi, vojske, itd.
3. Če bi poslušali mene, že sedaj ne bi bilo problemov.
4. Nikakor.
5. "pitaj boga", To je zadeva vodilnih, niti nimam pravic za urejanje takšnih stvari.

Upam, da sem kaj pomagal.
 
Last edited:

DeletedUser

Guest
1. Koliko časa (dni) imajo igralci da prijavijo? In kaj če se kdo od igralcev (tisti ki je vas osvojil) s tem ne bo strinjal? Boste samovoljno to naredili ali kako?
2. Koliko izgubljenih dni ste izračunali (od kdaj do kdaj)?
3. Osebni podatki - niti tega ne veste, zakaj je prišlo do napake, pa se napiše tako suveren odgovor - če ste medtem izvedeli za vrsto napake, jo prosim opišite, da dvomom glede (ne)varovanja osebnih podatkov ne bo več...
4. "Pitaj boga"?!? sem ateist, tako da nimam kontakta....in šalo na stran, naj odgovori nekdo, ki ne bo dal neresnega odgovora. Spet se ponavlja odnos do igralcev, ki ni na mestu...
5.
 

Chopper

Member
Reaction score
0
Fantje, tema je odgovorjena, nehajte spamat vse povpreko. Če še koga kaj v zvezi z si4 zanima, naj vpraša, drugi se pa utišajte.

Če se utišajo to ne pomeni, da morajo biti čist tiho. Meni se zdi to OK, da član pove svoje mnenje. Kot član osebja bi moral prej premisliti o svojem pristopu.

Maresi všeč so mi tvoja vprašanja. Flako, rad bi pa pokomentiral tvoj 1 odgovor.
Igro vojno plemen igra veliko članov. Veliko se jih bo tudi pritožilo in napisano več ticketov.
Si predstavljaš koliko ticketov bo to. Kdo bo odgovarjal?

Glede ekipe vojneplemen imam dobre izkušnje le z nekaterimi. Tukaj bi najbol izpostavil Motorko neglede na veliko dela in zasedenost odgovarja najhitrej in najbol temeljito. Nekdo iz ekipe, sploh ne odgovarja sporočilom. Upam, da se tisti najde v tem komentarju.

Lep pozdrav, uRRosjeH


-----------
P.S

Če želite obdržati uporabnike morate spremeniti odnos do njih!
 
Last edited:

Flako

Member
Reaction score
0
1. Koliko časa (dni) imajo igralci da prijavijo? In kaj če se kdo od igralcev (tisti ki je vas osvojil) s tem ne bo strinjal? Boste samovoljno to naredili ali kako?
2. Koliko izgubljenih dni ste izračunali (od kdaj do kdaj)?
3. Osebni podatki - niti tega ne veste, zakaj je prišlo do napake, pa se napiše tako suveren odgovor - če ste medtem izvedeli za vrsto napake, jo prosim opišite, da dvomom glede (ne)varovanja osebnih podatkov ne bo več...
4. "Pitaj boga"?!? sem ateist, tako da nimam kontakta....in šalo na stran, naj odgovori nekdo, ki ne bo dal neresnega odgovora. Spet se ponavlja odnos do igralcev, ki ni na mestu...
5.

Tako podrobnih informacij nimam, vse kar lahko rečem je, da mi je včeraj/danes kolega, ki moderira si4 povedal, da se bo primere obravnavalo individualno.
Glede velikega števila ticketov, to prakso so in game team že enkrat preizkusili, in četudi je veliko dela, jim se uspelo.
Glede osebnih podatkov, vrste napake ne vem, vendar sem prepričan, da so vaši podatki varni, oz. če bi bilo kaj narobe, bi nas že obvestili. (Vsaj moje osebno mnenje) .
Glede "pitaj boga", ni bilo mišljeno, kot neresen odgovor, vedno sem imel do igralcev korekten odnos, ampak ok, karkoli. Saj na koncu koncev, nisem niti jaz zadolžen za si4, tako da vse kar počnem - počnem samoiniciativno. Pa bomo počakali na moderatorja, ki je zadolžen za ta svet. Mogoče bo on znal kaj več povedati ;) .

Če se utišajo to ne pomeni, da morajo biti čist tiho. Meni se zdi to OK, da član pove svoje mnenje. Kot član osebja bi moral prej premisliti o svojem pristopu.
----------
P.S

Če želite obdržati uporabnike morate spremeniti odnos do njih!
Moj komentar je letel na KoM14. Tudi jaz sem že od nekdaj odprt za vsa mnenja, predloge, itd.
 
Last edited:

Chopper

Member
Reaction score
0
Če želite obdržati uporabnike morate spremeniti odnos do njih!

Bil sem game moderator pa so bili včasih problemi s ticketi pa ni blo težav s strežnikom..

Sploh pa zdaj strežnik ne dela 4-5 dni včasih pa ni delalo 1 dan..
 

Flako

Member
Reaction score
0
Vem urrosjeh, kdo si.
Pač povem, da je že enkrat pred kratkim bil problem, in so zadevo rešili na tak način. In sedaj, naj bi reševali enako. Vsaj meni so tako sporočili.
 

Chopper

Member
Reaction score
0
Vem urrosjeh, kdo si.
Pač povem, da je že enkrat pred kratkim bil problem, in so zadevo rešili na tak način. In sedaj, naj bi reševali enako. Vsaj meni so tako sporočili.

Nisem hotel izpostaviti kdo sem, ampak kaj sem delal.
Ticketov je pomoje veliko.. Še dobro, da mamo študentski servis...
 

mrshadow

Member
Reaction score
0
Pozdravljeni.

Kot je že flako napisal, bomo vsak primer obravnavali individualno, nekakšne časovne omejitve glede prijav škode ni, poskusite pa čimprej javit - ne pričakujte pa, da bomo odreagirali in škodo popravili na hitro. Pomislite, da je še dosti igralcev, ki ne komentirajo tukaj in niste edini, ki ste ob enote in svoje vasi. ;)
 

DeletedUser

Guest
Tako podrobnih informacij nimam, vse kar lahko rečem je, da mi je včeraj/danes kolega, ki moderira si4 povedal, da se bo primere obravnavalo individualno.
Glede velikega števila ticketov, to prakso so in game team že enkrat preizkusili, in četudi je veliko dela, jim se uspelo.
Glede osebnih podatkov, vrste napake ne vem, vendar sem prepričan, da so vaši podatki varni, oz. če bi bilo kaj narobe, bi nas že obvestili. (Vsaj moje osebno mnenje) .
Glede "pitaj boga", ni bilo mišljeno, kot neresen odgovor, vedno sem imel do igralcev korekten odnos, ampak ok, karkoli. Saj na koncu koncev, nisem niti jaz zadolžen za si4, tako da vse kar počnem - počnem samoiniciativno. Pa bomo počakali na moderatorja, ki je zadolžen za ta svet. Mogoče bo on znal kaj več povedati ;) .


Moj komentar je letel na KoM14. Tudi jaz sem že od nekdaj odprt za vsa mnenja, predloge, itd.

Upam, da bodo pojasnila konkretna in da ne bodo odpirala novih vprašanj.

Pozdravljeni.

Kot je že flako napisal, bomo vsak primer obravnavali individualno, nekakšne časovne omejitve glede prijav škode ni, poskusite pa čimprej javit - ne pričakujte pa, da bomo odreagirali in škodo popravili na hitro. Pomislite, da je še dosti igralcev, ki ne komentirajo tukaj in niste edini, ki ste ob enote in svoje vasi. ;)

Je to tisto pojasnilo, ki ga je flako obljubil? Samo da vem, da ne bom po nepotrebnem komentiral...

[mod=Flako]§3.2.1 Dvojni komentarji
Dvojni oz. zaporedni komentarji na forumu niso dovoljeni. Če ste kaj pozabili napisati v prejšnjem prispevku, kliknete na gumb »edit« (). Iz tega pravila so izvzeti vsi člani Vojne plemen ekipe.[/mod]
 
Last edited by a moderator:

Flako

Member
Reaction score
0
Glede pojasnila, ki sem ga "obljubil". Bo potrebno počakati na rešitev trenutne težave, na žalost je prišlo še do dodatnih zapletov. To pa je tudi edino, kar znam v tem trenutku odgovoriti.
 
Last edited:

DeletedUser

Guest
Glede pojasnila, ki sem ga "obljubil". Bo potrebno počakati na rešitev trenutne težave, na žalost je prišlo še dododatnih zapletov. To pa je tudi edino, kar znam v tem trenutku odgovoriti.

samo da imamo zagotovljeno varovanje podatkov...in očitno je napaka takšne vrste, da kljub nezmožnosti "normalnega" igranja Innogames omogoča nemoten nakup premium točk...seveda, zakaj pa bi omejili pritok denarja v podjetje Innogames in ga potem ne vračali igralcem, ki obupajo nad takšnim produktom?

Verjetno je za to kak tehten (pravni) razlog, ki pa je...glej ga zlomka, že spet zapisan v tujem jeziku, tokrat angleškem...

http://legal.innogames.de/?type=agb&game=staemme&lang=sl&market_id=si
 

Motorka

Community Manager
Reaction score
4
Nobena stvar ni bila namerno omejena. Šlo je za tehnične težave, ki so sedaj odpravljene. Za te se vsem igralcem iskreno opravičujemo.
Seveda bomo premium za čas težav povrnili vsem, tisti igralci, ki ga ne uporabljajo, ga bodo deležni kot opravičilo. Težave posameznih igralcev
pa obravnavamo na podpori.
 

DeletedUser

Guest
Nobena stvar ni bila namerno omejena. Šlo je za tehnične težave, ki so sedaj odpravljene. Za te se vsem igralcem iskreno opravičujemo.
Seveda bomo premium za čas težav povrnili vsem, tisti igralci, ki ga ne uporabljajo, ga bodo deležni kot opravičilo. Težave posameznih igralcev
pa obravnavamo na podpori.


Motorka, a lahko dobim še odgovore na moja vprašanja v zadnjih dnevih, objavljena na forumu? Lahko jih seveda še enkrat povzamem, v kolikor bi to bilo potrebno...

fino bi bilo, če dobimo igralci kakšen odgovor/pojasnilo, se vam ne zdi? Še letos....
 
Last edited by a moderator:

DeletedUser

Guest
mislm da pišeš preveč. neda se mi brat:D:p;)

se vidi da ne bereš dovolj ;) Toporišič ti ne bi ravno zavidal... Skušaj vseeno tu pa tam kaj prebrati, ti bo pomagalo....

Motorka,

morda pa začnem kar sam prejeta pojasnila glede situacije na S4 s strani Innogames (in z njihove strani "baje" pooblaščenih oseb) lepiti tukaj na forumu?

Precej zanimivega branja bo, kaj meniš? In morda potem nekateri ne bodo čakali več odgovorov, ki jih rešujete s ticketi in bodo preprosto...nehali igrati, ko bodo videli kako obravnavate igralce "v manjšini"....Manjšino pa seveda lahko opredelimo tudi na način, ki lahko kaže na to, da ste v Innogames neposredno vplivali na potek vojne na svetu 4.

Vse ostale prosim, da ne "smetijo" tega dela foruma, ker se potem bistvo hitro izgubi, kar je verjetno tudi v interesu koga...Prečitajte ali pa ne, samo komentirajte prosim ne na neprimeren način. Naj motorka najprej odgovori na konkretno zastavljena vprašanja...
 
Last edited by a moderator:

Grobi

Forum administrator
Reaction score
0
4. Kako napaka vpliva na varovanje osebnih podatkov?
5. Zakaj so pri splošnih pogojih ob registraciji navodila zapisana v angleščini? Kdaj bodo (če bodo) prilagojena slovenskim uporabnikom?
...
4. Napaka ni vplivala na varovanje osebnih podatkov. Osebni podatki so primerno zavarovani in hranjenji na ločenih strežnikih.
5. Zaradi pravnih razlogov se splošni pogoji in varovanje osebnih podatkov ne prevaja v slovenščino, saj bi s prevodom lahko prišlo do spremembe dokumenta.

morda pa začnem kar sam prejeta pojasnila glede situacije na S4 s strani Innogames (in z njihove strani "baje" pooblaščenih oseb) lepiti tukaj na forumu?
Uporabnik Motorka je uslužbenec InnoGames-a.

Maresi said:
samo da imamo zagotovljeno varovanje podatkov...in očitno je napaka takšne vrste, da kljub nezmožnosti "normalnega" igranja Innogames omogoča nemoten nakup premium točk...seveda, zakaj pa bi omejili pritok denarja v podjetje Innogames in ga potem ne vračali igralcem, ki obupajo nad takšnim produktom?

Verjetno je za to kak tehten (pravni) razlog, ki pa je...glej ga zlomka, že spet zapisan v tujem jeziku, tokrat angleškem...

http://legal.innogames.de/?type=agb&...l&market_id=si
Ob registraciji si se strinjal s splošnimi pogoji, če pogojev ne razumeš se ne moreš registrirati.

Lep pozdrav,
Grobi
forum administrator
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Top