Po principu "kud svi Turci, tud i mali Mujo (Mali Egon)" - pa oprostite za citat v tujem jeziku - nekaj pripomb glede Skrivnosti. Najprej glede porazdelitve. Če je ta odvisna predvsem od slučajnosti (random funkcija), je sedanja porazdelitev povsem možna, verjetna in enako "poštena", kot katerakoli druga. Btw, "poštenost" nima zveze s pogostostjo pojavljanja določenega dogodka. Ker se skrivnost lahko pojavi samo v barbarki in ker ima vsaka barbarka enako (majhno) možnost, da bo izbrana, ni tu nič narobe. Primer z jabolki je čudovit, vendar izhaja iz napačne predpostavke, da nekdo položi jabolka v "gajbice". Če poskusiš takole - 4 gajbice, ti pa z zavezanimi očmi, z desetih metrov oddaljenosti mečeš jabolka vanje, dokler ni dvanajst zadetkov. Ker je to dokaj majhna serija poskusov (12), z zelo omejenim številom različnih rezultatov (4), bo vse skupaj daleč od normalne (
ne poštene) porazdelitve. Če bi metal 10.000 jabolk v 1000 gajbic, bi bila porazdelitev bolj normalna in bližje rezultatu, ki ga tu imenujete pošten (seveda samo če bi bile bliže vam kot vašim nasprotnikom
).
Pa še o tem, da bi se lastniki skrivnosti združili v eno "Pleme čuvajev skrivnosti" in zmagalo svet (tako kot se sedaj lahko združijo najmočnejši igralci vseh plemen v novo pleme). Tu problem ni v skrivnostih, ampak v igralcih. Če jim je zmaga pomembnejša od igre, bodo to nedvomno naredili (ali vsaj poskusili narediti). Vendar tudi za ta problem obstajajo rešitve. V pleme boste sprejemali ljudi, ki jim upravičeno zaupate, tisti ki zaupanja niso vredni, bodo tako verjetno znoblani še pred pojavom skrivnosti. Če pa kljub temu pride do združevanja čuvajev skrivnosti (in vas ni med njimi
), je rešitev enostavna, čeprav malce težja. Lastniki skrivnosti bodo (vsaj nekateri) dokaj oddaljeni eden od drugega, zato bo sodelovanje - pošiljanje okrepitev - v "Plemenu čuvajev skrivnosti" malce težje in bolj zamudno. Prepričan pa sem, da je vsako od ostalih "normalnih" plemen sposobno znoblat svojega odpadnika in mu prevzeti skrivnost, preden bi te skrivnosti lahko končale svet.
Pa še tole - skrivnosti mi niso všeč, tako kot mi ni všeč offside v nogometu, če pa bodo (in vse kaže da bodo), se jim bo pač treba prilagodit. Plemena bodo morala spremeniti taktiko, veliko znanja in spretnosti, ki jih igralci že imajo, bo v tej fazi igre nepomembnih, veliko bolj pomembni pa bodo pripadnost plemenu, sodelovanje, nesebičnost... To mogoče niti ne bo tako slabo.. Pustimo se presenetiti in prihranimo kritiko in pohvale za čas, ko bo večina igralcev imela vsaj nekaj izkušenj s temi Skrivnostmi :graduated: