Naslov teme je klepet o svetu 8. Malo smo zašli s teme, pa vseeno:
Gospodična Brutesque narobe so vas učili. "za tebe" je popolnoma napačna raba jezika in vse prej kot pravilno. Ravno tako se ne piše "zate" skupaj, temveč ločeno. Vsekakor pa je deklica draga sedlo veliko lepše v kontekst in ni bilo mišljeno zlonamerno. Za morebitna prizadeta čustva se iskreno opravičujem.
handjar, Na žalost ti ne morem natančno odgovoriti kdaj, vsekakor pa z razvojem igre.
Razlaga "Skrivnosti moči"
[spoil]
Osnove
Torej ste izurili enote, prevzeli nasprotnikove vasi, se pridružili močnemu plemenu in uničevali vse male igralce. Kaj pa sedaj? Po nastavljenem času se bodo po barbarskih vaseh povsod po karti pojavile "Skrivnosti moči". Te skrivnosti so izumi in odkritja, ki bodo vodila vaš svet v novo dobo. To bo tudi glavna naloga vseh plemen v igri: pleme, kateremu bo uspelo zbrati vse Skrivnosti in jih obdržati za določen čas, bo postalo najmočnejša sila v novi dobi in tako zmagalo igro.
Nadzor skrivnosti
Skrivnost osvojiš tako, da zavzameš vas, v kateri se trenutno ta skrivnost nahaja ( kar se vidi iz posebne ikone z zastavico na glavni karti) tako se skrivnost prenese v eno od tvojih vasi. Za razliko od enot v igri, se skrivnost lahko premika le za nekaj polj. Po premiku, mora ponovno dolgo počivati v novi vasi. Ko skrivnosti daš ukaz za premik, zapusti tvojo kontrolo, ne moreš preklicati premika ali je poklicati nazaj (razen, če se premakne nazaj k tebi), za to moraš paziti, komu jo zaupaš.
Skrivnosti se širijo
Po določenem času, se bodo skrivnosti razširile po plemenu, ki jih drži. Dobivali boste periodična obvestila, kdaj in možnosti kam se bo skrivnost razširila. Na novo nastala skrivnost je enako dobra, kot originalna. Kmalu se bodo skrivnosti tako razvedele, da jih bo težko zadržati pred pohlepnimi nasprotniki. Kmalu bo prišel čas za napad na vsako vas, ki bo imela skrivnost, ki jo vaše pleme še ne bo imelo.
Zmaga
Za zmago bo moralo pleme imeti vse skrivnosti. To ne pomeni vseh skrivnosti na karti, ampak vse različne skrivnosti, torej vsaj eno vsakega tipa. Ko bo pleme pridobilo cel nabor skrivnosti se bo začelo odštevanje do zmage. Če plemenu uspe zadržati vse skrivnosti za čas odštevanja, bo zmagalo igro. Vedite, da šteje le cel nabor. Če ima pleme več kot eno skrivnost, je dovolj, če obdrži le eno tega tipa, da obdrži cel nabor in zmaga.
Ko pleme zmaga, bo šel svet avtomatično v stanje miru in se počasi zaprl.[/spoil]