Moj predlog je da bi bili trgovci nova enota, narediti bi jih morali v tržnici, to pa bi nadgrajevali, da bi bili hitrost trgovcev večja. Količina surovin, ki bi jo lahko poslali, bi bila tako odvisna od števila trgovcev in ne več od stopnje tržnice. S trgovci ne bi mogli napadati ali jih pošiljati v okrepitve, vseeno pa bi imeli majhno obrambo (10 splošna obramba, 5 obramba pred konjenico, 10 lokostrelska obramba). Vsak trgovec bi lahko prenesel 200 surovin, stroški za enega pa bi bili 150 vsake surovine (ali kolikor hočete
).
Pa še enkrat bi napisal svoj predlog, ki sem ga podal že za različico 7, torej da bi imela vsaka enota tudi določeno "rušilno moč", to pomeni, da stavb ne bi mogli porušiti le katapulti, ampak tudi druge enote, ki bi seveda imele zelo nizko rušilno moč.
No, še nekaj sem se ravnokar spomnil, čeprav sedaj bi šli že v resno spremembo igre(morda za različico 10)...Kakorkoli, vsaka stavba bi lahko imela, nevem kako naj rečem, 100 "življenjskih točk" (že zavivate z očmi
) in ko bi bila napadena, bi ji pač recimo katapulti te "življenjske točke" zbili. Ko bi ji zbili do konca, bi se stavba porušila za eno stopnjo. Igralec, ki je bil napaden, bi lahko popravil zgradbo, stroški popravila pa bi bili lahko, pač če je napadalec zbil 40 "življenjskih točk", 40% surovin, ki so bile potrebne za gradnjo stavbe.
No, to bi bilo vse od mojih čudnih in zakompliciranih predlogov.